;
coinex

تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan چه زمانی است؟ [+پوستر رسمی]

تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan در شرایطی مشخص شد که پوستر آن اشاره به نبرد نهایی این انیمه دارد. این فصل، فصل نهایی خواهد بود.

تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan مشخص و پوستر جدید آن توسط ماپا و کرانچی‌رول منتشر گردید. با شروع امسال کرانچیرول و ماپا خبر از ساخت بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan دادند. این فصل، پایان این انیمه مانگایی خواهد بود. در پوستر جدیدی که از فصل پایانی انیمه حمله به تایتان منتشر شده، شخصیت‌هایی مثل لیوای، میکاسا، آرمین، راینر و غیره را می‌بینیم که در تلاش برای توقف ارن هستند.

بیشتر بخوانید: فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan

انیمه Attack on Titan اقتباسی از افسانه‌های مانگایی با همین نام است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته شده است. اولین نسخه این اثر در سال 2009 انتشار یافت و فروش آن تا به امروز بیش از 76 میلیون نسخه بوده است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan، شامل 16 قسمت بود. پارت دوم فصل پایانی این انیمه نیز با 12 قسمت به پایان رسید.

تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan

پوستر در طول رویداد فصل پایانی انیمه منتشر شد اما نه خبری از تریلر و نه اخباری از تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan در میان است. امیدواریم ماپا به زودی پاسخی برای سوال‌ در خصوص تاریخ پخش فصل جدید داشته باشد. با این حال با توجه به پوستر، سرانجام انیمه در فصل بعدی خواهد بود. اگرچه هنوز تعداد قسمت‌های آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش بخش سوم فصل چهارم Attack on Titan چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    الان ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
    هنو نیومده

    پاسخ

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ میاد خیلی منتظرشم

    پاسخ