;
coinex

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 مشخص شد

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 را اعلام کرد.

حسین اسلامی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در یک نشست خبری گفت: «در چند سال اخیر این نمایشگاه  و در چند ماه اخیر به دلیل شرایط کسب و کارها و شرایط عمومی با مشکلاتی روبه رو شد. امیدوارم برای تیرماه یا مرداد ماه سال آینده این نمایشگاه را برگزار کنیم و قرار دادهای لازم در این زمینه منعقد شده و فعلا تصمیم به برگزاری باشکوه این نمایشگاه داریم، همچنین نیازمندیم دولت هم در این زمینه همکاری کند.»

بیشتر بخوانید: چالش‌های برگزاری نمایشگاه الکامپ شاید به لغو آن منجر شود!

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 مشخص شد

اسلامی ضمن اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه، در ادامه سخنان خود اظهار کرد:

همچنان پیگیر رفع محدودیت‌ها، دسترسی به اینترنت و پلت‌فرم‌های بین‌المللی هستیم و امیدواریم برخی از محدودیت حداقلی در چند ماه آینده حل شود. اعتقاد داریم به دلیل اینکه محدودیت‌ها به دلیل مسائل امنیتی بود، باید با حل مشکلات همه محدودیت‌ها حل شود؛ البته منظور از رفع محدودیت حداقلی برطرف شدن محدودیت برخی از پلتفرم‌ها مانند کلاب هاوس و یوتیوب است.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در ادامه تاکید کرد: «اما مسئله‌ای که بیش از هر نوع محدودیتی اهمیت دارد رفع اختلالات موجود است؛ این روزها شاهد این مسئله هستیم که حتی ارسال پیامک در شبکه ارتباطات کشور با اختلال مواجه شده است البته در کنار موارد ذکر شده خواستار برگشت وضعیت شبکه ارتباطات کشور به شهریورماه هم هستیم.»

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 مشخص شد

وی با بیان اینکه موضوع مرکز داوری اهمیت خاصی برخوردار است، تشکیل دبیرخانه نظام صنفی رایانه‌ای با فراکسیون اقتصاد دیجیتال را دیگر اقدام شایسته سازمان نصر برای رفع چالش‌های اکوسیستم و صنعت فناوری دانست و گفت:

از این طریق راحت‌تر می‌توانیم نظر فعالان صنعت را به گوش نمایندگان برسانیم. در سال آینده تلاش می کنیم به موضوع توسعه اقتصاد دیجیتال در منطقه آزاد کیش بپردازیم. همچنین در سال جاری وابستگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به حق عضویت کمتر شده و در این راستا اعضای این سازمان مشارکت چشمگیری داشتند، امیدواریم در پایان دوره کنونی هیئت مدیره سازمان نصر، وابستگی به حق عضویت به کمتر از ۷۵ درصد برسد.

اسلامی در ادامه سخنانش افزود که برنامه دارند تا تعامل این سازمان تهران با سایر استان‌ها را هم گسترش داده تا زمینه رشد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در کل کشور به صورت یکپارچه فراهم شود.

همچنین نصر تهران تلاش کرده است که با تشکیل کمیسیون تولید حمایت خود از تولید ملی را داشته باشد. این سازمان علاوه بر اینکه مخالف فیلترینگ و محدود کردن پلتفرم‌های بین‌المللی است، از سکوهای داخلی نیز حمایت می‌کند و در این زمینه جلساتی با پلتفرم‌های ایرانی داشته‌ و هر زمانی که مشکلی برای اپلیکیشن‌های ایرانی رخ دهد تلاش کرده از ابزارهای قانونی برای حمایت از آنها استفاده کند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در این جلسه به برخی از اقداماتی از قبیل خریداری ساختمان جدیدی در منطقه ۲۲ تهران و برنامه ویژه برای ورزش اعضای بانوان این سازمان که قرار است سال آینده انجام دهد، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر