;
coinex

مشخصات آنر مجیک 5 فاش شد؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 8 نسل 2

مشخصات آنر مجیک 5 فاش شد. در این اطلاعات لو رفته مشخص شد که این گوشی برند چینی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی است.

آنر به طور فعال گوشی‌های جدیدی را روانه بازار کرده است زیرا این شرکت قصد دارد به یک برند پیشرو و سرآمد، حداقل در کشور خود، یعنی چین، تبدیل شود. این شرکت اکنون در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام آنر مجیک 5 است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

مشخصات آنر مجیک 5

اکنون، در جدیدترین گزارش‌هایی که از دیجیتال چت استیشن منتشر شده، مشخص شد که گوشی هوشمند پرچمدار آینده آنر مجیک 5 با پردازنده‌ معرفی نشده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد. کوالکام قرار است تا چند هفته دیگر در اجلاس سالانه خود، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 را معرفی کند. انتظار می‌رود که تمامی سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را به زودی پس از معرفی رسمی این پردازنده، به بازار عرضه کنند.

مشخصات آنر مجیک 5
آنر مجیک 4 پرو

در خصوص دیگر مشخصات آنر مجیک 5 این گزارش، همچنین اضافه می‌کند که این گوشی هوشمند دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تنظیم ISP مبتنی بر هوش مصنوعی برای دستیابی به نتایج بهتر است. البته این دوربین با سایر سنسورهای دوربین همراه خواهد بود، اما جزئیات آن‌ها هنوز مشخص نیست.

طبق شایعات، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با پشتیبانی از مدلاسیون پهنای پالس در نور کم و رفرش ریت بالا، به احتمال زیاد 120 هرتز، خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و باتری گوشی از شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

به غیر از گوشی آنر مجیک 5، گزارشی آمده است که این شرکت یک گوشی هوشمند تاشو جدید در دست ساخت دارد که می‌تواند از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز پشتیبانی کند. در حالی که انتظار می‌رود این گوشی به زودی معرفی شود، اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آنر مجیک 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر