;
coinex

رئیس جمهور: دسترسی آسان مردم به اینترنت ضروری است

رییس‌جمهور در جلسه شورای‌ عالی فضای مجازی بر ضرورت دسترسی آسان مردم به اینترنت به منظور تسهیل در کارها، گشایش کسب‌وکارها و ارائه سریع‌تر خدمات تاکید کرد.

«سیدابراهیم رییسی»، رئیس جمهور کشور، در جلسه عصر روز سه‌شنبه شورای‌ عالی فضای مجازی ضمن تاکید بر ضرورت اعمال و اجرای قانون در زمینه سامانه‌ها و پلتفرم‌های خارجی بیان داشت: «دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب‌وکارها و ارائه سریع‌تر خدمات امری ضروری است که تحقق آن تلاش بیشتر دست‌اندرکاران این بخش را می‌طلبد».

بیشتر بخوانید: زارع‌پور: سطوح متفاوت دسترسی به اینترنت با اینترنت طبقاتی فرق دارد!

فراهم‌سازی دسترسی آسان مردم به اینترنت ؛ دستور رئیس جمهور

در جریان این نشست گزارش پیشرفت کار شبکه ملی اطلاعات ارائه و راهکارهای تسریع در فرایند تکمیل این طرح مهم نیز مورد بررسی قرار گرفت و رئیس‌جمهوری هم نسبت به تسریع هر چه بیشتر در روند تکمیل این شبکه تاکید داشت.

دسترسی آسان مردم به اینترنت

لازم به ذکر است که مطابق با گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میزان پیشرفت اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات در مدت 10 سال دولت‌های قبلی تنها 23 درصد بوده که این عدد در دولت سیزدهم به بیش از 57 درصد دست یافته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ایجاد دسترسی آسان مردم به اینترنت در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر