;
coinex

گوشی اقتصادی نوکیا C12 پرو معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت فنلاندی HMD Global اخیرا از گوشی اقتصادی نوکیا C12 پرو رونمایی کرده است. این کمپانی پیش‌تر نیز در ماه ژانویه گوشی پایین‌رده Nokia C12 را به بازار عرضه کرد.

از لحاظ مشخصات این گوشی تقریبا هم‌تراز مدل پایین‌رده خود یعنی گوشی نوکیا سی 12 است اما وجه تمایزهایی را نیز در آن می‌بینیم. برای مثال در گوشی اقتصادی نوکیا C12 پرو شاهد باتری جداشدنی در ظرفیت بزرگتر و 4000 میلی‌آمپرساعتی هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های نوکیا 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی نوکیا در سال 2023

مشخصات گوشی اقتصادی نوکیا C12 پرو

گوشی اقتصادی جدید نوکیا مجهز به اندروید 12 نسخه Go خواهد بود و طبق برنامه اعلامی از سوی این شرکت، این گوشی تا 2 سال آپدیت‌های امنیتی فصلی را نیز دریافت خواهد کرد. گوشی Nokia C12 Pro در رنگ‌های آبی تیره (Dark Cyan)، سبز روشن (Light Mint) و زغالی (Charcoal) به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی اقتصادی نوکیا C12 پرو

این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن HD+ بوده و ناچی که در بالای این نمایشگر جای گرفته محل قرارگیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این محصول خواهد بود. در قاب پشتی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED تعبیه شده است.

در بخش سخت‌افزار، گوشی C12 Pro از تراشه 9863A1 از برند Unisoc به عنوان پردازنده مرکزی استفاده شده و این تراشه با 2 یا 3  گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی جفت شده است.

از نظر قیمتی نیز نسخه 2/64 گیگابایت این گوشی 6999 روپیه‌ (برابر با 85 دلار) و نسخه 3/64 گیگابایت آن با قیمت 7499 روپیه (برابر با 90 دلار) در هند قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات گوشی اقتصادی نوکیا C12 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام و قبولی طاعات
    نوکیا از بهترین و محبوبترین برندهای شاخص دنیاست امیدواریم این شرکت بتواند دوباره بتواند درخشش خود را در بین دیگر برندهای دنیا کسب نماید.

    پاسخ