;
coinex

بیشترین لایک در اینستاگرام ؛ رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

اگر کنجکاوید بدانید که کدام پست بیشترین لایک در اینستاگرام را گرفته و کدام سلبریتی رکورد لایک اینستاگرام را به خود اختصاص داده، این مطلب را از دست ندهید. هرچند که سلبریتی‌ها برخلاف بسیاری از بلاگرها، برای بیشترین لایک در اینستاگرام رقابت نمی‌کنند، اما همیشه جذاب ترین رکوردها را در اختیار دارند.

شکستن رکورد لایک اینستاگرام هم جذابیت خاصی دارد؛ مخصوصا با در نظر گرفتن کاربران میلیاردی این شبکه‌ی اجتماعی و تعداد ۳.۵ میلیارد لایکی که روزانه ردوبدل می‌شود. جالب است بدانیم که دقیقا کدام پست‌ها بیشترین لایک در اینستاگرام را گرفته‌اند؟

بیشتر بخوانید:

رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

آموزش دلیت اکانت اینستاگرام تردز

بیشترین لایک در اینستاگرام برای کدام پست و کدام سلبریتی است؟

قبل از اینکه به لیست پست‌هایی با بیشترین لایک در اینستاگرام بپردازیم، بهتر است بگوییم که اگر طرفدار کایلی جنر نیستید، شاید این فهرست را دوست نداشته باشید.

بیلی آیلیش به تعطیلات می‌رود

13 میلیون و 18 هزار لایک

بیلی آیلیش به تعطیلات می‌رودبیلی آیلیش یکی از فوق ستاره‌های جدید دنیای موسیقی است که با این عکس از تعطیلات خود در هاوایی، یک رکورد لایک اینستاگرام در حساب کاربری خود ثبت کرد. این پست ۱۳.۰۱۴.۵۵۴ بار لایک شده است؛ پستی که اگر هرکدام از ما منتشر می‌کردیم، شاید به هزارتای اول هم نمی‌رسید.

استورمی یک ماهه شد

12 میلیون و 966 هزار لایک

استورمی یک ماهه شد

کایلی جنر با انتشار این پست، یک ماهگی فرزند جدید خود را جشن گرفته که ۱۲.۹۶۶.۹۹۰ نفر هم از آن استقبال کرده‌اند. کایلی یکی دیگر از خواهران جنر است که توسط مجله فوربز به عنوان یک میلیونر خودساخته معرفی شده بود و همین مساله هم انتقادهای بسیاری از کاربران را به همراه داشت.

بیلی آیلیش گرمی‌ها را جارو می‌کند

13 میلیون و 265 هزار لایک

بیلی آیلیش گرمی‌ها را جارو می‌کند

بیلی آیلیش با انتشار این پست، موفقیت‌های پی در پی خود را جشن گرفت که با تعداد ۱۳.۲۵۷.۱۲۱ بیشترین لایک در اینستاگرام را هم به خود اختصاص داد. او در مراسم گرمی امسال توانست پنج جایزه‌ی گرمی را به نام خود ثبت کند. بیلی آیلیش سال گذشته کاملا گمنام بود؛ اما حالا به نظر می‌رسد که دستاوردهای او همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل کپی رایت اینستاگرام

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads

آخرین پست کوبی برایانت

13 میلیون و 430 هزار لایک

آخرین پست کوبی برایانت

پستی که می‌توانست مثل همیشه یک پست معمولی باشد؛ اما اینطور نشد. کوبی برایانت این پست را از روی حمایت و احترام به لبران جیمز منتشر کرده بود که به آخرین پست او تبدیل شد. این پست رکورد لایک اینستاگرام کوبی برایانت را شکست و از طرف ۱۳.۴۲۴.۰۹۵ نفر مورد احترام و استقبال قرار گرفت.

تجدید دیدار مرد عنکبوتی و مرد آهنی

13 میلیون و 278 هزار لایک

تجدید دیدار مرد عنکبوتی و مرد آهنی

این تنها پست تام هالند در فهرست بیشترین لایک در اینستاگرام است که دیدار دوباره‌ی او با رابرت داونی جونیور، بازیگر مرد آهنی را نشان می‌دهد. هر دو بازیگر نقش‌های بزرگی در جدیدترین سری فیلم‌های انتقام جویان و مارول داشتند. رکورد لایک اینستاگرام این بازیگر با تعداد ۱۳.۲۷۸.۵۲۳ نشان می‌دهد که طرفدارها هم از دیدار این دو بازیگر بسیار خوشحال هستند.

کایلی تولد تراویس اسکات را جشن می‌گیرد

13 میلیون و 291 هزار لایک

کایلی تولد تراویس اسکات را جشن می‌گیرد

کایلی با انتشار این عکس باز هم در لیست بیشترین لایک در اینستاگرام قرار گرفت. او در این پست که در آوریل ۲۰۱۹ منتشر کرد، تولد دوست پسر خود را تبریک گفت و تعداد لایک ۱۳.۲۹۱.۴۴۸ نشان می‌دهد که مورد استقبال طرفدارها هم قرار گرفته است.

بازگشت بیبرها

13 میلیون و 384 هزار لایک

بازگشت بیبرها

جاستین بیبر در این پست عاشقانه که به همسر خود، هیلی بالدوین تقدیم کرده، در فهرست بیشترین لایک در اینستاگرام قرار گرفته است. جاستین بیبر همیشه در شبکه‌های اجتماعی طرفدارهای زیادی داشته و پست‌های او واکنش‌های زیادی را هم ایجاد می‌کند. اما این پست که از تغییر رفتاری و اخلاقی او خبر می‌دهد، استقبال و لایک ۱۳.۳۸۴.۸۰۷ نفر را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

امکان استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام میسر شد

آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads

اسنوبرد بازی با جنرها

13 میلیون و 614 هزار لایک

اسنوبرد بازی با جنرها

کایلی جنر با پست جدیدی از استورمی توانست رکورد لایک اینستاگرام خود را ارتقا دهد. اسنوبرد بازی دختر کایلی جنر در این پست مورد توجه ۱۳.۶۱۴.۵۸۰ نفر قرار گرفت.

سلنا گومز به ایتالیا می‌رود

14 میلیون و 522 هزار لایک

سلینا گومز

این عکس از سلنا گومز که او را در کنار رودخانه‌ای در ایتالیا نشان می‌دهد، اولین پست این خواننده‌ی معروف است که یک رکورد لایک اینستاگرام ثبت کرده و مورد توجه ۱۴.۵۲۳.۰۶۳ نفر قرار گرفته است. سلنا یکی از سلبریتی‌هایی است که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد و عجیب نیست که پست‌های او بیشترین لایک در اینستاگرام را داشته باشند.

سلنا گومز و دوستان

14 میلیون و 526 هزار لایک

سلنا گومز

این پست سلنا گومز یکی از جدیدترین عکس‌هایی است که در فهرست ۲۰ پست با بیشترین لایک در اینستاگرام قرار گرفته است. سلنا در این پست با دوستانش نامزدی بهترین دوست خود را جشن گرفته و ۱۴.۵۲۶.۲۳۸ نفر هم آن را لایک کرده‌اند.

عروسی دواین جانسون

14 میلیون و 642 هزار لایک

عروسی دواین جانسون

خبر ازدواج دواین جانسون توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد. تعداد ۱۴.۶۴۳.۰۷۱ لایک در اینستاگرام هم نشان می‌دهد که کاربران این رسانه‌ی اجتماعی هم توجه ویژه‌ای به ازدواج راک داشتند. او حالا یکی از بیشترین فالوورها در اینستاگرام را دارد.

وداع لبران جیمز با کوبی برایانت

15 میلیون و 539 هزار لایک

وداع لبران جیمز با کوبی برایانت

مرگ ناگهانی ستاره‌ی بسکتبال، کوبی برایانت دنیا را شگفت زده کرد. لبران جیمز هم در واکنش به این اتفاق یک پست احساسی منتشر کرد و با دوست و همبازی خود خداحافظی کرد.

لایک کنید تا درخت بکاریم

15 میلیون و 665 هزار لایک

لایک کنید تا درخت بکاریم

این پست با هدف کاشت درخت طراحی و منتشر شده و هر تعداد لایک زیر این پست به معنی کاشتن درخت‌های بیشتر است. مدت زیادی از انتشار این عکس نمی‌گذرد و امیدواریم که تعداد لایک‌ها از ۱۵.۶۶۵.۷۲۶ بیشتر شود.

جنیفر آنیستون و «فرندز»

15 میلیون و 934 هزار لایک

دوستان جنیفر آنیستون

جنیفر با اولین پست اینستاگرامی خود رکورد لایک اینستاگرام و افزایش تعداد فالوور در کمتر از یک روز را شکست. جنیفر آنیستون، ستاره‌ی سریال محبوب دوستان با بقیه‌ی هم‌بازی‌های خود در این سریال در این عکس دیده می‌شوند که توانست بیشترین لایک در اینستاگرام در مدت زمان کم را دریافت کند.

جنیفر با این پست وارد دنیای اینستاگرام شد و در عرض ۵ ساعت و ۱۶ دقیقه، یک میلیون نفر او را دنبال کردند.

بیشتر بخوانید:

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام تردز

اینستاگرام تردز چیست

کایلی یک خواهر و برادر برای استورمی اعلام می کند

با 18 میلیون و 17 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

کایلی جنر که زمانی رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را داشت، پست جدید از خود منتشر می‌کند که در این پست اعلام  می‌کند برای بار دوم باردار شده است. این ویدیوی زیبا به سرعت در فضای مجازی پخش شد.

سه مرد عنکبوتی

با 25 میلیون و 236 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از پست‌هایی که بیشترین لایک در اینستاگرام را گرفته است پست تام هالند بوده که در این پست که در آن او میم معروف مرد عنکبوتی را با توبی مگوایر و اندرو گارفیلد بازسازی می‌کند.

زندیا تولد تام هالند را تبریک گفت است

با 26 میلیون و 287 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از پست‌هایی که بیشترین لایک در اینستاگرام را گرفته است پست زندیا بوده که در این پست زندیا عکس خود و تام هالند را منتشر کرده و تولد تام هالند را تبریک گفته است.

لیونل مسی پله را به یاد می‌آورد

با 26 میلیون و 99 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

در روز درگذشت پله، لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان حرفه ای فوتبال  خاطرت خود با پله را مرور کرد و در گذشت پله را به همه طرفدارانش تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید:

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز

مقایسه اینستاگرام تردز با توییتر

رونالدو در زمین

با 27 میلیون و 979 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

این پست رونالدو یک بازی دوستانه بین باشگاه های فوتبال پاری سن ژرمن و ریاض ST XI نشان می دهد.

رونالدو به تیم جدیدی می پیوندد

با 28 میلیون و 37 هزار 

بیشترین لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از پست‌هایی که بیشترین لایک در اینستاگرام را گرفته است پست رونالدو بوده که در این پست رونالدو هنگام پیوستن به باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی توسط هواداران تجلیل می‌شود.

آخرین پست اکس اکس اکس تنتاسیون

با 31 میلیون و 921 هزار لایک

آخرین پست اکس اکس اکس تنتاسیون

این اولین و آخرین عکسی است که اکس اکس اکس تنتاسیون قبل از مرگش در ژوئن ۲۰۱۸ منتشر کرد. پس از مرگ تنتاسیون یک موزیک ویدیو منتشر شد که او را در حالی نشان می‌داد که در مراسم خاکسپاری خودش شرکت می‌کند. آخرین پست اکس‌اکس‌اکس تنتاسیون ۱۸.۹۰۱.۵۸۸ بار لایک شد.

رونالدو بارداری همسرش را اعلام کرد

با 32 میلیون و 586 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از پست‌هایی که بیشترین لایک در اینستاگرام را گرفته است پست رونالدو بوده در این پست همراه با همسرش خبر بارداری جدید همسرش را داده است. گویا این بار جورجینا دو قلو حامله است.

رونالدو به النصر پیوست

با 34 میلیون و 549 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

در این پست رونالدو عکسی از پیراهن تیم النصر را منتشر کرده و خبر پیوستن خود به این تیم را به طرفداران خود داده است.

بیشتر بخوانید:

قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام

دیلیت اکانت تلگرام

رونالدو و مسی همچنان شطرنج بازی می‌کنند

 با 42 میلیون و 848 هزار لایک

بیشترین لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از پست‌هایی که بیشترین لایک در اینستاگرام را گرفته است پست رونالدو بوده که این فوتبالیست محبوب در حال شطرنج بازی با مسی است.

یک تخم مرغ

54 میلیون و 270 هزار لایک

یک تخم مرغ

 

این عکس تخم مرغ توانست رکورد لایک اینستاگرام کایلی جنر را با اختلاف زیاد بشکند؛ ۵۴.۲۴۸.۰۳۵ لایک برای یک تخم مرغ! پیج اینستاگرامی world_record_egg کمپینی را راه‌اندازی کرد و از مردم دنیا دعوت کرد که عکس تخم مرغ را لایک کنند؛ دعوتی که به‌راحتی نمی‌شد آن را نادیده گرفت.

این عکس موفق شد رکورد جدیدی را ثبت کند و حتی خود کایلی جنر هم به آن واکنش نشان داد.

این عکس موفق شد رکورد جدیدی را ثبت کند و حتی خود کایلی جنر هم به آن واکنش نشان داد.

در آن زمان مشخص نبود که چه کسی یا شرکتی این کمپین را راه انداخته است. اما پست دیگری از این تخم مرغ در زمان سوپر بول منتشر شد که نشان می‌داد شرکت Hulu قصد داشته با این کار درباره‌ی سلامت روان اطلاع رسانی کند.

لیونل مسی قهرمان جام جهانی

58 میلیون و 541 هزار لایک

شاید تنها چیزی که می‌توانست اختلاف چشم‌گیری تخم‌مرغ معروف اینستاگرامی با دیگر پست‌های پرلایک اینستاگرام را جبران کند، قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی بود! بله مسی با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد تا هم هیچ جامی نباشد که در آن پیروز نشده باشد و هم آرژانتین را بعد از سالها بر بام فوتبال جهان بنشاند.

صحنه‌های جذابی که بعد از قهرمانی مسی و یارانش خلق شد، از جمله صحنه معروف مسی بر شانه‌های آگوئرو با جام در دست که شدیدا یادآور صحنه قهرمانی مارادونا در جام جهانی 86 بود، یکی از خاطره‌انگیزترین صحنه‌های این رقابت‌ها شد و پست اینستاگرامی مسی مربوط به این صحنه هم رکورد لایک اینستاگرام را به خود اختصاص داد.

بیشترین لایک در اینستاگرام ؛ رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

فهرست بیشترین لایک اینستاگرام در یک نگاه

رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

خانواده زرد و پرطرفدار کارداشیان (جنر)، بازیگران سری فیلم‌های انتقام‌جویان و فوتبالیست‌ها و البته تخم مرغ! پرطرفدارترین موضوعات نزد جهانیان است. در ادامه بیشترین لایک اینستاگرام و رکورد لایک اینستاگرام را در یک نگاه بررسی می‌کنیم.

  1. لیونل مسی (Leomessi) با 58 میلیون و 541 هزار لایک
  2. جناب تخم مرغ (world record egg) با 54 میلیون و 270 هزار لایک
  3. رونالدو و مسی  (Ronaldo and Messi) با 42 میلیون و 848 هزار لایک
  4.  رونالدو  (Ronaldo) با 34 میلیون و 549 هزار
  5. رونالدو  (Ronaldo) با 32 میلیون و 586 هزار لایک
  6. xxxtentacion با 31 میلیون و 921 هزار لایک
  7. رونالدو  (Ronaldo) با 28 میلیون و 37 هزار لایک
  8. رونالدو  (Ronaldo) با 27 میلیون و 979 هزار لایک
  9. لیونل مسی (Leomessi) با 26 میلیون و 99 هزار لایک
  10. زندیا (Zendaya) 26 میلیون و 287 هزار لایک
  11. تام هالند (Tomholland) با 25 میلیون و 236 هزار لایک
  12. کایلی جنر (Kylie Jenner) با 18 میلیون و 631 هزار لایک
  13. کایلی جنر (Kylie Jenner) با 18 میلیون و 17 هزار لایک
  14. جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) با 15 میلیون و 934 هزار لایک
  15. اکانت تن‌تری (TenTree) با 15 میلیون و 665 هزار لایک
  16. لبران جیمز (LeBron James) با 15 میلیون و 539 هزار لایک
  17. دواین جانسون (Rock) با 14 میلیون و 642 هزار لایک
  18. سلنا گومز (Selena Gomez) با 14 میلیون و 526 هزار لایک
  19. سلنا گومز (Selena Gomez) با 14 میلیون و 522 هزار لایک
  20. کریستیانو رونالدو (CR7) با 14 میلیون و 48 هزار لایک
  21. کایلی جنر (Kylie Jenner) با 14 میلیون و 29 هزار لایک
  22. کایلی جنر (Kylie Jenner) با 13 میلیون و 640 هزار لایک
  23. کایلی جنر (Kylie Jenner) با 13 میلیون و 614 هزار لایک
  24. کوبی برایانت (Kobe Bryant) با 13 میلیون و 430 هزار لایک
  25. جاستین بیبر (Justin Bieber) با 13 میلیون و 384 هزار لایک
  26. کایلی جنر (Kylie Jenner) با 13 میلیون و 291 هزار لایک
  27. تام هالند (Tom Holland) با 13 میلیون و 278 هزار لایک
  28. بیلی آیلیس (Billie Eilish) با 13 میلیون و 265 هزار لایک
  29. بیلی آیلیس (Billie Eilish) با 13 میلیون و 18 هزار لایک
  30. کایلی جنر (Kylie Jenner) با 12 میلیون و 966 هزار لایک

بیشتر بخوانید:

.

منبع: brandwatch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    چرا‌اصلاح‌نمی‌کنین

    پاسخ

    این پست باید بروزرسانی بشه الان رکورد با بیش از ۷۳ میلیون عکس مسی هستش و بعد تخم مرغ ۵۷ میلیون و چند عکس دیگر مسی پشت سر هم با ۵۳ میلیون و ۴۷ میلیون و ۴۳ میلیون رکورد دار هستند

    پاسخ

    الان کریس رونالدو یه پست داره ۶۵میلیون ۳۰۷هزار تا لایک خورده چرا اخبار اشتباه پخش میکنید

    پاسخ