;
coinex

نسخه اقتصادی آیپد 9 روانه بازار شد؛ عزم اپل برای رقابت با کروم بوک!

پس از معرفی نسخه اقتصادی آیپد 9 یکی از گزارشگران بلومبرگ ادعا کرده که اپل در راستای رقابت با تبلت‌های ارزان قیمت گزینه ساخت آیپد پلاستیکی را بررسی کرده است.

آیپد 9 جدید در سایت اپل ثبت شده و شروع قیمت این دستگاه 329 دلار است. با چنین قیمتی، آیپد 9 اقتصادی‌ترین تبلت اپل از سری آیپد محسوب می‌شود. مواد مورد استفاده برای ساخت آیپد 9 بیشتر از آلومینیوم هستند اما طبق برخی گزارشات، اپل گزینه‌های دیگر را هم در سر داشته است. در یک گزارش جدید ادعا شده که اپل به دنبال ساختن آیپد پلاستیکی بوده تا قیمت آن کاهش پیدا کند. بدیهی است که اپل این مسیر را در پیش نگرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های قلم‌دار در بازار

سرنوشت نسخه اقتصادی آیپد 9

گزارشگر بلومبرگ ادعا کرده که تیم اپل درباره تولید یک آیپد پلاستیکی گفتگو داشته‌اند. این دستگاه یک صفحه کلید پلاستیکی ارزان قیمت‌تر دارد که به صورت مجزا و با قیمت کمتر از 500 دلار به فروش می‌رسد. به گفته این گزارشگر، هدف اپل، به چالش کشیدن کروم بوک است. اپل سعی دارد بخشی از سهم بازار این دستگاه‌ها را از آن خود کند. هدف بلندمدت اپل، این است که استفاده از تبلت را به استاندارد جدید کلاس‌های درس تبدیل کند اما آیپد پلاستیکی تا به امروز روانه بازار نشده است.

نسخه اقتصادی آیپد 9

به گفته تحلیلگران، ممکن است اپل استراتژی خودش را بر اساس نیاز مشتریان تغییر دهد. این محصول هم کیفیت لازم را دارد و کاربران می‌توانند با خرید لوازم گران قیمت متفاوت، به بهترین تجربه کاربری برسند. فرض کنید که اپل نسخه اقتصادی آیپد 9 را با پلاستیک بسازد. در این صورت ممکن است مواد ارزان قیمت آن به تدریج باعث فرسودگی محصولات دیگر شود. این اقدام تلاشی برای هدف گیری مشتریان بیشتر است اما با هزینه کنار گذاشتن سخت‌افزارهای مرغوب.

اپل به تازگی از آیپد 10 رونمایی کرد. این تبلت جدید ارزان و اقتصادی است و قیمت آن از 449 دلار شروع می‌شود. این دستگاه با هدف رقابت با لپ‌تاپ‌های موجود در بازار ساخته شده است. کاربران باید برای ایجاد تجربه کاربری بهتر، صفحه کلید مجیک (249 دلار) و اپل پنسل (نسل 1 با قیمت 99 دلار) را نیز بخرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه اقتصادی آیپد 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر