;
coinex

نماینده مجلس: جایی مطمئن‌تر از روبیکا برای کسب و کارهای آنلاین وجود ندارد

بهروز محبی، نماینده مجلس در اظهاراتی ادعا کرد که روبیکا برای کسب و کارهای آنلاین مطمئن‌ترین جا خواهد بود و پهنای باند روبیکا سه برابر استارلینک خواهد شد.

بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس ادعاهای بسیار بحث‌برانگیز و عجیبی مطرح کرده است. او اعلام کرده که مقرر شده به روبیکا پهنای باند سه برابری نسبت به استارلینک اعطا کنند و قیمت آن (تعرفه اینترنت) نیز کاهش خواهد یافت. وی به مردم توصیه کرده است تا کسب‌وکارشان را به این پلتفرم منتقل کنند زیرا روبیکا برای کسب و کارهای آنلاین مطمئن‌ترین پلتفرم است و جایی بهتر از این پلتفرم به عقیده این نماینده مجلس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: 2500 میلیارد تومان هزینه فقط برای قلق گیری روبیکا

نماینده مردم سبزوار: جایی مطمئن‌تر از روبیکا برای کسب و کارهای آنلاین وجود ندارد

نماینده مردم سبزوار در مجلس، ضمن گفت‌وگو خود در مقام پاسخ به این پرسش برآمده است که چه زمانی بالاخره محدودیت‌های اینترنت برداشته خواهد شد؟ وی در این مورد دوباره به مساله راه‌اندازی دفتر نمایندگی از سوی اینستاگرام و واتس‌اپ در کشور را اشاره کرده و گفت: «آن دو شرکت (اینستاگرام و واتس‌اپ) اگر نمایندگی خود را در ایران دایر کنند، سپس من با وزیر صحبت خواهم کرد که این دو شرکت به شکل کاملا باز فعالیت خود را انجام دهند. نماینده این دو شرکت در اینجا حضور داشته باشند تا هرکس خطا و کلاه‌برداری کرد، نسبت به این اعمال پاسخگو باشند».

روبیکا برای کسب و کارهای آنلاین

محبی در ادامه در مورد محدودیت‌های اینترنت و مشکلات کسب‌وکارها به حمایتی جانانه از روبیکا پرداخته و اعلام کرد: «وزارت ارتباطات در تلاش است که اینترنت ADSL را با فیبر نوری تقویت کند. در این راستا پهنای باند در برنامه روبیکا افزایش پیدا خواهد کرد و من به کسب و کارها توصیه می‌کنم که به روبیکا بروند و به جای مطمئن بیایند. مطمئن‌تر از روبیکا برای کسب و کارهای آنلاین وجود ندارد. مردم باید به حاکمیت و نظام اعتماد کنند. ما نمایندگان مجلس مدافع سرسخت آنان هستیم. قرار است که به روبیکا پهنای باند سه برابری نسبت به استارلینک بدهند و قیمت آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد. مردم می‌خواهند کسب و کار داشته باشند، کار دیگری که نمی‌خواهند انجام دهند».

ولی برخی تناقض‌ها پیرامون حضور و فعالیت بعضی نمایندگان در پلتفرم‌های فیلتر شده وجود دارد که این نماینده مجلس در ادامه صحبت‌های خود درباره تداوم فعالیت‌های نمایندگان در اینگونه پلتفرم‌ها افزود: «این موضوع تناقض دارد و باید حل شود. منِ مسئول اگر در آنجا جواب ندهم، دشمن میدان را کامل در اختیار می‌گیرد. اگر نروم، میدان را کامل واگذار کرده‌ام و دشمن هم در آنجا یکه‌تازی کرده و دروغ می‌نویسد، تقطیع می‌کند و غیره. قطعا من باید پاسخگو باشم. اما باید به هرحال این پارادوکس و تناقض را حل کنیم».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات این نماینده مجلس مبنی بر اینکه روبیکا برای کسب و کارهای آنلاین مطمئن‌ترین پلتفرم است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    پروژه‌شان همین است که با اختلال در دسترسی اینترنت بین‌الملل و ارزان کردن شبکه‌ی داخلی، مردم را ترغیب کنند به این سرویس‌ها! روبیکا شبیه یک شوخی بی‌مزه‌ای است که شعور کاربران را به ریشخند می‌گیرد؛ نه حریم خصوصی دارد و نه بهینگی! در واقع، با این موش و گربه بازی‌ها انحصارگرایی می‌کنند تا این رقابت ناسالم و نابرابر سازمان‌یافته را ببرند!

    پاسخ