;
coinex

رشد درآمد Coinshares در سه ماهه سوم سال 2022

آخرین گزارش مالی شرکت مدیریت دارایی کوین شیرز منتشر شد. این گزارش رشد درآمد Coinshares در سه ماهه سوم سال 2022 را نشان می‌دهد.

گزارش درآمد شرکت CoinShares در سه ماهه سوم سال 2022 منتشر شد. طبق این آمار، کوین شیرز در فصل سوم 2022 حدود 6.4 میلیون پوند سود کرده است. مجموع دارایی‌های شرکت مدیریت دارایی کوین شیرز به بالای 2 میلیارد پوند رسید.

بیشتر بخوانید:  ضرر 190 میلیون دلاری هودل‌نات ؛ سقوط ترا دردسر ساز شد!

رشد درآمد Coinshares

با بررسی و مقایسه میزان درآمد شرکت کوین شیرز در دو ماهه دوم و سوم سال 2022 به این نتیجه می‌رسیم که درآمد CoinShares تا حد قابل توجهی افزایش یافته است. EBITDA مهم‌ترین شاخص برای سنجش عملکرد مالی یک شرکت به شمار می‌رود. این شاخص شامل سود تعدیل شده قبل از بهره، مالیات و استهلاک است.

شاخص EBITDA شرکت کوین شیرز عدد 6.4 میلیون پوند را نشان می‌دهد. این میزان بسیار کمتر از 26.1 میلیون پوند ثبت شده در سال 2021 است. شرکت مدیریت دارایی CoinShares در سه ماهه دوم زیان 21 میلیون دلاری را گزارش داد. علت اصلی کاهش درآمد کوین شیرز، سقوط TerraUSD و هزینه‌های مربوط به گسترش این شبکه به شمار می‌رود.

رشد درآمد Coinshares

در طول سه ماهه دوم 2022، دارایی‌های تحت مدیریت CoinShares به زیر 2 میلیارد پوند رسید. تا تاریخ 30 سپتامبر 2022، دارایی‌های کوین شیرز به 2.02 میلیارد پوند رسیده است. مدیر کوین شیرز از راه‌اندازی ربات توییتری خبر داد. این ربات به معامله‌گران کمک می‌کند تا ارزش‌ NFTها و همچنین ابزار معاملاتی الگورتیمی سرمایه‌گذاران خرد را درک کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد درآمد Coinshares در سه ماهه سوم سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر