;
coinex

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 3 منتشر شد [+پچ امنیتی ژانویه 2023]

در ادامه روند انتشار اندروید 13 توسط کمپانی‌های گوشی‌ساز، حالا سونی اقدام به انتشار آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 3 کرده است.

دو سال پیش بود که اکسپریا 10 مارک 3 توسط سونی معرفی شد. این میان‌رده ژاپنی به طور پیشفرض با اندروید 11 عرضه شد و بعد از دریافت اندروید 12، حالا نسخه جدید سیستم عامل گوگل را دریافت کرده است. بروزرسانی اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 3 البته به مرور منتشر می‌شود و در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گوشی‌های سامسونگ اعلام شد

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 3

شاید سونی از بزرگترین فروشندگان بازار موبایل نباشد و سهمش در قیاس با کمپانی‌هایی چون سامسونگ و شیائومی بسیار ناچیز باشد، اما سونی پشتیبانی از محصولات خود را فراموش نکرده و در تلاش است تا مشتریان را راضی نگهدارد.

برند ژاپنی به تازگی آپدیت اندروید 13 برای Xperia 10 III را ارائه کرده است. در حال حاضر، Xperia 10 IV جدیدترین عضو این سری است و شایعه شده که این برند در حال کار توسعه Xperia 10 V بوده و به زودی عرضه می شود. ماه گذشته آپدیت اندروید 13 سونی برای اکسپریا 10 مارک 4 منتشر شد. در حال حاضر، این شرکت آپدیت مذکور را با ورژن 62.2.A.0.367 در بازارهای آسیایی و اروپایی منتشر کرده است.

آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 3 منتشر شد [+پچ امنیتی ژانویه 2023]

در حال حاضر مشخص نیست که این آپدیت چه زمانی برای سایر مناطق منتشر می‌شود اما احتمالا چند هفته‌ای طول می‌کشد تا برای همه کاربران قابل استفاده باشد.

با توجه به فهرست تغییرات باید گفت این بروزرسانی، ارتقای سیستم عامل و همچنین وصله امنیتی ژانویه 2023 را به همراه دارد. فراتر از این، این محصول اکنون یک صفحه قفل جدید به همراه پنل تنظیمات سریع بهینه‌شده و تغییرات مختلف در برنامه دوربین را عرضه می‌کند.

برای یادآوری بد نیست بگویم که سونی Xperia 10 III یک گوشی میان رده از سونی است که اوایل سال 2021 عرضه شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED در اندازه 6 اینچی است که از HDC و وضوح FHD+ پشتیبانی می‌کند. در قلب این گوشی یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 690 قرار دارد و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی آن را تامین می‌کند. این باتری از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می کند.

بخش دوربین شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با یک لنز معادل ۲۷ میلی‌متر در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی با لنز معادل ۵۴ میلی‌متر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 اکسپریا 10 مارک 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر