;
coinex

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

اگر از هوادارن سریال Manifest هستید، در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest ، بازیگران و داستان آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

Manifest یک سریال تخیلی آمریکایی در ژانر درام است که توسط جف ریک ساخته و در 24 سپتامبر 2018 در شبکه ان بی سی پخش شد. شبکه ان بی سی علی‌رغم نمره بالای این سریال و طرفداران زیاد آن پس از 3 فصل تصمیم به لغو این سریال گرفت، اما فصل چهارم سریال Manifest ، به لطف طرفداران همیشگی این سریال که مشتاقانه منتظر اتفاقات هیجان انگیز پرواز 828 هستند، به احتمال زیاد در راه است.

این شبکه در ژوئن 2021، پخش سریال Manifest را متوقف کرد و موجب نا‌امیدی بینندگان و طرفداران این سریال شد. این بینندگان در انتظار قسمت پایانی این سریال در فصل چهارم هستند چرا که سریال Manifest به قسمت‌های هیجان انگیز نزدیک شده اما به صورت ناگهانی به پایان رسیده و هنوز برخی از قسمت‌های آن برای طرفداران مبهم است.

به مدت 27 روز، Manifest به عنوان پر‌بیننده ترین سریال در نتفلیکس محسوب می‌شد، این سریال تقریبا رکوردهای مشخص شده مستند ببر پادشاه در سال 2020 و سریال کمدی جینی و جورجیا در بهار امسال را شکست.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest

سوالی که برای بینندگان این سریال پیش خواهد آمد این است که فصل چهارم Manifest کی میاد ؟ باید قبل از اینکه به سوال فصل چهارم Manifest کی میاد پاسخ دهیم، بگوییم که هنوز خبر قطعی در ارتباط با تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest در اختیار ما نیست اما چیزی که می‌دانیم این است که نتفلکیس و ان بی سی پخش فصل چهارم سریال لیست پرواز را در نظر دارند.

نتفلیکس در گذشته بار‌ها پایان یک سریال را اعلام کرده و سپس به دلایل مختلفی تصمیم به تمدید آن داشته است از این دلایل می‌توانیم به بازخورد بالای سریال اشاره کنیم. ما می‌دانیم که خوشبختانه سریال Manifest از آن دسته سریال‌ها با نمره بالا است پس می‌توان منتظر اعلام خبر تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest بود.

در 20 ژوئیه، پس از گذشت 1 ماه از اخرین قسمت این سریال زمزمه‌هایی درباره فصل چهارم سریال لیست پرواز به گوش می‌رسید که ممکن است دوباره این سریال زنده شود، با توجه به داستان این سریال که درباره افرادیست که مرده و دوباره زنده می‌شوند عبارت زنده شدن برای بازگشت سریال لیست پرواز بسیار مناسب است.

فصل چهارم سریال Manifest

اگرچه که نتفلیکس تاریخ شروع فصل چهارم Manifest را اعلام نکرده است اما طبق توییت‌های سازنده این سریال، جف راک ماه آگوست را ماه Manifest دانسته است. او و طرفداران امیدوارند که تاریخ 28 آگوست، اشاره‌ای به پرواز 828 این سریال داشته باشد و نتفلیکس و ان بی سی این تاریخ را به عنوان تاریخ شروع فصل چهارم Manifest در نظر بگیرند.

در این قسمت یک خبر نه چندان خوب برا شما طرفداران سریال Manifest داریم و آن این است که ستاره این سریال، بازیگر نقش کوین، برای سریال جدید آمازون The Summer I Turned Pretty انتخاب شده است و به احتمال زیاد جزو بازیگران فصل چهارم سریال Manifest نخواهد بود و در نتیجه این خبر احتمال پخش فصل چهارم سریال Manifest را نیز کم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

خلاصه ای از سریال لیست پرواز

فصل چهارم سریال Manifest
فصل چهارم Manifest کی میاد

پیش از آنکه داستان احتمالی فصل چهارم سریال Manifest را بدانید قصد داریم به خلاصه‌ای از فصل اول تا سوم این سریال بپردازیم. هنگامی که هواپیما 828 مونتگو ایر پس از یک پرواز دلهوره آور با دست انداز‌های هوایی به زمین نشست، خدمه و مسافران این هواپیما از خطری که آ‌نها را تهدید می‌کرد احساس آسودگی کردند.

اما در طول آن چند ساعتی که آن‌ها در آن هواپیما بودند، در دنیای بیرون پنج سال گذشته بود. دوستان، خانواده‌ها و همکاران مسافران و کارکنان داخل هواپیما، پس از عزاداری برای از دست دادن آن‌ها، امیدی نداشته و به راه خود ادامه دادند. این سریال به این نکته اشاره دارد که در حال حاضر به افراد داخل هواپیما یک فرصت دوباره داده شده است که باید از آن فرصت استفاده کنند.

با روشن شدن وقایع جدید برای آن‌ها، راز عجیب دیگری فاش شده و برخی از این مسافران برگشتی به زودی متوجه می‌شوند که ممکن است سرنوشت آن‌ها برای چیزی بزرگ‌تر از آنچه تصور می‌کردند نوشته شده باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بازیگران سریال لیست پرواز

از بازیگران این سریال که امکان نقش آفرینی در فصل چهارم سریال Manifest را نیز دارند می‌توان به ملیسا راکسبرا در نقش میکائلا استون، جاش دالاس در نقش بن استون، آتنا کارکانیس در نقش گریس استون، جی ار رامیرز در نقش کارآگاه جرد واسکز، لونا بلیز در نقش الویو استون، جک مسینا در نقش کال استون و پروین کائوور در نقش سانوی بال اشاره کرد.

داستان فصل 4 سریال لیست پرواز

فصل چهارم سریال Manifest

گریس با بازی آتنا کارکانیس، ظاهراً پس از مشاجره با آنجلینا با بازی هالی تیلور در گذشت، و در عین حال یکی از مسافر‌های 828 بچه گریس و بن با بازی جاش دالان، را ربود. سپس پسر این زوج، کال با بازی جک مسینا، هنگام لمس دم هواپیما گم شد و بعد از آن در قالب یک نوجوان بازگشت. به علاوه، مثلث عشقی بین میکائلا با بازی ملیسا راکسبرا، زیک با بازی مت لانگ و جرد با بازی جی آر رامیرز را نمی‌توان از یاد برد که موجب برانگیختن حسادت بین آن‌ها می‌شد.

در ادامه می‌خواهیم به سوال برخی از هواداران در ارتباط با داستان فصل 4 سریال لیست پرواز پاسخ دهیم. طرفداران این سریال کنجکاو هستند که بدانند اگر تاریخ شروع فصل چهارم Manifest اعلام شود سرنوشت بازیگران فصل چهارم سریال Manifest چگونه خواهد شد؟ برخی از سوالات پرتکرار بینندگان که امیدوارند در فصل چهارم سریال Manifest به آن‌ها پرداخته شود به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های سیتکام

آیا گریس واقعا مرده است؟

بینندگان، شاهد مرگ گریس پس از چاقوکشی آنجلینا بوده‌اند، اما در ابتدا مادر این سه فرزند با پسر خود که به تازگی نوجوان شده به نام کال، متحد می‌شود. احتمال زنده شدن این بازیگر زیاد است و همچنین گفته می‌شود گریس قطعا در ادامه، اخرین بازیگری که به زندگی بازگشته، نخواهد بود.

آتنا کارکانیس در ژوئن 2021 به TV Insider گفت است ممکن است یک شبح وحشتناک وجود داشته باشد! همچنین ریک، نویسنده این سریال به نوبه خود، پایان گریس را در سریال مبهم نگه داشت، اما خاطر‌نشان کرد که این تصمیم را به این زودی‌ها نخواهد گرفت.

بن، همسر گریس چه واکنشی به این فاجعه نشان خواهد داد؟

بن همسر گریس در زمان کشته شدن او حضور نداشت بنابراین طرفداران شاهد واکنش او در سریال نبوده‌اند. انتظار داریم در فصل چهارم سریال لیست پرواز ، بن را در حال هضم غصه از دست دادن گریس و کنار آمدن با این موضوع ببینیم همچنین ممکن است شاهد کینه و حس انتقام جویانه او نیز باشیم.

ریک در ادامه صحبت‌هایش با  TV Insider اضافه کرد که نه تنها در فصل چهارم سریال Manifest بلکه در فصل‌های دیگر این اتفاق، نیروی محرک اصلی شخصیت بن خواهد شد. جاش دالاس در نقش بن که قطعا از بازیگران فصل چهارم سریال Manifest خواهد بود اشاره کرد که مسیر زندگی بن کلا تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

کال در زمان غیابش کجا بوده است؟

فصل چهارم سریال Manifest
داستان فصل 4 سریال لیست پرواز

پس از آنکه کال دم هواپیما را لمس کرد، ناپدید شد و در هنگام بازگشت پنج سال بزرگ‌تر بود. بینندگان امیدوارند که داستان فصل 4 سریال لیست پرواز به گونه ای باشد که بن از راز غیاب کال با خبر شود که چه اتفاقی برای او رخ داده به کجا و چرا به آنجا رفته است؟

ریک در مصاحبه خود گفت بن، میکائلا و سانوی، همه در تلاش برای جمع آوری اطلاعات درباره مکان ناشناخته هستند و همچنین پاسخ به این سوال که، اگر این مکان برزخ باشد، آیا برگشت آن امکان پذیر است؟ این مکان مقصدی ناشناخته است که هیچ کس از آن اطلاع ندارد.

آیا میکائلا و زیک از هم طلاق خواهند گرفت؟

فصل چهارم سریال Manifest

جراد به طور واضح در پایان فصل 3 به میکائلا گفت که او فقط به این دلیل اجازه ازدواج با زیک را داده زیرا فکر می‌کرد که زیک در حال مرگ است. سپس زیک به میکائلا گفت که باید با هم درباره مسائلی صحبت کنند.

ریک در ارتباط با ازدواج میکائلا و زیک گفت من فکر نمی‌کنم که زیک به راحتی از این ازدواج دست بکشد و ما فکر می‌کنیم که میکائلا تحت فشار زیادی از سمت هر دوی آن‌ها هست. ما می‌خواهیم به تماشای پایان این درگیری‌ها را در فصل چهارم Manifest بنشینیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

قصد دیگر مسافران این پرواز چیست؟

فصل چهارم سریال Manifest

سوالات زیادی در مورد عملکرد مسافران در فصل 3 ایجاد شد، آنجلینا ایگان با بازی علی لوپز سهیلی و آدریان با بازی جارد گریمز علیه خانواده استون ها رقابت می‌کنند. گفته می‌شود رقابت آن‌ها ادامه خواهد داشت. این دوگانگی که بین مسافران اتفاق افتاده داستان فصل 4 سریال لیست پرواز را جذاب‌تر خواهد کرد.

ریک اشاره کرد که آنجلینا می‌تواند در قسمت‌های بعدی نقش بیشتری را ایفا کند و گفت که نقش او اکنون به اندازه دیگر نقش‌ها اهمیت زیادی در فصل چهارم سریال لیست پرواز دارد.

آیا فیلم لیست پرواز ساخته خواهد شد؟

زیک در حال برنامه ریزی برای ساخت فیلم لیست پرواز است وی اشاره کرد که قصد داشته یک سریال 6 فصلی بسازد اما با توقف آن در ان بی سی به گفته‌ی خودش به سراغ پلن بی خواهد رفت تا ادامه ی این سریال را در قالب یک فیلم جمع بندی کند. وی افزود من فقط به بودجه متوسطی برای روایت داستان این سریال نیاز دارم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع:

نظر شما در خصوص فصل چهارم سریال Manifest چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بازیگر نقش اصلی کوین کیه؟

    پاسخ