;
coinex

آنر بند 7 (Honor Band 7) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر بند 7 با نمایشگر بزرگ و باتری 14 روزه معرفی شد. این مچ‌بند آنر با یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه روز قبل در کشور چین رونمایی شده است.

آنر در مراسمی که دیروز در چین برگزار شد، مجموعه‌ای از محصولات جدید خود را رونمایی کرد. این برند گوشی هوشمند جدید آنر 80 GT و تبلت آنر پد V8 پرو را معرفی کرد. در کنار آن‌ها، این سازنده تجهیزات الکترونیکی چینی همچنین نسل بعدی ردیاب تناسب اندام خود را با نام آنر بند 7 معرفی کرد.

جدیدترین پوشیدنی‌ آنر به عنوان جانشین Band 6 معرفی شد، اما هیچ ارتقای چشمگیری به همراه ندارد. حال نگاه دقیق‌تری به مشخصات و قیمت مچ‌بند هوشمند آنر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات آنر بند 7

Honor Band 7 با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه خواهد شد. این مچ‌بند دارای صفحه‌ای مستطیلی با بند فیوز است. این دستگاه دارای یک قاب فلزی براق و یک صفحه نمایش 1.47 اینچی رنگی AMOLED با محافظ شیشه منحنی 2.5 بعدی خواهد بود. این نمایشگر همتراز سایر محصولات هم رده است. لازم به ذکر است، ردمی بند 2 نیز دارای مشخصات صفحه نمایش مشابهی خواهد بود.

آنر بند 7

این پوشیدنی دارای تمام ویژگی‌های معمول ردیابی تناسب اندام است. این دستگاه از نظارت بر اکسیژن خون در تمام شرایط آب و هوایی، نظارت بر ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب پشتیبانی می‌کند. این گروه همچنین بیش از 96 حالت ورزشی جهت ردیابی فعالیت‌های مختلف ورزشی در اختیار دارد.

علاوه بر این، آنر بند 7 دارای باتری بوده که توانایی تا 14 روز استفاده معمولی و 10 روز استفاده سنگین را دارد. از شارژ سریع و بلوتوث 5.2 برای اتصال نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای پشتیبانی از پرداخت، عکاسی با کنترل از راه دور و کنترل‌های پخش موسیقی است.

این پوشیدنی در سه رنگ رز صورتی، آبی سروی و مشکی شب جادویی ارائه شده است. Honor Band 7 در چین با قیمت 249 یوان (35 دلار) عرضه شده است. با این حال، برای پیش‌خرید با تخفیف 199 یوان هم در دسترس خواهد بود. پیش فروش آن از دیشب آغاز شده و فروش رسمی آن از 6 ژانویه (16 دی ماه) شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت آنر بند 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر