;
coinex

طرح فروش آمیکو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

جزئیات و شرایط طرح فروش آمیکو آذر 1401 اعلام شد. گروه صنعتی آمیکو قصد دارد پیکاپ آسنا توربو دنده‌ای را به طور اقساطی در آذرماه سال جاری روانه بازار کند.

گروه صنعتی آمیکو اخیرا به طور رسمی از آسنا توربو دنده‌ای رونمایی کرد و بلافاصله قصد عرضه آن به بازار را دارد. این پیکاپ ارتقا یافته است و به در قالب اقساط 4 تا 12 ماهه مخصوص آذرماه به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با جزئیات طرح فروش پیکاپ آمیکو آسنا آذر 1401 با ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش هایما S7 در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش آمیکو آذر 1401

در طرح فروش پیکاپ آسنا آذر 1401 این محصول با قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به طور اقساطی به بازار عرضه می‌شود. همچنین تسهیلاتی به مبلغ 600 میلیون تومان برای متقاضیان در نظر گرفته شده که پرداخت آن در اقساط 4 تا 12 ماهه خواهد بود. این محصول با موعد تحویل 45 روز کاری عرضه می‌شود. برای ثبت سفارش و انجام خرید می‌توانید به نمایشگاه حمل و نقل مصلی تران یا نمایندگی‌های شرکت آمیکو مراجعه کنید.

طرح فروش آمیکو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

گفتنی است نسخه جدید آسنا دستی همانند آسنا اتوماتیک و پیکاپ مکث کلوت به یک موتور 2.4 لیتری توربو ۴K22 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 218 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته ستی نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. نسخه جدید آسنا دنده ای در بخش کابین نیز اکنون از تریم داخلی مشابه مدل اتوماتیک بهره می‌برد و طراحان طراحی کنسول مرکزی، رودی‌ها و داشبورد آن را تغییر داده‌اند.

پیکاپ دو دیفرانسیل آسنا توربو دنده ای از امکاناتی نظیر کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، دوربین عقب، تهویه الکتریکی دستی، قفل دیفرانسیل محور عقب، نمایشگر لمسی، سنسور نور، کروز کنترل، تنظیم برقی وضعیت انتقال قدرت و تریم داخلی چرم مصنوعی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش آمیکو آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر