;
coinex

آواتارهای سه بعدی واتساپ بالاخره عرضه شدند

آواتارهای سه بعدی واتساپ بالاخره از راه رسیدند. این آپدیت در پی خبر چند روز پیش مارک زاکربرگ مبنی بر ارائه آواتارهای جدید برای Whatsapp منتشر شد.

آواتارهای سه بعدی واتساپ توسط شرکت مادر فیس‌بوک «متا، Meta» از راه رسیدند. دو روز پیش “مارک زاکربرگ” بینان‌گذار فیس‌بوک در خبری عنوان کرد که، به زودی WhatsApp میزبان آواتارهای جدیدی خواهد شد. این آواتارهای سه‌بعدی انواع و اقسام مختلف و متفاوتی دارند که می‌توانند جایگزین پروفایل شخصی باشند. در حال حاضر WhatsApp مشغول عرضه این آواتارها برای همه کاربران است.

بیشتر بخوانید: سیو مسیج واتساپ با نام Message Yourself رسما عرضه شد

آواتارهای سه بعدی واتساپ از راه رسیدند

اگر به یاد داشته باشید پیش از این آواتار اینستاگرام توسط متا ارائه شده بود. حتی کمی بعدتر یک فروشگاه آواتار برای خرید لباس و اکسسوری برای آن هم ارایه شد. حالا نوبت به Whatsapp رسیده و آواتار سه بعدی واتس اپ رسما ارائه شده است.

واتس‌اپ شروع به انتشار آواتارهای سه بعدی برای کاربران خود در سرتاسر جهان کرده است. آواتارهایی که می‌توانند به عنوان عکس پروفایل یا استیکرهای سفارشی استفاده شوند. این قابلیت ماه‌ها پس از اولین نمایش آنها در اینستاگرام، فیس بوک و مسنجر حالا به Whatsapp رسیده است.

روز چهارشنبه مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در فیس‌بوک نوشت که آواتارها به Whatsapp می‌آیند. این عرضه به دنبال یک آزمایش بتای چند ماهه است که از اوایل تابستان امسال در جریان بوده است.

آواتارهای سه بعدی واتساپ

WhatsApp اعلام کرد که کاربران می‌توانند از آواتارهای شخصی‌سازی‌شده را به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کنند یا یکی از 36 استیکر سفارشی را انتخاب کنند که احساسات و حالات مختلف آن‌ها را منعکس می‌کند. استیکرهای آواتار در واتس اپ شبیه به استیکرهای اسنپ بیتموجی یا مموجی اپل هستند. شرکت سازنده این اپلیکیشن محبوب پیام‌رسانی گفت:

آواتار شما نسخه دیجیتالی از شما است که می‌تواند از میلیاردها ترکیب از مدل‌های مو، ویژگی‌های صورت و لباس‌های متنوع ایجاد شود.

Whatsapp همچنین اعلام کرد که کاربران به مرور زمان بهبودهایی از جمله نور، سایه‌زنی و بافت‌های مدل مو را تجربه خواهند کرد. کاربران می‌توانند پس از عرضه این قابلیت، آواتارهای خود را در بخش تنظیمات واتس اپ بسازند. واتس اپ همچنین گزینه «استفاده از آواتار» را در تنظیمات عکس پروفایل ارائه می‌کند تا به کاربران اجازه دهد آواتار مجازی خود را مانند یک عکس پروفایل آماده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آواتارهای سه بعدی واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر