;
coinex

پایان عمر آیفون و مک بوک با عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل

عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل شاید به مصابه‌ برای آیفون و مک‌بوک بدل شود. تکنولوژی‌های قدیمی قربانی تکنولوژی جدید خواهند شد.

عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است به عمر آیفون و مک‌بوک پایان دهد. براساس گزارش جدید مارک گورمن که اطلاعات جدیدی از هدست واقعیت ترکیبی اپل به‌نام “Reality Pro” منتشر کرده است، شاید این هدست پایان عمر آیفون و مک‌بوک را رقم بزند. طبق گزارش گورمن احتمالاً این هدست تا قبل‌از شروع رویداد WWDC 2023 معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هدست واقعیت ترکیبی HTC Vive XR Elite رسما معرفی شد؛ رقیب جدی هدست پرسروصدای اپل!

پایان عمر آیفون و مک بوک با عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل معتقد است هدست واقعیت ترکیبی آینده آن که گفته می‌شود Reality Pro نام دارد، می‌توانند مانند آیفون به یک ماشین درآمدزا تبدیل شود. بااین‌حال، برچسب قیمت بالای آن احتمالاً نگرانی‌هایی را به‌همراه خواهد داشت. حالا در گزارش جدیدی، اطلاعات تازه‌ای درباره این دستگاه اعلام شده است.

هدست واقعیت‌ ترکیبی اپل قرار است در ماه مارس امسال وارد مرحله تولید انبوه شود. «مارک گورمن»، از بلومبرگ، در جدیدترین شماره از خبرنامه Power On خود نوشته است که مدیران ارشد غول کوپرتینویی بر این باور هستند که از هدست Reality Pro می‌توان در تمام طول روز استفاده کرد و همچنین نیازی به استفاده از لپ‌تاپ یا به‌همراه داشتن گوشی توسط کاربران نخواهد بود.

پایان عمر آیفون و مک بوک با عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل

گورمن در گزارش خود نوشت:

«اپل چشم‌اندازی را ترسیم کرده است که در آن هدست را می‌توان در تمام روز و تمام مکان‌ها استفاده کرد. این موضوع می‌تواند نیاز به لپ‌تاپ یا حتی حمل گوشی را از بین ببرد. علی‌رغم قیمت بالای هدست اولیه اپل، برخی از افراد این شرکت معتقد هستند که اولین مدل برای مشتریان وسوسه‌انگیز خواهد بود.»

علاوه‌براین، گورمن اشاره می‌کند که هدست واقعیت ترکیبی از نظر عملکردی، در بسیاری از کارها به‌جز تماشای محتوای رسانه‌ای یا FaceTime از یک آیفون یا آیپد بهتر نخواهد بود:

«هدست اولیه اپل احتمالاً در هیچ چیز دیگری به‌جز تماشا ویدیو و FaceTime بهتر از آیفون یا آیپد نخواهد بود و فکر نمی‌کنم مصرف‌کنندگان زیادی وجود داشته باشند که برای آن بتوانند 3000 دلار پرداخت کنند. قیمت آن پنج برابر آیفون است که حتی در سال 2007 نیز برخی افراد تصور داشتند بسیار گران است.»

انتظار می‌رود تا اپل قبل از شروع رویداد WWDC 2023 خود، هدست‌ واقعیت ترکیبی Reality Pro را معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر