;
coinex

دوربین تله فوتو گلکسی S23 اولترا پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل دارد!

بنابر اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع شناخته شده، دوربین تله فوتو گلکسی S23 اولترا بر خلاف سایر لنزهای این گوشی نسبت به نسل قبلی پیشرفت خوبی دارد.

تقریباً مسلم شده که زوم گلکسی S23 اولترا مثل مدل قبلی است – با زوم 3 برابر و 10 برابر پریسکوپ. در نتیجه انتظار می‌رود که کیفیت تصویر این دو گوشی هم شبیه هم باشد اما طبق آنچه یکی از افشاگران شناخته شده دنیای فناوری اعلام کرده، دوربین تله فوتو گلکسی S23 اولترا تصاویر بسیار بهتری می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2022

تغییرات دوربین تله فوتو گلکسی S23 اولترا

این تحلیلگر با اشاره به بهبود رنگ‌ها و پیشرفت برخی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، معتقد است که سامسونگ از نظر کیفیت تصویر پیشرفت داشته است. قبلاً هم او ادعاهای مشابهی را درباره دوربین واید 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 مطرح کرده بود.

دوربین تله فوتو گلکسی S23 اولترا

سرعت خواندن اطلاعات و اندازه حسگر نقش مهمی در کیفیت تصویر دارند اما مهم‌ترین پیشرفت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، مربوط به عکاسی محاسباتی بوده‌اند.

به غیر از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، مشخصات دوربین‌های اولترا واید، زوم 3x و 10x گلکسی S23 اولترا به ظاهر مثل گلکسی S22 اولترا است که سخت‌افزار این گوشی هم بسیار شبیه به گلکسی S21 اولترا بود.

در مجموع، این فرمول می‌تواند برنده باشد چون سطوح زوم مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تصاویر واید و اولترا واید را با حسگرهای مجهز به قابلیت فاکوس خودکار پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیشرفت دوربین تله فوتو گلکسی S23 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر