;
coinex

اینترنت هدیه ایرانسل برای روز مادر اعلام شد [+نحوه فعالسازی بسته هدیه روز مادر ایرانسل]

طرح اینترنت هدیه ایرانسل برای روز مادر و روز پدر به همراه بسته تخفیفی مکالمه اعلام شد. نکته جالب بسته ویژه ایرانسل اعتبار آن از روز مادر تا روز پدر است.

با توجه به نزدیکی ایام مبارک «روز مادر» و «روز پدر»، ایرانسل از بسته ترکیبی ویژه خود به مناسبت گرامیداشت این ایام رونمایی کرد. این بسته ترکیبی، شامل 5 گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل برای روز مادر و 5 ساعت مکالمه ایرانسلی بوده که با تخفیف به مشترکان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 [+نحوه فعالسازی هدیه روز مادر همراه اول]

اینترنت هدیه ایرانسل برای روز مادر به همراه بسته تخفیفی مکالمه

روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، خبر از بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی با ارائه تخفیف به مشترکان خود به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، داده است.

بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز مادر و روز پدر، به مدت 23 روز از جمعه 23 دی ماه 1401 (مصادف با روز مادر) تا شنبه 15 بهمن 1401 (مصادف با روز پدر)، از طریق شماره گیری کد دستوری #5* یا به‌وسیله سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، با قیمت تخفیفی 20 هزار تومان، قابل خرید و فعالسازی خواهد بود. گفتنی است از حیث تعداد خرید و فعالسازی این بسته در بازه زمانی مذکور، هیچ محدودیتی اعمال نخواهد شد.

اینترنت هدیه ایرانسل برای روز مادر

این بسته ترکیبی دارای 5 گیگابایت اینترنت و 5 ساعت مکالمه درون‌شبکه‌ای ایرانسل با اعتبار 10 روزه از زمان فعالسازی بوده که قابلیت خرید و فعالسازی برای کلیه مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اینترنت هدیه ایرانسل برای روز مادر و بسته تخفیفی مکالمه ایرانسلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    قبلا خوب بود نت ایرانسل.الان اشغاله.دیگه ایرانسل نمیخرم

    پاسخ

    این بسته هدیه بخورد تو سرشون
    با طرز فکرشون

    پاسخ

    مگه مریضیم!وقتی نمیتونیم اصلا استفاده کنیم دیگه نیازی به خریدن نیست

    پاسخ

    چه جالب!!!! معنی هدیه رو هم فهمیدیم ،!!!! در واقع معنی واژه ها وکلمات دراین دوران کلا بسته به شرایط فرق میکنه

    پاسخ

    خدا قووووت،پرسرعت🤨🤨🤨🤨

    پاسخ

    معنای کلمه هدیه رو یه قله جابجا کرد ایرانسل
    خدمات و سرعت کند و قطعی اینترنت درست کنند،هدیه پیشکش خودشون

    پاسخ