;
coinex

درگذشت کن بلاک اسطوره دنیای اتومبیلرانی تایید شد

درگذشت کن بلاک اسطوره دنیای اتومبیلرانی تایید شد. این ستاره 55 ساله در تصادفی با اسنومبیل جان خود را از دست داد.

کن بلاک یکی از بهترین راننده‌های اتومبیل‌رانی فوق‌حرفه‌ای بوده که دستاورد های تکرار‌نشدنی کسب کرده است. این ستاره اتومبیل رانی هم در پیست‌های مسابقه و جاده‌های برفی و یخ‌زده و هم در کلیپ‌های تبلیغاتی با محوریت نمایش‌های رالی و دریفت همه را شگفت زده کرده بود. حال خبر مرگ ناگهانی کن بلاک طی یک حادثه تصادف دوستداران وی را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید: پیوستن رونالدو به النصر عربستان ؛ انتقالی به ارزش 500 میلیون یورو برای یاغی اولترافورد!

علت درگذشت کن بلاک اسطوره دنیای اتومبیلرانی چیست؟

هنوز جزئیات دقیقی از نحوه تصادف دردناک کن بلاک منتشر نشده، اما خبرهای اولیه حاکی از این است که این ستاره اتومبیل‌رانی که در زمینه اسکیت‌برد، موتورسواری و اسنوبردینگ نیز تخصص داشت، صبح امروز در پی واژگونی اسنومبیل در پارک تفریحی یوتا و ماندن بدنش در زیر این وسیله، دچار جراحات سنگین شد که درنهایت مرگ این قهرمان مشهور را در پی داشت.

درگذشت کن بلاک اسطوره دنیای اتومبیلرانی

کن بلاک سابقه ورزشی خود را از سال 2005 و با شرکت در مسابقات رالی قهرمانی آمریکا آغاز کرد، اما بیشتر شهرت او از تولید ویدیوهای تبلیغاتی سری Hoonigan سرچشمه می‌گیرد که در یوتوب بازدیدهای چند ده میلیونی می‌گرفت. مشارکت با سوبارو و فورد و شکستن رکوردهای متعدد از جمله دستاوردهای کن بلاک هستند.

او به‌تازگی توسعه نسل تازه خودروهای اسپرت اتومبیل‌رانی برای آئودی را نیز آغاز کرده بود. آخرین ویدیو تبلیغاتی‌ کع از وی منتشر شده، رانندگی با آئودی S1 به‌عنوان کانسپتی برای یادآوری آئودی کواترو افسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اسطوره دنیای اتومبیلرانی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر