;
coinex

بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) [12 فیلم برتر]

تماشای بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) از آن دست اتفاقاتی است که یک جان به جان‌هایتان اضافه می‌کند. ساخت فیلم‌های سه‌بعدی که به لطف پیشرفت فناوری شکل گرفته توانسته تحول بزرگی در عرصه سینما و تلوزیون ایجاد کند. در این مقاله برخی از بهترین فیلم های 3D را معرفی کردیم؛ با ما همراه شوید.

فیلم‌ های سه‌ بعدی که طرفداران بسیار زیادی دارند، به نوعی تصاویر متحرک و پویا اطلاق می‌شوند که به دلیل ایجاد نوعی خطای دید، تأثیر فراوانی بر درک بصری مخاطب می‌گذارند. خارق‌العاده‌ بودن فیلم‌ های سه‌ بعدی، اکثر افراد را به خود جذب می‌کنند و این مهم‌ترین دلیل محبوبیت بالای آنهاست. در واقع فیلم‌ های سه‌ بعدی با ایجاد حسی خاص در درون شما باعث می‌شوند حس کنید در آن جهان حضور دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D)

می‌توان گفت که فیلم‌ های سه‌ بعدی می‌توانند نوعی توهم در مخاطب خود ایجاد کنند. البته توجه داشته باشید که برای تماشای فیلم‌ های سه‌ بعدی، شما باید تجهیزات خاصی مانند تلویزیون و عینک‌های مخصوصی داشته باشید. در صورت استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توانید لذت فراوانی از تماشای این فیلم‌ها ببرید.

بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) [12 فیلم برتر]
بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D)
فیلم‌ های سه‌ بعدی از سال 1950 در آمریکا طرفدار پیدا کردند و از همان سال هم به نمایش عموم درآمدند. بااین‌حال، ساخت این نوع فیلم‌ها در سال 2000 به بعد، رشد چشمگیری داشت که توانست توجه اغلب منتقدان را به سمت خود جلب کند.

امروزه، به دلیل پیشرفت علم و فناوری، نیازی نیست که برای تماشای فیلم‌ های سه‌ بعدی حتماً به سینما بروید. بلکه می‌توانید با پرداخت هزینه کمی بیشتر، هنگام خرید تلویزیون، تمام تجهیزات آن را در منزل خود داشته باشید. بعد از این‌که تلویزیون و عینک مخصوص فیلم سه‌بعدی را خریداری کردید، وقت آن می‌رسد که بدانید چه فیلم‌هایی را می‌توان به‌صورت سه‌بعدی تماشا کرد. در ادامه می‌توانید برخی از بهترین فیلم های تری دی را مشاهده کنید.

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How to Train Your Dragon)

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How to Train Your Dragon)

  • کارگردان: کریس سندرز
  • صداپیشگان: جی باروشل، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن و آمریکای فررا
  • ژانر: خانوادگی، ماجراجویی
  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز IMDB: 8.1 از 10

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید به‌صورت سه‌بعدی از آن لذت ببرید. این انیمیشن که در ژانر خانوادگی، ماجراجویی و فانتزی ساخته شده است، اقتباسی از رمانی با همین نام بوده که در زمان چاپ، توانست موفقیت زیادی به دست بیاورد. ازاین‌رو، انیمیشن این رمان هم طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان به دست آورد؛ به‌طوری‌که فروش این انیمیشن به بیش از 500 میلیون دلار در آن زمان رسید.

بعد از استقبال بی‌نظیر طرفداران از چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، در سال‌های 2014 و 2019، قسمت‌های دوم و سوم آن تولید شدند.

این انیمیشن که یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) شناخته می‌شود، درباره یک وایکینگ است که هیکاپ نام دارد. هیکاپ در سرزمینی زندگی می‌کند که همیشه مورد تهاجم اژدهایان قرار می‌گیرد. ازآنجاکه توانایی مبارزه با این موجودات را ندارد، به دنبال این است تا بتواند یک اژدها با نام «خشم شب» را تربیت کرده و با او دوست شود. دوستی او با این اژدها همه چیز را درباره سرزمین او عوض می‌کند.

کابوس پیش از کریسمس (The Nightmare Before Christmas)

بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D)
بهترین فیلم برای تلویزیون های سه بعدی
  • کارگردان: هنری سیلیک
  • صداپیشگان: دنی الفمن، کریس ساراندون، کاترین اوهارا و ویلیام هیکی
  • ژانر: فانتزی، ترسناک
  • سال ساخت: 1993
  • امتیاز IMDB: 7.9 از 10

یکی دیگر از بهترین فیلم‌هایی که می‌توانید به‌صورت سه‌بعدی مشاهده کنید، فیلم کابوس پیش از کریسمس است که برای اولین بار در سال 1993 تولید شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این فیلم تقریباً 13 سال پس از تولید اولیه، نسخه سه‌بعدی خود را اکران کرد و توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل هم ما آن را به‌عنوان بهترین فیلم برای تلویزیون های سه بعدی می‌شناسیم.

این فیلم که داستان شهروندانی در شهر ‌هالووین را به نمایش می‌گذارد، در ژانر ترسناک و فانتزی ساخته شده است. کابوس پیش از کریسمس، درباره شوخی‌های شب هالووین است. پادشاه کدو تنبل‌های ترسناک، یعنی جک، از کارهای معمولی شهر‌ هالووین احساس خستگی می‌کند و به دنبال این است که نوعی تنوع در این شهر ایجاد کند. این انیمیشن هم یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) شناخته می‌شود.

او به‌صورت اتفاقی وارد شهر کریسمس می‌شود که حس و حال آن کاملاً با شهر‌ هالووین حرف دارد. در نتیجه، تصمیم می‌گیرد برای جذابیت شهر خود، ‌هالووین را با کریسمس ترکیب کند. برای انجام این کار، جک بابانوئل را دزدیده و خود را به‌جای او می‌گذارد که باعث بروز مشکلات زیادی در این شهر می‌شود.

کابوس پیش از کریسمس یکی از بهترین فیلم‌ های سه‌ بعدی در تاریخ است و جذابیت فوق‌العاده زیادی دارد که توسط هنری سیلیک کارگردانی شده است. بعد از تماشای نسخه سه‌بعدی این انیمیشن، مشاهده می‌کنیم که شخصیت‌ها موقع رقصیدن انگار از صفحه تلویزیون به بیرون پرتاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تایتانیک (Titanic)

تایتانیک (Titanic)

  • کارگردان: جیمز کامرون
  • بازیگران: لئوناردو دی کاپریو، کیت وینسلت، بیلی زین و فرانسیس فیشر
  • ژانر: عاشقانه، حماسی، درام
  • سال ساخت: 1997
  • امتیازIMDB: 7.9 از 10

فیلم تایتانیک را احتمالاً بسیاری از شما تماشا کرده‌اید و علاقه زیادی به آن دارید. این فیلم که در سال 1997 تولید شده، از همان زمان تاکنون توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جذب کند. بااین‌حال، نسخه سه‌بعدی آن در سال 2012 که صدمین سال غرق شدن کشتی تایتانیک بود، ساخته شد. با اطمینان می‌توان گفت که تماشای سه‌بعدی فیلم تایتانیک می‌تواند حس حال دیگری در مخاطبان به وجود بیاورد.

تایتانیک که یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) تاریخ شناخته می‌شود، اثری تاریخی و حماسی است که در ژانر عاشقانه اکران شد. این فیلم را می‌توان یکی از شاهکارهای تاریخ سینما دانست که تماشای آن به‌صورت سه‌بعدی می‌تواند تجربه‌ای جدید و دلپذیر باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تایتانیک سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما به شمار می‌رود. به همین دلیل هم می‌توان با اطمینان آن را بهترین فیلم برای تلویزیون های سه بعدی دانست.

داستان این فیلم درباره واقعه غرق شدن کشتی افسانه‌ای تایتانیک است که قبل از غرق شدن کشتی، ماجرا‌ی عاشقانه‌ای در آن اتفاق می‌افتد. به‌طورکلی، تایتانیک به تنهایی هم می‌تواند توجه همه را به سمت خود جلب کند؛ پس نسخه سه‌بعدی آن چه شاهکاری است؟

زندگی پی (Life of Pi)

زندگی پی (Life of Pi)
بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D)
  • کارگردان: انگ لی
  • بازیگران: سورج شارما، عرفان خان، تابو، عادیل حسین و ژرار دوپاردیو
  • ژانر: درام، ماجراجویی
  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز IMDB: 7.9 از 10

می‌توان فیلم زندگی پی را به‌عنوان بهترین فیلم برای تلویزیون‌های سه‌بعدی به شمار آورد که در ژانر ماجراجویی تولید شده است. فیلم خارق‌العاده که در سال 2012 به‌صورت سه‌بعدی فیلمبرداری شد، محصول مشترک کشورهای انگلستان، آمریکا و تایوان است.

این فیلم به‌عنوان یکی از فیلم‌های اقتباسی شناخته می‌شود که از رمانی با همین نام ساخته شده است. محبوبیت این فیلم به‌گونه‌ای بود که در زمان اکران توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. به همین دلیل هم یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) است.

داستان این فیلم درباره سرگذشت پسری به نام «پی» است که 16 سال دارد. خانواده این پسر باغ وحشی در هندوستان دارند که پس از مدتی به دلیل مشکلات مالی، مجبور می‌شوند آن را بفروشند. بعد از فروش این باغ وحش، پی به همراه خانواده خود حیوانات را برداشته و بعد از سوار شدن به کشتی، عازم کانادا می‌شوند.

در راه رفتن به کانادا، طوفان شدیدی به وجود می‌آید باعث می‌شود کشتی به همراه تمام خانواده پی کشته شوند. تنها پی از میان آن‌ها زنده می‌ماند که به همراه یک ببر وحشی، روی یک قایق در دریا سرگردانند. به دلیل سکانس‌های جذابی که پی با این ببر وحشی در دریا دارد، می‌توان زندگی پی را به‌عنوان بهترین فیلم برای تلویزیون های سه بعدی دانست.

آواتار (Avatar)

آواتار (Avatar)

  • کارگردان: جیمز کامرون
  • بازیگران: سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ و میشل رودریگرز
  • ژانر: علمی‌تخیلی، حماسی
  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز IMDB: 7.8 از 10

فیلم آواتار هم یکی دیگر از بهترین فیلم های تری دی شناخته می‌شود که توسط جیمز کامرون کارگردانی شده است.  این فیلم که از همان ابتدا به‌صورت سه‌بعدی فیلمبرداری شد، قرار بود از سال 1999 آماده اکران شود. اما ازآنجاکه کامرون می‌خواست با استفاده از تکنولوژی‌های مربوط به فیلم‌ های سه‌ بعدی آواتار را بسازد، آنقدر صبر کرد تا بتواند آواتار را به یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) تاریخ تبدیل کند که واقعاً هم اینطور شد.

فیلمبرداری این فیلم در سال 2005 آغاز شد و سپس 2009 به اکران عمومی درآمد. این فیلم که یکی از جذاب‌ترین و بهترین فیلم‌ های سه‌ بعدی تاریخ شناخته می‌شود، داستان تصرف و اشغال پندورا توسط زمینیان را نشان می‌دهد.

این حمله باعث می‌شود محیط زندگی سیاره ناوی‌ها به کل از بین برود. در نتیجه، زندگی آن‌ها دچار مشکلات بسیار زیادی می‌شود. در همین حین برخی از دانشمندان به دنبال این هستند که بتوانند بدن ناوی‌ها را در آزمایشگاه‌های مختلف شبیه‌سازی کنند. آواتار بهترین فیلم برای تلویزیون های سه بعدی است. ازاین‌رو، اگر شما هم می‌خواهید یک فیلم سه‌بعدی جذاب به همراه خانواده تماشا کنید، مطمئن باشید آواتار بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید:

جاذبه (Gravity)

جاذبه (Gravity)
بهترین فیلم های تری دی
  • کارگردان: آلفونسو کوارون
  • بازیگران: ساندرا بولاک و جرج کلونی
  • ژانر: علمی‌تخیلی
  • سال ساخت: 2013
  • امتیاز IMDB: 7.7 از 10

یکی دیگر از بهترین فیلم های تری دی که طرفداران بسیار زیادی دارد، فیلم جاذبه است. این فیلم که در سال 2013 ساخته شد، داستان دو فضانورد آمریکایی را روایت می‌کند که وقتی در فضا بسر می‌برند، سفینه آن‌ها نابود می‌شود. در این حین، آن‌ها تلاش می‌کنند به زمین بازگردند. در این شرایط،‌ سکانس‌های جذاب سه‌بعدی را مشاهده می‌کنیم که می‌تواند با تلویزیون‌های سه‌بعدی، تجربه‌ای فوق‌العاده به وجود بیاورند.

مهم‌ترین دلیل این‌که فیلم جاذبه را یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) می‌دانیم، طرفداران بسیار زیاد آن است. به‌طوری‌که این فیلم در یکی از مراسم‌های اسکار در 10 رشته نامزد شد که موفق به دریافت 7 جایزه گردید. از مهم‌ترین جایزه‌های دریافت شده از مراسم اسکار برای این فیلم، می‌توان به جایزه بهترین فیلمبرداری، جایزه بهترین کارگردانی و همچنین جایزه بهترین موسیقی متن اشاره کرد.

فیلم جاذبه توانست در گیشه هم فروش بسیار خوبی داشته باشد. به‌طوری‌که با فروش نزدیک به 723 میلیون دلار، تبدیل به هفتمین فیلم پرفروش در سال 2013 شد. این فیلم علمی تخیلی به کارگردانی آلفونسو کوارون، توانست امتیاز 7.7 را از وب‌سایت IMDB بگیرد.

پرومتئوس (Prometheus)

پرومتئوس (Prometheus)

  • کارگردان: ریدلی اسکات
  • بازیگران: نومی‌راپاس، مایکل فاسبندر، گای پیرس
  • ژانر: ترسناک، علمی تخیلی
  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز IMDB: 7 از 10

اگر همچنان به دنبال یک فیلم هیجان‌انگیز هستید که بتوانید با استفاده از تلویزیون سه‌بعدی از آن لذت زیادی ببرید، فیلم پرومتئوس می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات، در سال 2012 تولید شد و توانست نظر بسیاری از مخاطبان و منتقدان را به سمت خود جلب کند.

داستان فیلم پرومتئوس درباره خدمه یک سفینه فضایی است که در اواخر قرن 21 زندگی می‌کنند. این سفینه به همراه خدمه خود، تعدادی مصنوعات چند فرهنگ باستانی مختلف را در فضا پیدا کرده و با خود همراه می‌کنند.

در همین حین، با تهدیدی مواجه می‌شوند که خطر بسیار زیادی دارد؛ تاحدی‌که می‌تواند باعث انقراض نسل بشر هم شود. لازم به ذکر است که این فیلم که یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) شناخته می‌شود، پنجمین قسمت از فرنچایز Alien است که دنباله آن در سال 2017 با نام Alien: Covenant اکران شد.

ام را نشانه مرگ بگیر (Dial M For Murder)

ام را نشانه مرگ بگیر (Dial M For Murder)
بهترین فیلم برای تلویزیون های سه بعدی
  • کارگردان: آلفرد هیچکاک
  • بازیگران: ری میلند و گریس کلی
  • ژانر: جنایی
  • سال ساخت: 1954
  • امتیاز IMDB: 8.2 از 10

احتمالاً همه شما نام پرآوازه کارگردان مشهور، آلفرد هیچکاک را شنیده‌اید. این کارگردان، فیلم ام را نشانه مرگ بگیر را به‌زیبایی ساخته است. این فیلم که در ژانر معمایی و جنایی ساخته شده است، یکی از بهترین فیلم های تری دی به شمار می‌رود که در سال 1954 برای اولین بار ساخته و سپس 1981 نسخه سه‌بعدی آن مجدداً اکران شد.

این فیلم داستان زنی ثروتمند به نام مارگوت را روایت می‌کند که همسر یک تنیس‌باز حرفه‌ای به نام تونی است. تونی برای کارهای متفاوت و مسابقات به سفر می‌رود. هنگامی که تونی در سفر بسر می‌برد، مارگوت با فرد دیگری رابطه مخفیانه برقرار می‌کند. بعد از این‌که تونی از این رابطه باخبر می‌شود، از دوست خود می‌خواهد تا همسرش را به قتل برساند. فیلم ام را نشانه مرگ بگیر به‌عنوان برترین فیلم سه بعدی هیچکاک شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)

انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)

  • کارگردان: برادران روسو
  • بازیگران: رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو و کریس همسورث
  • ژانر: ابرقهرمانی و ماجراجویی
  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز IMDB: 8.4 از 10

اگر به فیلم‌های ماجراجویی و ابرقهرمانی علاقه دارید، احتمالاً نام فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت را شنیده‌اید. این فیلم که یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) شناخته می‌شود، با بودجه نزدیک به 400 میلیون دلاری، به‌عنوان یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های جهان به شمار می‌رود.

علاوه‌براین، فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت توانست فروش بسیار خوبی هم داشته باشد و با فروش 2 میلیارد دلار، به‌عنوان چهارمین فیلم پرفروش جهان محسوب می‌شود. اگر به فیلم‌های سه‌ بعدی علاقه دارید، احتمالاً جذب این اثر خارق‌العاده خواهید شد.

بالا (Up)

بالا (Up)
بهترین فیلم های سه بعدی (3D)
  • کارگردان: پیت داکتر
  • صداپیشگان: اد اسنر، کریستوفر پلامر، جردن ناگای، باب پترسون
  • ژانر: خانوادگی، ماجراجویی
  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز IMDB: 8.3 از 10

احتمالاً اغلب شما انیمیشن جذاب و فوق‌العاده بالا را دیده‌اید. این انیمیشن که توسط استودیو پیکسار تولید شده است، استودیو والت دیزنی پیکچرز نمایش آن را برعهده گرفت. این انیمیشن جذاب که توسط پیت داکتر کارگردانی شاد، به‌عنوان اولین فیلم سه‌بعدی شرکت پیکسار شناخته می‌شود و توانست تجربه بسیار خوبی برای این شرکت باشد. این انیمیشن در سال 2009 اکران شد و توانست تا حد بسیار زیادی توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

این انیمیشن داستان پیرمردی به نام کارل فردریکسن را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسر خود، هزاران بادکنک به خانه خود بسته و عازم آبشار بهشت در آمریکای جنوبی می‌شود. در طول این سفر، کارل با افراد دیگری نیز مواجه می‌شود که ماجراهای جالبی را از سر می‌گذرانند. این انیمیشن یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) است و توانست امتیاز 8.3 را از وب‌سایت IMDB بگیرد.

دیو و دلبر (The Beauty and The Beast)

بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D)

  • کارگردان: بیل کاندن
  • بازیگران: اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، یوان مک‌گرگور و ایان مک‌کلن
  • ژانر: موزیکال، عاشقانه و فانتزی
  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز IMDB: 7.1 از 10

احتمالاً همه شما نام پرآوازه انیمیشن جذاب دیو و دلبر را شنیده‌اید. این لایو اکشن جذاب که در سال 2017 اکران شد، یکی از بهترین فیلم‌ های سه‌ بعدی شناخته می‌شود که در ژانر رمانتیک، فانتزی و موزیکال تولید شده است.

بعد از اکران این فیلم سه‌بعدی، لایو اکشن دیو و دلبر توانست به موفقیت تجاری فوق‌العاده خوبی دست پیدا کند. به‌طوری‌که فروش این فیلم در کل جهان نزدیک به 1.2 میلیارد دلار رسید و توانست به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن تبدیل شود. حتی برخی از افراد اعتقاد دارند که لایو اکشن دیو و دلبر را می‌توان به‌عنوان بهترین و محبوب‌ترین فیلم سه‌بعدی لایو اکشن دانست.

داستان این فیلم درباره دختری زیبا و جوان به نام بل است که یک دیو برای اینکه پدر او را آزاد کند، بل را در قلعه خود زندانی می‌کند. در ابتدای زندانی او، بل احساس تنهایی و ترس فوق‌العاده زیادی دارد. اما بعد از گذشت کمی زمان، می‌تواند با کارکنان قلعه دوست شود.

در انتها، بل حتی یاد می‌گیرد که چگونه باب دوستی را با دیو بی‌احساس هم باز کند. در همین حین، فردی دیگر به نام گاستون قصد دارد هر طور که شده بل را به دست بیاورد. در این فیلم، سکانس‌های سه‌بعدی جذابی مشاهده می‌کنیم که آن را به یکی از بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)

 

Avengers: Endgame
بهترین فیلم های تری دی
  • کارگردان: برادران روسو
  • بازیگران: رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو و کریس همسورث
  • ژانر: ابرقهرمانی
  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز IMDB: 8.4 از 10

علاوه بر فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت که پیش‌ازاین نیز به اختصار توضیح دادیم، یکی دیگر از فیلم‌هایی که شما می‌توانید از سکانس‌های سه‌بعدی آن لذت ببرید، فیلم انتقام جویان: پایان بازی است. مانند مورد قبلی، این فیلم هم ژانر ابرقهرمانی و فانتزی دارد و داستان قسمت‌های قبلی خود را روایت می‌کند.

فیلم انتقام جویان: پایان بازی که در سال 2019 به‌صورت سه‌بعدی اکران شد، توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل هم این فیلم توانست فروش بسیار خوبی در گیشه داشته باشد و به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شناخته شود.

سؤالات متداول

فیلم سه‌بعدی چیست؟

فیلم‌ های سه‌ بعدی به تصاویر متحرکی گفته می‌شود که خطای دید در مخاطب ایجاد می‌کنند و می‌توانند تأثیر زیادی بر درک بصری آن‌ها بگذارند. با تماشای فیلم سه‌بعدی، مخاطبان احساس می‌کنند که در دنیای فیلم حضور دارند و تمام اتفاقات را بیشتر از پیش احساس می‌کنند. تماشای فیلم سه‌بعدی می‌تواند تجربه جدیدی به شما دهد.

بهترین فیلم سه‌بعدی کدام است؟

از سال 1950، ساخت فیلم‌ های سه‌ بعدی آغاز شد که از سال 2000 به بعد، ساخت این فیلم‌ها به‌صورت حرفه‌ای‌تری انجام شد. تاکنون فیلم‌های بسیار زیادی در این سبک تولید شده که ممکن است انتخاب را برای ما سخت کند. به همین دلیل برخی از بهترین فیلم‌ های سه‌ بعدی را در این مقاله معرفی کردیم که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: imdb

نظر شما درباره بهترین فیلم‌ های سه بعدی (3D) چیست؟ لطفا نظرات و تجربه های خود را با تکراتو و دیگر کاربران در بخش کامنت به میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر