;
coinex

افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک ؛‌ ضعیف‌تر از پرچمدار دو سال پیش شیائومی!

گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک با کسب امتیازی بسیار ضعیف حتی از پرچمدار سال قبل اپل ضعیفتر عمل کرده است.

افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک در حالی رقم خورده که سامسونگ مدعی ارائه بهترین دوربین شده است؛ اما طبق اعلام رده‌بندی دوربین DxOMark این گوشی در بین رقبای خود به هیچ وجه چنین جایگاهی ندارد. پرچم‌دار مدل 2023 اولترا جدید سامسونگ در رتبه دهم رده‌بندی این نهاد معتبر جای گرفته و توانایی عبور از سد گوشی‌های چند برند دیگر از جمله هواوی، گوگل، آنر، اپل و شیائومی را نداشته است.

براساس گزارش سم‌موبایل، DxOMark طبق روال هر ساله خود هم نکات مثبت و هم منفی مربوط به تجربه دوربین را لیست کرده‌ است. البته ذکر این مسئله همین جا مهم ضروری است که DxOMark همچنان دوربین گلکسی اس 23 اولترا را مورد تحسین قرار می‌دهد و نحوه عملکرد ثابت دوربین در تمامی ویژگی‌ها را به نمایش درآورده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی از گلکسی S23 FE فاش شد؛ سری فن ادیشن باز می‌گردد؟

افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک چگونه رقم خورد؟

درواقع امسال بهترین گوشی سری S سامسونگ حتی نامش در رده‌بندی DxOMark بین 5 گوشی برتر هم دیده نشده است. بنابراین گلکسی اس 23 اولترا با پیکسل 7 گوگل و ایکس 90 پرو پلاس ویوو در جایگاه دهم جای گرفت و هر کدام از این گوشی‌ها امتیاز 140 را در قسمت دوربین پشتی به‌دست آوردند.

افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک

در طرف دیگر دوربین سلفی گلکسی اس 23 اولترا درکنار ایسوس ذن فون 7 پرو (Asus ZenFone ۷ Pro) با امتیاز 137، به کار خود خاتمه دادند و هر دو گوشی در جایگاه دهم این رده‌بندی جای گرفتند.

البته در قسمت نکات مثبت، منتقدان سیستم دوربین گلکسی اس 23 اولترا را از نظر رندر عکس، فوکوس خودکار خوب در ثبت عکس و ویدئو و قابلیت‌های تله‌فوتو قوی در بازه‌ی طولانی‌مدت مورد توجه قرار دادند و آن‌ها را تحسین کردند.

در سوی دیگر، اما گلکسی اس 23 اولترا در بعضی زمینه‌ها از جمله عدم دستیابی به جزئیات تصویر و تأخیر شاتر در شرایط کم‌نور و ناپایداری‌های مربوط به فوکوس و نوردهی در صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه، مورد انتقاد قرار گرفت.

افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک

لازم به ذکر است که گوشی‌هایی که در سیستم رتبه‌بندی دوربین اصلی امتیاز بالاتری به‌دست آورده‌اند عبارتند از: میت 50 پرو هواوی، پیکسل 7 پرو گوگل، مجیک 4 آلتیمیت آنر، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس، پی 50 پرو هواوی، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس و می 11 اولترا شیائومی.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص افتضاح گلکسی S23 اولترا در رده‌بندی دگزومارک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    افتضاح واقعا افتضاح داخل جعبه اش نه سر شارژر داره نه هنزفری نه قاب بعد قیمتش ۸۰ ملیونه بدون هیچ پیشرفتی

    پاسخ