;
coinex

پیتر برنت: بازار نزولی دوج کوین به پایان رسیده است

به عقیده پیتر برنت، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار نزولی دوج کوین به پایان رسیده است. خرید توییتر توسط ایلان ماسک به بهبود قیمت دوج کمک شایانی نمود.

پیتر برندت (Peter Brandt)، معامله‌گر معروف بازارهای مالی معتقد است که بازار نزولی دوج کوین که در ما می سال گذشته آغاز شد، به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

اتمام بازار نزولی دوج کوین

پس از انتشار خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک، قیمت دوج کوین با رشد چشمگیری مواجه شد. پیتر برندت روز یکشنبه جدیدترین تحلیل خود از رمزارز دوج کوین را منتشر کرد. وی از سال 1975 تاجر حرفه‌ای معاملات آتی و فارکس بوده است. از دیگر فعالیت‌های پیتر برندت می‌توان به گزارش فاکتور مالی اشاره کرد.

اکثر تحلیل‌های پیتر برندت در بازارهای مختلف نظیر داو جونز (Dow Jones)، اوراق قرضه، ذرت، نفت خام، گندم اروپا، اوزاکا داو (Osaka Dow)، دلار آمریکا و شکر صورت می‌گیرد.

پیتر برنت در آخرین توییت خود تصویری از چارت دوج کوین منتشر کرد. برنت معقتد است که کانال خرسی دوج کوین شکسته شده است. کف کانال خرسی دوج کوین در ماه می 2021  تشکیل شده بود. برنت در توییت دیگری به معامله‌گران هشدار داد که پایان یک بازار نزولی لزوماً به معنای شروع بازار روند صعودی نیست. وی در ادامه افزود:

یک اشتباه رایج که توسط معامله‌گران تازه کار صورت می‌گیرد این است که آن‌ها فرض می‌کنند پایان چرخه نزولی یک بازار به صورت خودکار سیگنال شروع بازار صعودی را صادر می‌کند. این فرضیه کاملاً اشتباه است.

رشد شدید قیمت دوج کوین

بازار نزولی دوج کوین

برخی از کاربران به توییت‌های اخیر پیتر برنت واکنش نشان دادند. آن‌ها به این موضوع اشاره کردند که ممکن است پیش‌بینی پیتر از شکست کانال خرسی دوج کوین اشتباه باشد. به عقیده معامله‌گران، دوره تثبیت بعدی مشخص می‌کند که قیمت دوج کوین به کجا خواهد رفت. بسیاری از کارشناسان معتقدند خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک به بازار نزولی دوج کوین پایان خواهد داد.

قیمت دوج کوین پس از خرید توییتر توسط ماسک به شدت افزایش یافت. این میلیاردر معروف که در رسانه‌ها با لقب “پدر دوج کوین” شناخته می‌شود، روز پنجشنبه خرید غول رسانه‌های اجتماعی را تکمیل نمود. حمایت‌های بی دریغ ماسک از دوج کوین همواره باعث رشد قیمت دوج کوین شده است.

ایلان ماسک در گذشته اظهار نموده بود صاحب بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است. مدیرعامل تسلا در ماه ژوئن تأیید کرد که به خرید و حمایت از DOGE ادامه می‌دهد. به عقیده ایلان ماسک میم کوین رمزارز دارای پتانسیلی است.

استفاده از دوج کوین در توییتر

شرکت تسلا، دوج کوین را به عنوان روش پرداختی می‌پذیرد. شرکت Boring نیز پرداخت‌های رمزارزی را پذیرفته است. ایلان ماسک اعلام کرد که SpaceX به زودی دوج کوین را به روش‌های پرداختی خود خواهد افزود.

بسیاری از حامیان دوج کوین انتظار دارند که ماسک جهت بهبود توییتر از این میم کوین جنجالی استفاده کند. ماسک در ماه می اعلام کرده بود که ایده مارک کوبان در مورد استفاده از دوج کوین برای حل مشکلات اسپم توییتر ایده بدی به شمار نمی‌رود.

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد توکن DOGE با قیمت 0.116263 دلار معامله می‌شود. قیمت این توکن در 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد کاهش یافته است. خرید توییتر توسط ماسک باعث رشد 95 درصدی دوج کوین شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اتمام بازار نزولی دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin‌

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر