;
coinex

ارزهای دیجیتال، دومین دارایی محبوب زنان هستند!

دومین دارایی محبوب زنان کشف شد. طبق بررسی‌های اخیر از بازار رمزارز نشان می‌دهد زنان میل بیشتری به ذخیره ارز دیجیتال دارند.

برطبق یک نظرسنجی جالب، مشخص شد که ارز دیجیتال پس از پول نقد به دومین دارایی محبوب زنان بدل شده است. این نظرسنجی نشان می‌دهد که زنان در سال گذشته میلادی علاقه بیشتری به خرید رمزارز از خود نشان داده‌اند. برخی بررسی‌ها نیز نشان داده‌اند که زنان در زمستان دوم بازار رمزارز، به شدت دارایی‌های خود را در این بازار افزایش داده‌اند که این اتفاق قطعاً به افزایش اعتماد در بازار ارز دیجیتال کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: رقم فرار مالیاتی فعالان صنعت رمزارز برابر با 10 هزار میلیارد تومان است!

رمزارز به دومین دارایی محبوب زنان بدل شد

مطالعه‌ای جدید مدعی است که خرید رمزارزها توسط زنان در سال 2022 افزایش یافته. درواقع، این کلاس دارایی حالا پس از پول نقد به دومین کلاس دارایی محبوب زنان تبدیل شده است.

شرکت خدمات مالی eToro می‌گوید:

در نظرسنجی جدیدی که در بازه زمانی 14 تا 24 دسامبر روی 10 هزار سرمایه‌گذار خرد در 13 کشور انجام داده، متوجه شده است که زنان در سال 2022 توجه بیشتری به رمزارزها داشته‌اند. ارزهای دیجیتال حالا دومین کلاس دارایی محبوب در میان زنان هستند و فاصله کمی با پول نقد در جایگاه اول دارند.

در فصل چهارم 2022، حدود 34 درصد از زنان رمزارز داشتند، درحالی‌که این آمار در فصل سوم 29 درصد بود. این نرخ رشد در مقایسه با مردان که از 42 به 43 درصد رسیده، سرعت بالاتری داشته است. «بن لِیدلر»، استراتژیست بازارهای جهانی eToro می‌گوید رمزارزها در شرایطی موفق به جلب نظر زنان شدند که بازارهای دیگر چندان موفق عمل نکردند.

رمزارز به دومین دارایی محبوب زنان بدل شد
نمودار وضعیت رمزارزها در سبد سرمایه‌گذاران در سال گذشته میلادی

زنان در دوره موسوم به زمستان رمزارزها، دارایی‌های خود را در این بازار افزایش داده‌اند. البته آن‌ها بخشی از یک تصمیم بزرگ‌تر برای افزایش اعتماد به رمزارزها هستند. eToro می‌گوید: «39 درصد از کل سرمایه‌گذاران در فصل چهارم 2022 ارز دیجیتال داشتند، درحالی‌که این رقم در فصل سوم 36 درصد بود.»

لیدلر می‌گوید:

ذکر این نکته حائز اهمیت است که سرمایه‌گذاران خرد اغلب با دید بلندمدت به این بازار نگاه می‌کنند. 63 درصد از آن‌ها تا سال‌ها یا دهه‌ها دارایی‌های خود را حفظ می‌کنند. فقط 4 درصد از آن‌ها پس از چند روز دارایی‌های خود را می‌فروشند.

جدا از سرمایه‌گذاران خرد، کسب‌وکارها هم رویکرد مشابهی را اتخاذ کرده‌اند. شرکت Casper Labs در 22 دی‌ماه در گزارشی اعلام کرد در بررسی‌های خود متوجه شده است که از میان 603 کسب‌وکاری که در تحقیق آن‌ها مشارکت کرده بودند، 90 درصد به‌نحوی از فناوری بلاکچین استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره دومین دارایی محبوب زنان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر