;
coinex

تداوم مشکل ساعت گوشی های هوشمند با وجود پایان تعطیلات نوروز!

با وجود اتمام تعطیلات نوروز 1402 هنوز هم شاهد تداوم مشکل ساعت گوشی های هوشمند و تبلت‌ها هستیم و این دستگاه‌ها یک‌ساعت جلوتر را نمایش می‌دهند.

براساس گزارشی از شبکه شرق، ساعت 24 روز اول فروردین، با وجود مصوبه مجلس درباره لغو تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت برخی دستگاه‌های آنلاین همچون موبایل و تبلت به‌طور خودکار به‌مانند سال‌های پیش، یک‌ساعت به جلو رفت.

لازم به ذکر است که این مسئله برای سامانه تلفن گویا (20119) هم رقم خورد با این‌حال به محض انتشار خبر آن در فضای مجازی، ساعت آن اصلاح شد. ولی ساعت دستگا‌ه‌ها و گجت‌های هوشمند هنوز اصلاح نشده است.

بیشتر بخوانید: آموزش حل مشکل تغییر خودکار ساعت در ویندوز و گوشی

تداوم مشکل ساعت گوشی های هوشمند با وجود اتمام تعطیلات نوروزی

بعد از آن طبق اعلام وزارت ارتباطات کلیه اقدامات لازم [به‌منظور اطلاع‌رسانی به مراجع جهانی از تثبیت ساعت در ایران] از ماه‌ها قبل انجام شده و سازمان تنظیم مقررات هم طی اطلاعیه‌ای، مشکل اختلال ساعت برخی گوشی‌ها را در ارتباط با شرکت سازنده آن‌ها قلمداد کرد و از انجام پیگیری‌های موردنیاز جهت حل این مشکل و انتشار به‌روزرسانی جدید از سوی تولیدکنندگان تلفن‌همراه خبر داد.

تداوم مشکل ساعت گوشی های هوشمند

با این حال این بازهم شاهد تداوم مشکل ساعت گوشی های هوشمند در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات بودیم و تعدادی از گوشی‌ها مجوز تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را نیز به کاربر اعطا نمی‌کنند. از طرفی با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها و انجام چنین عملی به‌طور دستی هم مشکلاتی را جهت کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای آنلاین برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تداوم مشکل ساعت گوشی های هوشمند با وجود اتمام تعطیلات نوروز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر