coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 [+قیمت]

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 رسما توسط این شرکت اعلام شد. برای اطلاع از جزئیات و قیمت محصولات در این طرح با ما باشید.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا فروش فوری محصولات خود به صورت نقدی و اقساطی در بهمن ماه 1401 را آغاز کند. شرایط فروش ویژه ام وی ام بهمن 1401 بر همین مبنا اعلام شده و نشان می‌دهد که خودروها با مدل 1401 و در شهرستان بم به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401

در طرح فروش ام وی ام بهمن 1401 خودروهای ام وی ام X22 دنده‌ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسند و البته قیمت‌های جدید مدیران خودرو اعمال خواهد شد. همچنین مدل خودروها 1401 است و محل تحویل، انبار کارخانه در شهرستان بم اعلام شده است.

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 [+قیمت]

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش جدید مدیران خودرو 12 درصد اعلام شده و برای ام وی ام ایکس 22 و ام وی ام ایکس 22 پرو حداکثر تسهیلات 40 درصد به مشتریان اعطا می‌شود. برای ام وی ام تیگو 7 تیپ IE هم میزان تسهیلات 60 درصد است و برای دیگر محصولات نشان ام وی ام، این تسهیلات 50 درصد بهای مصوب خودرو در نظر گرفته شده است.

این میزان تسهیلات از محل شرکت مدیران خودرو است و متقاضیان می‌توانند با حداکثر تسهیلات 50 درصدی با نرخ بهره 18 درصد و بازپرداخت 60 ماهه، از محل بانک‌ها استفاده کنند. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت حداکثر 36 ماهه و با نرخ بهره 15 تا 21 درصد است.

بر اساس اطلاعیه شرکت مدیران خودرو، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران خودرو فرایند ثبت نام را طی کنند و این بخشنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام من امروز به ۱کی از نمایندگی ها مراجعه کردم هم پاسخگویی خیلی بد بود هم اصلا راهنمایی نمیکردن و فقط میگفتن سایت بستس و چه نقدی چه اقساطی فروش نداریم

    پاسخ

    سلام.دوماهه منتظر بازشدن سایتم.پس چراهی اعلام میکنید فروش شروع شد ولی هیچ خبری نیست؟

    پاسخ