;
coinex

ویدیویی از هانده ارچل در کنار سگ آراس بولوت اینملی (Vinci)

استوری جدید بازیگر زیبای ترک ویدیویی از هانده ارچل در کنار سگ آراس بولوت اینملی با نام وینجی است. این سگ هم برای آراس و هم برای بیگه اونال است.

هانده ارچل در کنار سگ آراس بولوت اینملی

در استوری جدید هانده ارچل ، او را در کنار وینجی، سگ آراس بولوت و دوست دختر سابقش، بیگه اونال می‌بینیم. هانده ارچل و بیگه اونال در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه ام را بزن” همبازی بودند. بیگه و آراس بولوت اینملی که مدت طولانی در رابطه بودند، ماه‌های گذشته از یکدیگر جدا شدند.

وینجی که در خانه مشترک آراس و بیگه زندگی می‌کرد، این روزها هم در کنار بیگه می‌ماند و هم گاهی نزد آراس می‌رود. هانده ارچل و بیگه اونال که در ضیافتی کنار یکدیگر بودند، ویدویی از خود و وینجی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان سریال ترکی دو غریبه با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز

حضور جنجالی بوراک دنیز در فشن شو Valentino ویژه هفته مد پاریس

استوری جدید هانده ارچل را ببینید:


هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است. او که در 2018 مادر خود را بر اثر سرطان از دست داد، هم در دنیای مد و هم در دنیای بازیگری فعالیت دارد. هانده به دلیل حضور در کلیپ‌های تبلیغاتی همچون: دفاکتو، سیگنال، آتاسای و Nocture نیز شهرت دارد.

از سریال‌های او می‌توان به “دختران آفتاب”، “مروارید سیاه”، “عشق حرف حالیش نمیشه”، “عزیزه” و “تو در خانه ام را بزن” اشاره کرد. او که در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با بوراک دنیز همبازی بود، بار دیگر در یک سریال درام همبازی خواهد شد. این سریال به زودی از کانال فاکس ترکیه به نمایش در می‌آید.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر