;
coinex

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان در هاله ای از ابهام قرار دارد، امروز درباره تاریخ پخش، داستان انیمه Attack on Titan با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

انیمه حمله به تایتان یکی از محبوب ترین نمایش های حال حاضر در جهان است. با پایان فصل 4 این سریال انیمه، اکنون طرفداران این انیمه علاقمندند بدانند که فصل 5 حمله به تایتان چه زمانی پخش خواهد شد. فصل چهارم این سریال برای اولین بار در 10 ژانویه 2021 پخش شده است.

انیمه ها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند اما سریال انیمه حمله به تایتان توانسته است بسیاری از مخاطبان ناآشنا با این ژانر را نیز حتی به خود جلب کند. به همین دلیل طرفداران زیاد آن همواره مشتاق هستند بدانند که دقیقا فصل جدید این انیمه چه زمانی پخش خواهد شد. در مقاله پیشرو درباره فصل پنج Attack on Titan ، تاریخ پخش فصل پنج حمله به تایتان و دیگر جزئیات مربوط به آن صحبت خواهیم کرد.

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

حمله به تایتان (Attack on Titan) یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. این مانگا از سال 2009 تا 2021 در 34 جلد و 139 قسمت منتشر شد.

خلاصه داستان این مجموعه این است که قرن ها پیش انسان ها توسط غول هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می روند. انسان های باقی مانده برای حفاظت از جان خود، دیوارهای بلندی ساخته و به مدت 100 سال درون این دیوارها در امنیت کامل به سر می برند تا هنگامی که یک تایتان غول آسا پدیدار شده و دیوار را خراب می کند.

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

فصل اول این انیمه تلویزیونی حمله به تایتان با الهام گیری از همین مانگاها در 6 آپریل 2013 آغاز به پخش کرد و تا 28 سپتامبر 2013 به طول انجامید. فصل دوم انیمه نیز از آپریل 2017 آغاز شد. لایو اکشنی که بر این اساس تولید شده بود در دو بخش به نام های حمله به تایتان و حمله به تایتان: آخر دنیا در سال های 2015 و 2019 اکران شد.

در حال حاضر بخش اول فصل چهارم این انیمه سریال محبوب به نوان یکی از بهترین انیمه های 2021، به پایان رسیده و به نظر بخش دوم آن باید در سال 2022 پخش شود. حمله به تایتان یک موفقیت تجاری برحسته برای سازندگانش بود، طرفداران پر تعداد و وب سایت های هواداری دارد و بیش از 28 میلیون نسخه از مانگای آن تا پایان سال 2014 به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

چند فصل از سریال حمله به تایتان وجود دارد؟

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

اکنون 4 فصل از این انیمه مشهور وجود دارد، اما در آینده نه چندان دور فصل پنجم حمله به تایتان نیز احتمالا به نمایش درخواهد آمد. البته همچنان تا تاریخ پخش فصل پنج حمله تایتان به عنوان یکی از بهترین انیمه های شونن فاصله زیادی داریم.

پخش استریم فصل پنجم انیمه حمله به تایتان را از کجا می توان دید؟

شما می توانید سریال انیمه Attack on Titan را از طریق پخش استریم Hulu ببینید. این سرویس پخش استریم تمام اپیزودی هایی که در آمریکا نمایش داده شده است را دارا می باشد. فصل 5 حمله به تایتان نیز محض پخش احتمالا در این سرویس استریم قرار خواهد گرفت.

آیا فصل 5 حمله به تایتان نیز تولید خواهد شد؟

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

متاسفانه همچنان درباره تولید فصل پنج Attack on Titan صحبتی به میان نیامده است و از آن بدتر گویا برنامه ای نیز برای ساخت فصل پنجم انیمه حمله به تایتان وجود ندارد. در سال 2019 قرار بر آن شد که فصل چهارم این انیمه آخرین فصل آن باشد. اکنون نیز به نظر می رسد که این طرح همچنان باقی است.

البته می دانیم هیچ چیز در برنامه های تلویزیونی ثابت نمی مانند، به خصوص زمانی که خبر درباره انیمه پرطرفداری چون حمله به تایتان باشد. بنابراین احتمال ساخت فصل پنج Attack on Titan الزاما منتفی نیست و ممکن است واقعا شاهد فصل 5 حمله به تایتان باشیم. البته این ها همه بر پایه حدس گمان است، چراکه تاریخ پخش فصل پنج حمله به تایتان مشخص نگردیده است. هر چه طرفداران این سریال برای ساخت فصل پنج Attack on Titan بیشتر اصرار و فشار بیاورند، امکان ساخت و پخش آن نیز بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمه شیطان کش (Kimetsu no Yaiba : Mugen Train)

تاریخ پخش فصل پنج حمله به تایتان

وبسایت رسمی انیمه اتک آن تایتان اعلام کرد که نیمه دوم فصل چهارم Attack on Titan فصل نهایی این انیمه پرطرفدار خواهد بود و فصل پنجمی در کار نیست. با این حال خبر خوبی که برای طرفداران این انیمه وجود دارد این است که نیمه دوم فصل چهارم Attack on Titan در ژانویه سال 2021 (دی ماه سال 1400) منتشر خواهد شد. شروع آن هم با اپیزود 76 به نام Sentencing خواهد بود.

تریلر فصل پنج Attack on Titan

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

تریلر فصل پنج Attack on Titan هنوز منتشر نشده است. برای دیدن تریلر احتمالا با مدت ها منتظر بمانیم و البته همانطور که پیشتر نیز صحبت شد متاسفانه ممکن است هرگز دیگر نتوانیم تریلر جدیدی از این انیمه جذاب تماشا نماییم.

خلاصه داستان فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

فعلا هیچ خلاصه داستانی از فصل پنجم این انیمه وجود ندارد و برنامه ای نیز برای انتشار آن به این زودی ها وجود ندارد، در صورت اعلام ساخت فصل پنجم و به موازات آن مشخص شدن خلاصه ای از آن حتما جزئیاتش را با شما در میان خواهیم گذاشت.

دیگر جزئیات مربوط به انیمه حمله به تایتان

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

فصل چهارم این انیمه یکی از بهترین فصول آن بود. در فصل 4 نه تنها ما ماهیت مانگا را متوجه شدیم بلکه واقعیت تلخی که شخصیت ها با آن رو به رو بودند را نیز با تمام وجود لمس کردیم. بنابراین دانستن این موضوع که این فصل ممکن است فصل آخر انیمه حمله به تایتان باشد، یک شوک بزرگ برای طرفداران خواهد بود. اما آیا شانسی برای پخش فصل پنجم انیمه حمله به تایتان وجود دارد؟ هیچ چیز معلوم نیست باید فعلا صبر کنیم.

چندین بار در سال های قبل این مسئله گزارش شد که فصل چهارم حمله به تایتان آخرین فصل خواهد بود. شاید یکی از دلایل این مسئله تغییر استودیوی سازنده آن باشد، درحقیقت سه فصل این انیمه توسط یک استودیو ساخته و اداره شد و فصل آخر را کسانی دیگر تهیه و اداره کردند.

بیشتر بخوانید:

انیمه بلیچ (Bleach 2021)

فصل های 1، 2 و 3 همه توسط WIT Studio اداره می شدند. فصل چهارم اما در حال حاضر توسط استودیو انیمیشن سازی MAPPA تولید می شود. درحقیقت WIT Studio با سه فصل درخشانی که تولید کرد، باعث موفقیت انیمه حمله به تایتان شد.

با اینحال این استودیو تنها یک پیمانکار استخدام شده بود و نه چیزی بیشتر. درحقیقت استودیوهای موجود در این تجارت برای تولید تعداد مشخصی از اپیزودها پول دریافت می کنند و خارج از آن دیگر هیچ نقشی ندارند. به همین سبب WIT Studio نمی تواند تصمیم بگیرید چه کاری درباره سریال انجام دهد و یا ندهد، بلکه تنها قادر می باشد کارهایی را که برای انجام آنها استخدام شده و در حیطه حوزه او است را انجام دهد.

WIT Studio هیچ سهمی در موفقیت مالی در که دارندگان پروانه این اینمه کسب کرده اند، ندارد. به همین دلیل در سال های اخیر این استودیو بر تولید آثار متعلق به خود پرداخته و دیگر به ساخت این انیمه معروف و جذاب ادامه نداده است.

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

در مقابل استودیو MAPPA درحقیقت یک کرسی از کمیته تولید و گرفتن مزایا فصل 4 را دارا است. این استودیو درواقع متعلق به گروهی از شرکت های که در پروژه این انیمه سرمایه گذاری کرده اند و بنابراین ریسک و پاداش این انیمه میان آنها تقسیم خواهد شد. به همین دلیل تمرکز این استودیو برای موفقیت هر جه بیشتر انیمه زیادتر خواهد بود، آنها همچنین کنترل بیشتر بر نوع پایان بندی داستان خواهند داشت.

این خبر خوبی است چراکه احتمال تولید و پخش فصل پنجم انیمه حمله به تایتان را تا حدودی بالاتر می برد، با اینحال باید بگوییم متاسفانه هنوز هیچ خبری در اینباره وجود ندارد، تنها خبر خوش آن است که پارت دو از فصل چهارم در زمستان 2022 پخش خواهد شد.

قسمت 17 فصل چهارم حمله به تایتان درحقیقت پایان بسیاری از چیزها است. در این قسمت بالاخره سرنوشت جنگ میان نیروهای مارلی و ارن مشخص خواهد شد و همچنین ما از عاقبت لوی، میکاسا، آرمین، زکه و بقیه شخصیت ها با خبر خواهیم شد.

تاکنون استودیو جدید MAPPA به اتفاقات و مسائل اصلی وفادار مانده است. یکی از نگرانی های طرفداران این سریال قبل از شروع فصل چهارم، 16 قسمتی بودن آن بود. مسئله اصلی در آن زمان این بود که بسیاری فکر می کردند که شاید این تعداد نشانه ای از آن است که چندین فصل قرار است در این قسمت ها به صورت فشرده نمایش داده شود.

بعدا مشخص شد که قسمت های این مجموعه درحقیقت 1.5 تا 2 فصل را در هر قسمت جا داده اند. این خبر خوبی در بین طرفداران بود زیرا نشان از عدم عجله در پایان بندی و بیان جزئیات بیشتر خصوصا درباره مانگا است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

خبر جالبی درباره این سریال انیمه آن است که گویا استودیو وارنر برادرز قرار است از آن یک لایو اکشن بسازند، اگرچه اینکار پیشتر در ژاپن انجام شده اما نسخه هالیوودی آن می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان ؛ تاریخ پخش و داستان انیمه Attack on Titan

این استودیو هالیوودی از کارگردان فیلم The Flash اندی ماسچینی خواسته است هدایت و کارگردانی این لایو اکشن را برعهده بگیرد. ایده دو قسمت کردن فصل ها می تواند ایده برنده ای باشد. در فصل سوم این انیمه نیز همین تئوری عملی شد. در فصل چهارم نیز پس پایان 16 قسمت، استودیو MAPPA زمان لازم را برای اتمام قسمت ها و شاید پایان این انیمه به طورکلی و تکمیل جزئیات از مانگا را پیدا خواهد کرد.

این ابهام همچنان برای طرفداران انیمه حمله به تایتان وجود دارد که آیا این سریال یک شونن است یا یک شوجو. بحث دیگری نیز پیرامون جمعیت هدف آن وجود دارد که اتفاق نظر بر روی نوجوانان و جوان پسر می باشد. به هرحال باید تا پایان فصل 4 صبر کرد تا ببینیم آیا می توان امکان یک فصل جدید را با این سریال تصور کرد یا خیر.

جمع بندی

سریال انیمه حمله به تایتان یکی از معروف ترین، انیمه های ژاپنی است که در کشور ما نیز طرفداران پروپاقرصی دارد، سبک انیمه معمولا مخاطب خاص خود را دارد، اما این انیمه جذاب توانسته حتی مخاطبانی فراتر از این ژانر را به خود اختصاص دهد، به همین جهت ادامه و پیش رفتن این سریال برای بسیاری دغدغه ای پر اهمیت است، مخصوصا الان که به پایان فصل چهارم نزدیک می شویم.

خبرها قدیمی حاکی از آن بودند که این فصل، فصل آخر خواهد بود اما همچنان این امید وجود دارد که بخاطر علاقه طرفداران و فشار آن فصل پنجم انیمه حمله به تایتان نیز ساخته و پخش شود. فعلا که اخبار خیلی جدیدی درباره آن وجود ندارد، با اینحال درصورت ساخته شدن احتمالی آن تاریخ پخش فصل پنجم حمله به تایتان در اواخر سال 2022 و یا سال 2023 خواهد بود.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به شما تمام اطلاعات موجود درباره این انیمه و فصل جدیدش را داده باشد، اگر نکته و یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: hiddenremote, epicstream

نظر شما درباره فصل پنجم انیمه حمله به تایتان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (21 نظر)

    فصل چهارم ۳۶ قسمت داشت و نوشت(THE END)یعنی(پایان)ای کاش فصل ۵ بیاد

    پاسخ

    فصل چهارم ۳۶ قسمت داشت و نوشت(THE END)یعنی(پایان)

    پاسخ

    خب الان که بخش دوم انیمه پخش شد همه متوجه شدید که تمام نشده هنوز و ادامه داره؟حتی توی پایان آخرین قیمت نوشته شد که ادامه دارد و داستان خیلی مبهم و بی معنی تمام شد و ظاهرا اعلام شده که دارن فصل پنجم رو میسازن و تا زمستان ۲۰۲۳ احتمالا پخش میشه

    پاسخ

    فصل ۵ جوووون❤️❤️

    پاسخ

    فصل پنج هست اگه برید گپ فیلم رو نصب کنید فصل ۴ قسمت ۲۸ طلوع بشریت آخرش میگه فصل پایانی پخش در ۲۰۲۳

    پاسخ

    فصل چهارم انیمه 28 قسمت هست. تو اون قسمت آخرش هیچ اتفاقی نمی افته و فقط ارن از بلایی که می خواد سر جهان بیاره حرف میزنه و انیمه تموم میشه. وآخر قسمت نوشته بود ادامه دارد… یعنی یه فصل دیگه داره یا مثلا یه بخش جدید داره آخه معلوم نشد ارن دنیا رو نابود کرد یا جلوش رو گرفتن
    نمی دونم تو مانگاش هم همین طوری بوده یا نه چون من نخوندمش.
    در کل آخرش باز بود و امید وارم یه فصل دیگه یا یه بخش دیگه داشته باشه

    پاسخ

    اطلاعات کاملی بود .مرسی از سایت خوبتون. فقط یه نکته اینکه در قسمت پایانی فصل ۴ مثل تمامی قسمت های قبل نوشته میشه که ادامه داره! پس امیدوار باشیم که حتما ساخته میشه
    انیمه یعنی زندگی یا زندگی یعنی انیمه 🙂
    عاشق باشیم^_^

    پاسخ

    په کی تولید میشه الان دی رو رد کردیم به بهمن رسیدیم په چرا تولیدش نکردن مگه قرار نبود دی بدنش بیرون په چی شد

    پاسخ

    داده شده هر هفته یک شنبه ها در ساعت نزدیک به 7 زبان اصلی داده میشه و تا ساعت 12 زیرنویس فارسیش

    پاسخ

    اسپویل

    من حس میکنم فصل 5 وجود نداشته باشه اما سری جدید باشه چون داخل مانگا قسمت 139.5 پسر میکاسا به همون درختی رفت که یمیر رفت و تبدیل به غول شد

    پاسخ

    من ی حسی نسبت بهش دارم که قراره ادامه پیدا کنه

    اسپویل

    چون داخل مانگا قسمت 139.5 پسر میکاسا به همون درختی رفت که یمیر رفته بود

    پاسخ

    اولا فصل پنجی در کار نیست سازنده ها چندین بار گفتن فصل پنجی وجود ندارد فصل چهار دو بخش است و بخش دوم در راه هست
    سازنده ها نیز چگونه گی پایان این فیلم ها کاملا نمیدونن شاید بعضی ها فکر کنن سازنده ها عجله میکنند ولی این طور نیست سازنده ها برای باشکوه و بهترین حالت پخش بخش دوم تلاش زیادی میکنند انها میخواهند پخش دوم فیلم سینمایی باشد البته چندین نظریه در مورد زمان امدن بخش دوم گفته شده است ولی در حال حاضر معلوم نیست چگونه و جه زمانی فیلم به پایان میرسد البته چند نظریه هست که میگه جنگ شروع شده ارن برای رسیدن به زیک تلاش کرده و سر ان توسط سرباز با اسلحه قطع میشود و به دست زیک می افتد و تایتان غول پیکری به وجود امده و دیوار ها ریخته میشود که بعضی از نظریه ها میگه که در ان زمان ارن کشته میشه و یک نظریه هم میگه ارن با تایتان ها به دشمن حمله میکننه همان طوری که گفتم هنوز معلوم نیست چطور به پایان برسد و یا من خبر جدیدی نشنیدم کی میدونه شاید این فیلم جزاب معروف ترین فیلم ژاپن باشد که سازنده های این فیلم به احتمال بالا پول زیادی به دست میارن

    پاسخ

    دوستان گفته میشه ۱۹ دی ۱۴۰۰ دومین بخش فصل چهار پخش خواهد شد

    پاسخ

    با یک روز تاخیر ۲۰ دی

    پاسخ

    به نظر من اگه فصل پنج ساخته بشه خیلی عالی میشه،اتک اگه نگم بهترین،یکی از بهترین انیمه های تاریخ هستش و مطمئنا طرفدارا میخوان فصل پنج هم ساخته بشه

    پاسخ

    یکی از بهترین انیمه ها نه بهترین انیمه دنیا. اره فصل5ساخته میشد عالی میشد

    پاسخ

    اولا فصل چهار تموم نشده
    دوما فصل پنج وجود نداره و فصل چهار بخش دومش پایان انیمه است
    سوما کاملا اعلام شده بهمن ماه ۱۴۰۰ این انیمه پایانش میاد

    پاسخ

    وای خداوکیلی واقعیه واقعاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خداکنه همینطور باشه .ممنون از خبر خوشتون☺️🙏

    پاسخ

    ماهم میدونیم فصل 5 درکار نیست و درحقیقت این بخش دوم فصل چهاره که قراره بیاد… ولی خدایی ترجیح من یکی به اینه که به جای اینکه هی بگم بخش دوم فصل 4 و تو سرچ هم اینجوری دنبالش باشم، یهو بگم فصل 5 و خودمو راحت کنم… آخه بخش دوم قصل 4 ، با فصل 5 چه فرقی داره؟ ما بارها دیدیم که شماره فصل ها به معنی جدایی محتوایی داستان نیست. مثلا فصل 1 و2 انیمه غول توکیو در واقع پشت سرهم بودن و هیچ جدایی موضوعیی بینشون نبوده…اما اومدن گفتن فصل 3 به دوبخش تقسیم شده، درحالی که همه راحتترن بگن غول توکیو 4 فصله…. خب اینا هم خودشونو راحت کنن بگن فصل 5 دیگه😂 ماهم راحتتر میشیم

    پاسخ

    20 فروردین پایان ابدی اتکه به صورت رسمی اعلان شده

    پاسخ