;
coinex

اختصاص یک روز مکالمه رایگان به کاربران همراه اول ؛ دلجویی به خاطر هشدار اشتباه زلزله!

مدیرکل ارتباطات همراه اول، خبر از دلجویی این شرکت با اختصاص یک روز مکالمه رایگان به کاربران همراه اول بابت ارسال اشتباه هشدار زلزله در روز گذشته داده است.

به نظر می‌رسد که با توجه به وقایع دیروز بابت ارسال اشتباه هشدار زلزله، همراه اول قصد داشته باشد اختصاص یک روز مکالمه رایگان به کاربران همراه اول از مشترکین خود دلجویی کند. بر همین اساس قرار است یک روز مکالمه رایگان به‌عنوان هدیه برای مشترکین این اپراتور در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که طبق اعلام مدیر کل ارتباطات همراه اول، این هشدار برای حدود 2 درصد از هموطنان ارسال شده است. همچنین بنابر اعلام همراه اول، هنوز زمان فعال‌سازی این بسته رایگان مکالمه مشخص نبوده و متعاقباً روز و زمان آن از طریق پیامک به کاربران همراه اول در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اعضای جدید هیئت مدیره همراه اول معرفی شدند

علت اختصاص یک روز مکالمه رایگان به کاربران همراه اول

روز گذشته با نمایش هشدار زلزله روی موبایل برخی از کاربران ایرانی‌ موجی از نگرانی‌ها پیرامون این بلای طبیعی ایجاد شد. به دنبال این نگرانی‌های شکل گرفته برای برخی از شهروندانی که این پیام هشدار را دریافت کرده بودند، «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و دستور پیگیری موضوع و برخورد با مقصرین احتمالی را صادر کرد.

این در حالی است که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر هک شبکه موبایلی کشور مطرح شده بود، اما رئیس رگولاتوری صراحتاً اعلام کرد پایش و رصد شبکه ارتباطی کشور هرگونه ادعای هک یا نفوذ به شبکه موبایلی کشور را رد می‌کند.

در همین رابطه «حکاکان» مدیرکل ارتباطات همراه اول نیز در گفتگویی با شبکه خبر ضمن عذرخواهی از مشترکینی که این پیام را دریافت کرده‌اند، مجدداً تاکید کرد که هک و نفوذی رخ نداده و در این رابطه خطای تیم تحقیقاتی صورت گرفته است. او در بیانات خود اعلام کرد:

«در پی هشدار وضعیت زرد و نارنجی روزهای گذشته توسط سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیل در برخی از استان‌ها، مرکز تحقیق و توسعه تلفن همراه سرویس هشدار سریع برای اطلاع‌رسانی بلایای طبیعی را راه‌اندازی کرد. تفاوت عمده این سامانه با پیامک معمولی سرعت و اولویت هشدار است که می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های جانی و مالی هموطنان از بلایای طبیعی شود. در روز جاری کارشناسان مرکز تحقیق و توسعه تلفن همراه قصد ارزیابی صحت عملکرد سامانه مذکور از طریق ارسال هشدار برای تعدادی از اعضای تیم در محدوده جغرافیای خاص را داشتند که متأسفانه به‌دلیل خطای انسانی، هشدار مذکور برای قریب به دو درصد از هموطنان نیز ارسال شده است».

اختصاص یک روز مکالمه رایگان به کاربران همراه اول

در پایان مدیر کل ارتباطات همراه اول در پاسخ به سؤال مجری مبنی بر اینکه بسته اینترنت هدیه‌ای برای جبران به مشترکین داده خواهد شد یا خیر، بیان کرد: «این مورد را بررسی می‌کنیم». اما لازم به ذکر است که این شرکت نیز در همین راستا و به منظور دلجویی از مشترکین خود، قصد اختصاص یک روز مکالمه رایگان به کاربران همراه اول را دارد که البته زمان دقیق آن با پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اختصاص یک روز مکالمه رایگان به کاربران همراه اول بابت دلجویی از آن‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر