;
coinex

ریکپ ریلز اینستاگرام (recap reel) معرفی شد؛ انتشار خلاصه‌ای از تمام ریلز‌ها

در قابلیت جدید ریکپ ریلز اینستاگرام با تغییر الگو، امکان سفارشی کردن این موارد و انتشار ریلزهای منتخب سال در یک مجموعه یکپارچه برای دنبال‌کنندگان فراهم شد.

ویژگی ریکپ ریلز اینستاگرام یکی دیگر از موارد اضافه شده به این برنامه محبوب بوده که قابلیت بررسی یک ساله ریلز‌های کاربران را برای دنبال‌کنندگان آن‌ها فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: رکورد لایک اینستاگرام به نام مسی ثبت شد؛ شکستن طلسم تخم‌مرغ معروف!

معرفی ریکپ ریلز اینستاگرام (recap reel)

اینستاگرام روز دوشنبه یک ویژگی جدید به نام ریکپ (خلاصه‌سازی) را برای سال 2022 در Reels راه‌اندازی کرد و در واقع به سایر برنامه‌های محبوبی همچون BeReal و  Spotify پیوست که چنین قابلیتی را به مردم ارائه می‌دهند تا محتوایی که در طول سال نگاه و یا تولید کرده‌اند را مرور کنند.

ریکپ ریلز اینستاگرام

این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در حال ارائه یک الگوی جدید ریلز است که به کاربران روشی قابل تنظیم برای به اشتراک گذاشتن حداکثر 14 عکس و ویدیو در سال، با فالوورهای خود را می‌دهد. در این قابلیت می‌توانید کلاژ (ترکیب عکس‌ها و فیلم‌ها) خود را برای همگام‌سازی با صدای داستانی از میان Bad Bunny، DJ Khaled، Badshah خوانندگان رپ یا Priah Ferguson از Stranger Things انتخاب کنید. به گفته الکساندرا تری، سخنگوی متا، این الگو به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و هندی موجود است.

برای ایجاد ریکپ ریلز اینستاگرام یکپارچه از مجموعه ریلزهای خود در سال 2022، اکنون می‌توانید گزینه «Create your own recap reel» را در قسمت بالای فید خود پیدا و انتخاب کنید. اگر این گزینه هنوز ظاهر نشده است، الگوهای ریلز اینستاگرام خود را بررسی کنید و ویژگی 2022 recap reel را برای شروع ایجاد انتخاب کنید. به گفته تری، این الگو برای چند هفته تا سال 2023 در دسترس خواهد بود.

سال گذشته نیز اینستاگرام ویژگی شخصی‌سازی شده‌ای برای بررسی سالیانه ریلزهای خود را ارائه کرد که به کاربران راهی برای اشتراک‌گذاری حداکثر 10 استوری با فالوورهای خود را ارائه می‌کرد.

پس از موفقیت ویژگی پلتفرم اسپاتیفای، Wrapped، که در آن Spotify داده‌های شنیداری را در پایان سال در قالبی دقیق و قابل اشتراک‌گذاری در اختیار شنوندگان قرار می‌داد، برنامه‌های دیگر سعی کرده‌اند همین نوع قابلیت‌ها را به تصویر بکشند. در همین راستا برنامه محبوب و رسانه اجتماعی BeReal هفته گذشته ویدیوی BeReal Recap خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت جدید ریکپ ریلز اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر