;
coinex

ویدیویی جدید از هانده ارچل در کنار دوست پسر جدیدش هاکان سابانجی

ویدیوی هانده ارچل در کنار دوست پسر جدیدش هاکان سابانجی (فرزند دومین خانواده ثروتمند ترک) که در فرودگاه دیده شدند را در ادامه تماشا کنید.

هانده ارچل در کنار دوست پسر جدیدش

هانده ار این مصاحبه چنین می‌گوید:

تشکر می‌کنم، نمیخوام زیاد راجع به این مسئله صحبت کنم.

هاکان سابانجی و هانده ارچل روز‌های گذشته در کنار یکدیگر دیده شدند، که باعث شد شایعه رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی (فرزند خانواده ثروتمند ترک) منتشر شود. هانده ارچل و دوست پسر جدیدش هنگام خروج از ترکیه در فرودگاه با هم دیده شدند. آکیف یامان گزارشگر معروف ترکیه نیز روز گذشته ویدیوی مصاحبه خودش با آن‌ها را منتشر کرد و این خبر را تایید کرد.

رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی
هانده ارچل در کنار دوست پسر جدیدش

خانواده سابانجی خانواده اهل ترکیه فعال در تجارت و کارآفرینی می‌باشند، که در حال حاضر پس از خانواده کوچ، به‌عنوان دومین خانواده ثروتمند ترک، شناخته می‌شوند. خانواده سابانجی توسط حاجی عمر سابانجی بنیان‌گذاری شد و امروزه نسل دوم و سوم از این خانواده، که فرزندان ساکیپ سابانجی می‌باشند، کنترل شرکت‌ها و دارایی‌های خانواده سابانجی را برعهده دارند.

این خانواده از طریق شرکت سابانجی هولدینگ، مالکیت ۷۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه را، در اختیار دارد، که برای نمونه می‌توان به شرکت‌هایی چون: هواپیمایی پگاسوس، آکبانک، تمسا، آویوا اس‌ای و انرژیسا، اشاره کرد. دانشگاه سابانجی نیز متعلق به این خانواده می‌باشد.

مجله فوربز در سال ۲۰۰۴ دارایی خانواده سابانجی را معادل ۳٫۴ میلیارد دلار برآورد کرد و این خانواده را در رتبه ۱۴۷ از ثروتمندترین افراد جهان رتبه‌بندی نمود. هاکان متولد 14 فوریه 1991 (سی و یک ساله) در استانبول است. آرزو و عمر سابانجی پدر و مادر او هستند.

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

ویدیوی هانده ارچل و هاکان سابانجی


بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    خدا شانس بده😂😂😂😂

    پاسخ

    ای کاش بازیگران سر کچل نکن

    پاسخ

    خیلی وقته کات کردن

    پاسخ

    با سرعت رل زدن و کات کردن هانده، میشه تو ژاپن برق تولید کرد🤚😂✋

    پاسخ

    کرم بورسین پس چی ؟

    پاسخ

    این فیلم برا سال ۹۶ هست

    پاسخ

    نه ویدیو جدیده

    پاسخ

    تابستان 1401 کات کردن

    پاسخ