;
coinex

رکورد لایک اینستاگرام فارسی به نام علی دایی ؛ پست شهریار چند میلیون لایک دارد؟

رکورد لایک اینستاگرام فارسی به نام علی دایی ثبت شد. این رکورد مربوط به پست شهریار فوتبال ایران در خصوص رد دعوت فیفا برای حضور در قطر است.

پیج‌های چهره‌های مشهور ایرانی در سالیان اخیر رکوردهای خاصی به نام خود ثبت کرده‌اند. برای مثال امیر تتلو رکورد کامنت اینستاگرام را به خود اختصاص داد و یا رکورد لایو اینستاگرام فارسی متعلق به گزارش عادل فردوسی‌پور برای فینال جام باشگاه‌های آسیا بین پرسپولیس ایران و اوسان هیوندای است. اما از رکوردشکنی علی دایی در اینستاگرام چه می‌دانیم؟

بیشتر بخوانید: رکوردهای اینستاگرام ؛ از رکورد بیشترین فالوور و لایک تا بیشترین لایو و کامنت اینستا

رکورد لایک اینستاگرام فارسی به نام علی دایی

علی دایی، اسطوره بین‌المللی، مردمی و محبوب فوتبال ایران که شاید این روزها محبوب‌ترین سلبریتی ایران باشد،‌ اخیرا با یک پست رکوردی اینستاگرامی به نام خود ثبت کرده است. البته که چنین رکوردهایی برای شهریار فوتبال ایران که صاحب رکوردهای ورزشی متعددی است ارزشی ندارد اما برای دوستداران او جالب توجه است.

آقای دایی که به عنوان اسطوره فوتبال ایران در مراسم قرعه‌کشی دور گروهی رقابت‌های جام جهانی حاضر بود، اخیرا توسط فیفا برای حضور در قطر به عنوان نماینده ایران دعوت شده بود اما ترجیح داد با توجه به شرایط کشور در ایران بماند.

رکورد لایک اینستاگرام فارسی به نام علی دایی ؛ پست شهریار چند میلیون لایک دارد؟
رکورد لایک پست علی دایی در اینستاگرام

این موضوع رسما توسط آقای دایی در پیج اینستاگرام‌شان منتشر شد و تا این لحظه پست مربوط به آن 3 میلیون و 184 هزار و 520 لایک گرفته است. نکته مهم اینکه این پست در 6 روز بعد از انتشار و در پیج 11 میلیونی علی دایی چنین رکوردی ثبت کرده، حال آنکه پیج‌هایی با فالوور بیشتر به چنین عددی حتی نزدیک هم نشده‌اند. حالا رکورد لایک اینستاگرام فارسی برای علی دایی است.

این پست تا اینجا 500 هزار کامنت هم دریافت کرده است. متن پست هم بدین قرار است:

با درود به هموطنان عزیز و بزرگوارم

در این روزها که حال دل اکثر ما خوب نیست به دعوت رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در جام جهانی به همراه همسر و دخترانم جواب منفی دادم، که کنار شما در میهنم باشم و همدردی خود را با تمام خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این روزها از دست داده‌اند اعلام کنم.

به امید روزهای روشن برای ایران و ایرانی

علی دایی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ثبت رکورد لایک اینستاگرام فارسی به نام علی دایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر