coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت Communities واتساپ رسما منتشر شد

قابلیت Communities واتساپ عرضه شد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید گروه‌های بزرگتر را با هم ترکیب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

واتساپ در حال عرضه قابلیت‌های جدید است از جمله قابلیتی است که با هدف گردآوری چت‌های گروهی در یکجا طراحی شده است. مارک زاگربرگ اوایل امسال قابلیت Communities واتساپ را معرفی کرد و گفت که هدف این قابلیت ترکیب کردن چت‌های گروهی “زیر یک چتر با ساختاری که برای همه قابل استفاده باشد” است. ابزارهای مشابهی هم برای اینستاگرام و فیسبوک در حال طراحی هستند.

بیشتر بخوانید: سیو مسیج واتساپ در راه است؛ تقلیدهای ادامه‌دار متا از تلگرام!

معرفی قابلیت Communities واتساپ

در ماه‌های پیش رو قابلیت Communities واتساپ یا همان انجمن‌ها برای همه کاربران ارایه می‌شود. می‌توانید گروه‌های کوچکتری را در یک انجمن ترکیب کنید تا درباره مسائل مهم گفتگو کنید. همچنین می‌توانید به راحتی بین این گروه‌ها و انجمن‌ها جابجا شوید. واتساپ قصد دارد ابزارهای قدرتمند جدیدی برای مدیریت انجمن‌ها در اختیار ادمین‌ها قرار دارد از جمله قابلیت انتشار اعلامیه برای همه اعضاء و قابلیت انتخاب گروه‌های عضو یک انجمن.

قابلیت Communities واتساپ

واتساپ توصیه کرده که محله‌ها، مشاغل و والدینی که فرزندان‌شان در یک مدرسه هستند، می‌توانند عضو یک انجمن شوند. برای شروع می‌توانید از تب Communities در بالای اپلیکیشن اندروید یا پایین صفحه iOS استفاده کنید. می‌توانید یک انجمن را از صفر ایجاد کنید یا اینکه گروه‌های موجود را به آن اضافه کنید.

قابلیت Communities واتساپ به نوعی شبیه به گروه‌های فیسبوکی است البته این قابلیت مجهز به رمزنگاری سرتاسری است. زاکربرگ قصد دارد با استفاده از مدل انجمن محور تأکید بر فیدها را در اپلیکیشن‌های متا کمتر کند اما ممکن است این کار معایبی داشته باشد و باعث شود گروه‌های چت بیشتر شبیه به گروه‌های فیسبوک شوند که در سال‌های اخیر شاهد انتشار اطلاعات غلط زیادی در آنها بودیم. در مجموع، به دلیل تمرکز واتساپ بر رمزنگاری که نظارت بر انتشار کذب را سخت‌تر می‌کند، ابزارهای تعدیل محتوای واتساپ کمتر شده‌اند.

همچنین واتساپ در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به گروه‌ها است از جمله قابلیت‌هایی که فقط مختص انجمن‌ها نیستند. قرار است قابلیت رأی گیری به گروه‌ها اضافه شود همچنین پشتیبانی از تماس‌های ویدیویی با شرکت حداکثر 32 عضو که هفته‌هاست متا در حال کار کردن روی آن است. به علاوه، حالا گروه‌های واتساپ می‌توانند تا 1024 عضو داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت Communities واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر