;
coinex

مشخصات فنی و امکانات کوییک GX جدید اعلام شد

سایپا در آخرین طرح فروش خود دو محصول جدید عرضه کرد. حالا رسما مشخصات فنی و امکانات کوییک GX و کوییک آر GX منتشر شده است.

سایپا در طرح پیش‌فروش یکساله عادی خود در دی ماه سال جاری، دو محصول کوییک GX و کوییک آر GX را عرضه کرد. در همین راستا تصمیم داریم شما را با مشخصات فنی و امکانات این دو محصول جدید آشنا سازیم. گفتنی است که سایپا تصمیم داشت کوییک آپشنال فیس لیفت را با نام S آپشنال روانه بازار کند اما سرانجام برای آن نام GX را در نظر گرفت و آن را در دو مدل تک رنگ و دو رنگ به بازار عرضه کرد.

بیشتر بخوانید: سقوط قیمت شاهین سایپا در بورس کالا در نتیجه عدم استقبال خریداران!

مشخصات فنی و امکانات کوییک GX

شرکت سایپا برای کوییک جی ایکس و جی ایکس آر موتور جدید M15GSI را به کار بسته که از هدرز و فناوری زما‌ن‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی نیز برخوردار است. مهندسان سایپا سرسیلندر این پیشرانه را نسبت به نسخه معمولی بهبود بخشیده‌اند و برای پاشش سوخت و جرقه‌زنی نیز ساختاری جدیدی طراحی کرده‌اند.

این پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی و 8 سوپاپ می‌تواند قدرتی حداکثر برابر 92 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را تولید کند. تغییراتی که مهندسان در این پیشرانه اعمال کرده‌اند سبب شده تا نسبت به نسخه معمولی سوخت کمتری مصرف کند. به علاوه ساختار پاشش سوخت و جرقه‌زنی سبب شده تا رانندگان در دوره‌های پایین‌تر به گشتاور بیشتری دسترسی داشته باشند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت از این پیشرانه به چرخ‌های جلو را دارد.

قابلیت‌ها و امکانات کوییک جی ایکس

کوییک GX به عنوان نسخه آپشنال کوییک اس از امکانات رفاهی و ایمنی خاصی برخوردار است. این خودرو از نظر ظاهری دارای رینگ آلومینیومی 14 اینچی است و نسخه آر آن نیز با بدنه‌ای دو رنگ تولید می‌شود.

مشخصات فنی و امکانات کوییک GX جدید اعلام شد

از امکانات رفاهی و ایمنی کوییک جی ایکس می‌توان به سامانه مالتی پلکس، ترمز ABS و EBD، رهیاب ماهواره‌ای، سنسور باد تایرها، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب، سنسور پارک دنده عقب، غربیلک فرمان چرمی، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی چرم و پارچه، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، بلوتوث، نمایشگر لمسی 7 اینچی با قابلیت نمایش صفحه موبایل و دو ایربگ ایمنی SRS اشاره کرد.

شرکت سایپا هنوز قیمت کارخانه‌ای کوییک جی ایکس و جی ایکس آر را اعلام نکرده است. این خودروساز در پیش فروش یکساله ویژه دی ماه خود نیز برای کوییک جی ایکس پیش‌پرداخت 112 میلیون‌تومانی و برای کوییک آر جی ایکس نیز پیش پرداخت 117 میلیون تومانی در نظر گرفته است که با توجه به چنین قیمت‌هایی باید انتظار داشت قیمت کارخانه در زمان تحویل بالاتر از 200 میلیون باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی و امکانات کوییک GX چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ببین به کجا رسیدیم… کویک GX به قیمت پرادو GX چند سال پیش..!

    پاسخ

    شاسی پراید با این همه تغییرات و اسم های مختلف در روز قیامت از شما مسولین شکایت خواهد کرد .

    پاسخ