coinex
otetmarket
propification.com

صندل‌های استیو جابز به فروش رسید، اما با قیمتی باورنکردنی!

کمپانی اپل تاکنون موفق شده که محصولات قدیمی خود را در حراجی‌ها با قیمت‌های بالایی به فروش برساند. این‌بار صندل‌های استیو جابز در حراجی به فروشی رسید.

استیو جابز بنیان‌گذار فناوری نو در جهان، بار دیگر نامش به تیتر یک رسانه‌ها رسید. صندل‌ های استیو جابز در یک حراجی با قیمت بسیار بالا و باور نکردنی‌ای به فروش رسید.

صندل‌های این کارآفرین جهانی با قیمت 218750 دلار به همراه یک NFT  از آن در حراجی برگزار شده، فروخته شد. اپل در طول سال‌های گذشته، بسیاری از محصولات قدیمی‌اش را در حراجی‌ها به فروش رسانده است.ژ

بیشتر بخوانید: زنده شدن استیو جابز برای یک مصاحبه به لطف هوش مصنوعی!

صندل‌های استیو جابز

این صندل‌های معروف از برند Birkenstock است. جابز در طول سال‌های 1970 تا 1980 آن‌ها را می‌پوشیده. مارک شف که به عنوان سرآشپز یکی از املاک استیو جابز را در دهه 1980 میلادی در آلبانی بوده، آن‌ها را در سطل زباله پیدا کرده است.

صندل‌های استیو جابز
صندل‌های استیو جابز

صندل‌های استیو جابز که با قیمت 218750 هزار دلار فروخته شد، سه برابر قیمت پیش‌بینی شده در حراجی جولینز به فروش رسید.

پیش‌تر هم گفته شده بود، کسانی که این صندل‌ها را خریداری کنند، یک NFT رایگان دریافت می‌کنند. قیمت به فروش رفته از این صندل‌ها، بالاترین قیمت فروش برای یک جفت صندل تا به الان محسوب می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که نام فردی که صندل‌های استیو جابز را خریداری کرده است، اعلام نشده. قبل از فروش صندل‌های بنیان‌گذار اپل، انتظار می‌رفت با قیمت 80 هزار دلاری فروخته شوند اما اکنون با مبلغی حدود سه برابر پیش‌بینی‌ها به فروش رفت.

کمپانی اپل در گذشته نیز موفق شده بود، نمونه اولیه اپل وان متعلق به استیو جابز که با قیمت نیم میلیون دلار به حراج رسید و همچنین یک چک 9 دلاری اپل با امضای استیو ‌جابز را در حراجی‌ها به فروش برساند.

صندل‌های استیو جابز که به همراه یک NFT رایگان به فروش رفتند، تا قبل از آخرین حراجی برگذارشده با قیمت‌های 60 و یا 80 هزار دلاری تخمین زده می‌شد که به فروش روند.

حراجی صندل‌های استیو جابز

کمپانی برکن استاک که یکی شرکت تولیدکننده کفش آلمانی است، سازنده این صندل‌های استیو جابز بوده. این صندل‌های جیر قهوه‌ای به مدت تقریبا 10 ساله جابز را همراهی کرده است.

صندل‌های استیو جابز
صندل

دختر استیو جابز، کریسان برنان در سال 2018 در مصاحبه‌ای در مورد صندل‌های پدرش گفت:

صندل‌ها بخشی از جنبه ساده زندگی او بودند. شبیه یونیفورم او بودند.

همچنین وب‌سایت Julien’s Auctions در رابطه با صندل‌های استیو جابز اشاره کرده است که:

استیو جابز این صندل‌ها را در بسیاری از لحظات مهم تاریخ اپل می‌پوشید. در سال 1976، او همراه با استیو وزنیاک، هم‌بنیان‌گذار اپل شروع به کار با رایانه اپل در گاراژ لوس آلتوس کرد و در آن هنگام معمولاً این صندل‌ها را می‌پوشید.

پس از برگزاری حراجی، فرد خریدار توانسته یک NFT رایگان از این صندل‌ها دریافت کند و این صندل معروف با قیمتی حدود سه برابر تخمین‌ها خریداری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره صندل‌های استیو جابز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر