;
coinex

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام ؛ آموزش 8 روش موثر

Add Yours یکی از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام است که متاسفانه گاهی اوقات برخی کاربران نمی‌توانند به‌درستی از آن استفاده کنند. در این مقاله به آموزش حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام می‌پردازیم.

کاربران اینستاگرام، عکس و ویدیو‌های زیادی با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و با هم تعامل دارند. برای این‌که اینستاگرام بتواند کاربران خود را راضی نگه دارد و همچنین تعداد آن‌ها را افزایش دهد، در طول زمان قابلیت‌های جدیدی به برنامه خود اضافه کرده است. قابلیت Add Yours یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام به شمار می‌رود که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح می‌دهیم. اگر برای استفاده از این ویژگی با چالش‌هایی روبرو هستید، با آموزش رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت ریلز اینستاگرام (Reels) [آموزش تصویری گام به گام]

نحوه فعال کردن کپشن خودکار اینستاگرام چگونه است؟

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های برنامه اینستاگرام، اضافه کردن استیکر است که از آن با نام Add Your Sticker نیز یاد می‌شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که استیکر‌های مختلفی درباره موضوعات متنوع مانند لباس، غذا و یا هر چیز دیگری را در استوری اینستاگرام خود اضافه کنید و از سایر کاربران و فالوورهای خود بخواهید که آن را به استوری خود اضافه کنند.

مهم‌ترین دلیل جذابیت قابلیت Add Yours این است که باعث می‌شود زنجیره‌هایی از استوری‌های مشابه در پیج افراد مختلف به وجود بیاید. در نتیجه، می‌توانید یکی از بهترین حالت‌های تعامل را در اینستاگرام با استفاده از این ویژگی مشاهده کنید.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام
حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

با وجود تمام جذابیت‌ها، این احتمال وجود دارد که این ویژگی برای برخی از افراد کار نکند و در اینستاگرام آن‌ها فعال نباشد. آیا این مشکل برای شما هم پیش آمده است؟ جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ زیرا ما در این مقاله به آموزش رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

قابلیت استیکر Add Yours در اینستاگرام چیست؟

قبل از این‌که حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم، خوب است بدانید که این ویژگی چیست و چه کاربردی دارد. اگر گوشی خود را باز کنید و وارد صفحه اینستاگرام خود شوید، در بخش استوری اینستاگرام می‌توانید گزینه Add Yours را مشاهده کنید.

با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید موضوعات مختلفی درباره غذا، لباس، مسائل اجتماعی و هرچیز دیگری را به استوری خود اضافه کنید. به کمک این ویژگی سایر کاربران و فالوورهای شما نیز قادر هستند که این استوری شما را استوری کنند و هرچیزی در رابطه با موضوعی که استوری کردید را به آن اضافه کنند. در نتیجه، هدف از قابلیت Add Yours در اینستاگرام این است که زنجیره‌ای از استوری‌های مشابه در پیج‌های مختلف به وجود بیاید.

نکته جالب‌توجه درباره ویژگی Add Yours اینستاگرام این است که تقریباً همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند و هیچ تفاوتی بین اینفلوئنسرها و اکانت‌های شخصی وجود ندارد. شما هر نوع پیجی که داشته باشید، با استفاده از این ویژگی می‌توانید تعامل اکانت خود را با اضافه کردن استوری افزایش دهید. پس می‌توان نتیجه گرفت که این ویژگی یکی از بهترین روش‌ها برای شروع یک دومینوی استوری با دوستان و فالورهای شماست.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

برای مثال، فرض کنید که شما می‌خواهید کتاب موردعلاقه خود را به دوستان و فالوورهای خود معرفی کنید. برای انجام این کار، می‌توانید یک استوری بگذارید و استیکر Add Yours را به آن اضافه کنید.

علاوه‌براین، شما همچنین می‌توانید استوری سایر افرادی که این استیکر را در استوری خود گذاشته‌اند، به اشتراک بگذارید. اگر قابلیت استیکر Add Yours در اینستاگرام ظاهر نمی‌شود، باید چه کاری انجام دهیم؟ قبل از این‌که نحوه حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام را بدانید، خوب است توضیح دهیم که اصلاً چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟

دلیل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

گاهی اوقات این احتمال وجود دارد که استیکر Add Yours در اینستاگرام به‌ دلایل مختلف، کار نکند و با مشکل مواجه شود. در این شرایط، قبل از این‌که شما آموزش رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام را بدانید، بهتر است بدانید که اصلاً چرا این مشکل رخ می‌دهد. در اینجا برخی از مهم‌ترین دلایل بروز مشکلات کار نکردن Add Yours اینستاگرام را توضیح می‌دهیم.

محدودیت جغرافیایی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شاید قابلیت اضافه کردن استیکر در اینستاگرام برای شما فعال نباشد، محدودیت جغرافیایی است. این بدان معنی است که قابلیت ذکر شده در برخی از کشورها فعال نیست و درصورتی‌که در یکی از این کشور زندگی می‌کنید، احتمال دارد نتوانید از اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام استفاده کنید.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

خوشبختانه این مسئله درباره کشور ایران صدق نمی‌کند و کشورهایی مانند ژاپن و چند کشور اروپایی دیگر، شامل محدودیت جغرافیایی این قابلیت می‌شوند. به همین دلیل هم افرادی که در این مناطق زندگی می‌کنند، احتمال دارد نتوانند از این ویژگی استفاده کنند و باید به دنبال روشی برای حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام باشند.

بیشتر بخوانید:

بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ

ریست فکتوری در گوشی های اندرویدی

قدیمی بودن برنامه اینستاگرام

شاید برای شما جالب باشد که بدانید خیلی از مشکلات مربوط به اینستاگرام یا هر برنامه دیگری، به‌خاطر قدیمی بودن آن است. به همین دلیل هم اگر نمی‌توانید قابلیت Add Yours را در استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، احتمالاً به دلیل این است که آخرین نسخه این اپلیکیشن را به‌روزرسانی نکرده‌اید. در این شرایط، تا زمانی که اپلیکیشن اینستاگرام را به‌روزرسانی نکنید، امکان استفاده از قابلیت Add Yours را نخواهید داشت.

عدم استفاده درست از این ویژگی

یکی از دلایلی که شاید قابلیت Add Yours در  اینستاگرام برای شما کار نکند، این است که احتمال دارد اصلاً درست از این برنامه استفاده نکنید. به همین دلیل هم باید یاد بگیرید که چگونه از این قابلیت در اینستاگرام استفاده کنید. خیلی مواقع کسانی که آشنایی زیادی با رابط کاربری اینستاگرام ندارند، نمی‌توانند به‌درستی از قابلیت‌های آن استفاده کنند.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

مشکلات مربوط به اکانت

گاهی اوقات، این احتمال وجود دارد که اکانت شما به صورت خودبه‌خود دچار مشکل شده باشد و برای اضافه کردن قابلیت Add Yours در اینستاگرام با ارور مواجه شود. برخی از کاربران اینستاگرام که چندین اکانت در این برنامه دارند، ادعا کردند که فقط با اکانت‌ خود نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

به همین دلیل برای حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام در این شرایط، باید به تنظیمات اکانت خود بروید و مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد. در غیر این صورت، می‌توانید با قسمت خدمات مشتری تماس بگیرید.

استفاده از قابلیت Add Yours در لپ‌تاپ

درصورتی‌که بخواهید از قابلیت Add Yours در لپ‌تاپ به‌جای گوشی هوشمند استفاده کنید، احتمال دارد با مشکلاتی مواجه شوید. اینستاگرام قابلیت ابزار شخصی‌سازی استیکر داخلی به نام Add Yours را فقط در اپلیکیشن موبایل اضافه کرده و در لپ‌تاپ نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

8 روش برای رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام

حالا که دلایل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام را متوجه شدید، وقت آن می‌رسد که راه‌حل‌های برطرف شدن این مشکل را نیز پیدا کنید. در این لیست، 8 روش برای رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام را برای شما توضیح می‌دهیم که می‌توانید هر یک از آن‌ها را امتحان کنید تا این قابلیت برای شما فعال شود.

آپدیت کردن اینستاگرام

همان‌طورکه قبل از این هم گفتیم، یکی از مهم‌ترین مشکلات کار نکردن قابلیت Add Yours در اینستاگرام، قدیمی بودن برنامه است. در این شرایط، یکی از بهترین روش‌ها این است که اینستاگرام خود را آپدیت کنید. درصورتی‌که جدیدترین نسخه این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب کنید، به احتمال زیاد قابلیت Add Yours برای شما فعال خواهد شد.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

برای دریافت آخرین نسخه اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی، به گوگل پلی و در گوشی‌های iOS به اپ استور مراجعه کنید. در هر دوی این برنامه‌ها، فقط کافی است که گوگل پلی یا اپ استور را باز کرده و برنامه اینستاگرام را در آن جستجو کنید.

بعد از پیدا کردن اپلیکیشن، می‌توانید گزینه به‌روزرسانی را مشاهده کنید. فقط کافی است که روی این گزینه ضربه بزنید و منتظر باشید که آپدیت برای شما دانلود و نصب شود. با آپدیت کردن اینستاگرام، احتمال دارد که مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام برای شما برطرف شود. درصورتی‌که هنوز این ویژگی در اینستاگرام شما فعال نشده بود، از روش دیگری برای حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام استفاده کنید.

ری‌استارت کردن گوشی

یکی دیگر از روش‌هایی که برای آموزش رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام به شما کمک زیادی می‌کند، ریستارت کردن گوشی است. نمایش ندادن قابلیت Add Yours در اینستاگرام یکی از معمولی‌ترین مشکلات این اپلیکیشن است که با راه‌اندازی مجدد گوشی به‌راحتی برطرف می‌شود.

علاوه بر این مشکل، ری‌استارت کردن گوشی می‌تواند باگ‌ها و مشکلات دیگر گوشی شما را نیز برطرف کند. زیرا با انجام این کار، تمام فرایندهای پس‌زمینه متوقف می‌شوند که این فرایند‌ها می‌توانند باعث بروز مشکلات زیادی در گوشی شوند.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

برای انجام این کار، فقط کافی است که دکمه پاور را به مدت چند ثانیه نگه دارید و گزینه Restart را انتخاب کنید. در اغلب مواقع، این احتمال وجود دارد که با ری‌استارت کردن گوشی، ویژگی Add Yours در اینستاگرام برای شما فعال شود. در غیر این صورت، روش‌های دیگر را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه حذف تبلیغات در گوگل کروم در کامپیوتر و گوشی

نحوه حذف بدافزار از آیفون و آیپد

حذف و نصب مجدد برنامه اینستاگرام

گاهی اوقات، تنها راه خلاص شدن از مشکلات یک برنامه، این است که آن را حذف و مجددا نصب کنید. این موضوع درباره اپلیکیشن اینستاگرام نیز صدق می‌کند و اگر قابلیت Add Yours در استوری اینستاگرام شما ظاهر نمی‌شود، می‌توانید یک بار برنامه را حذف و مجددا نصب کنید.

برای انجام این کار، فقط کافی است که روی آیکون اینستاگرام در برنامه‌های گوشی خود ضربه بزنید و به مدت چند ثانیه نگه دارید. در گوشی‌های iOS گزینه Delete و در گوشی‌های اندرویدی هم گزینه Uninstall را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با فشار دادن آن‌ها، اپلیکیشن اینستاگرام را حذف نصب کنید.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

بعد از این‌که عملیات حذف نصب با موفقیت انجام شد، برای حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام فقط کافی است که به برنامه‌های اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید و اپلیکیشن اینستاگرام را مجدداً دانلود و نصب کنید. بعد از انجام این کار، بررسی کنید که آیا این مشکل برای شما برطرف شده است یا خیر.

بررسی انتشار رسمی قابلیت در منطقه

همان‌طورکه پیش‌ازاین نیز گفتیم، قابلیت Add Yours در اینستاگرام در برخی مناطق و کشور‌ها هنوز فعال نشده است. علاوه بر این موارد، برخی مواقع این ویژگی در مناطق دیگری نیز به‌صورت رسمی منتشر نشده‌اند. به همین دلیل هم باید بررسی کنید که آیا این قابلیت در محل زندگی شما در دسترس است یا خیر. درصورتی‌که این ویژگی در گوشی‌های دیگر در اطراف شما نیز کار نمی‌کند، یعنی این که باید منتظر انتشار رسمی آن در منطقه خود باشید.

استفاده از فیلترشکن (به‌صورت موقت)

اغلب مواقع وقتی یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام منتشر می‌شود، فقط در برخی کشورها قابل‌دسترسی است. اینستاگرام بعد از این‌که مطمئن شد کاربران از این قابلیت راضی بودند و به‌خوبی آن را امتحان کرد، آن را به‌صورت جهانی برای همه افراد عرضه می‌کند. ازاین‌رو، این احتمال وجود دارد که قابلیت Add Yours در اینستاگرام برای کشور شما هنوز ارائه نشده باشد.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

به همین دلیل هم برای برطرف شدن این مشکل می‌توانید به‌صورت موقت از فیلترشکن استفاده کنید. با انجام این کار، IP گوشی شما به‌صورت موقت به کشور دیگری تغییر می‌کند. درنتیجه، می‌توانید از قابلیت Add Yours در اینستاگرام خود استفاده کنید. یکی از بهترین سرور‌ها برای استفاده از قابلیت Add Yours در اینستاگرام، اتصال به سرور‌های ایالات متحده است. اگر همچنان نتوانستید از این ویژگی بهره‌مند شوید، احتمالاً روش بعدی برای شما مناسب باشد. البته، با توجه به فیلترینگ ایسنتاگرام، همه‌ما ناچاریم که برای استفاده از اینستاگرام از VPN استفاده کنیم.

بررسی اپلیکیشن اینستاگرام

گاهی اوقات اینستاگرام به‌صورت کلی دچار مشکل می‌شود و ممکن است این قابلیت برای همه افراد کار نکند. به همین دلیل هم قبل از این‌که به‌دنبال راه حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام باشید، مطمئن شوید که این ویژگی فقط برای شما کار نمی‌کند یا مشکل سراسری است. درصورتی‌که این قابلیت برای همه افراد غیرفعال شده باشد، به احتمال زیاد باید منتظر خود اینستاگرام باشید تا دوباره آن را برای شما و بقیه فعال کند.

استفاده از اکانت دیگر

در‌صورتی‌که چند اکانت فعال اینستاگرام دارید، ممکن است برخی ویژگی‌ها در یکی از اکانت‌ها فعال شوند. به همین دلیل هم اگر چند اکانت دارید، بهتر است بررسی کنید که آیا این ویژگی در همه اکانت‌ها غیرفعال است یا خیر؟ در این شرایط، می‌توانید برای حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام از اکانت دیگر خود استفاده کنید.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

این احتمال وجود دارد که قابلیت Add Yours در اکانت اصلی شما وجود نداشته باشد و این ویژگی را در یک اکانت دیگر مشاهده کنید. در این شرایط، نیازی به انجام هیچ‌یک از روش‌های بالا برای رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام ندارید و نیازی نیست که گوشی خود را ری‌استارت کنید و یا این اپلیکیشن را مجدداً نصب کنید. زیرا این مشکل فقط در یک اکانت وجود آمده و هیچ ارتباطی با خود برنامه یا گوشی شما ندارد.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت فایل ZIP و RAR در اندروید

ساخت نظرسنجی در واتساپ

تغییر اکانت پابلیک به شخصی

برخی از کاربران ادعا کردند تا زمانی که اکانت خود را به حالت شخصی تغییر ندادند، این مشکل برای آن‌ها برطرف نشد. به همین دلیل هم اگر اکانت شما پابلیک است، با تغییر آن به حالت شخصی می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. برای انجام این کار، فقط کافی است که بعد از رفتن به بخش تنظیمات، روی گزینه Privacy و سپس Account Privacy ضربه بزنید و در نهایت هم گزینه Private Account را فعال کنید.

حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

همه این موارد، روش‌هایی برای حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام بودند. این روش‌ها توسط خیلی از کاربران امتحان شده‌اند و به احتمال زیاد، می‌توانند برای رفع مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام نیز به شما کمک کنند.

سؤالات متداول

دلیل مشکل کار نکردن قابلیت Add Yours در اینستاگرام چیست؟

دلایل متنوعی وجود دارند که شاید این ویژگی برای شما کار نکنند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها، شامل مواردی مانند محدودیت جغرافیایی، قدیمی بودن برنامه، مشکلات اکانت و استفاده از لپ‌تاپ باشد. همچنین باید بدانید که چگونه از این قابلیت به‌درستی استفاده کنید.

برای رفع مشکل کار نکردن Add Yours استیکر در اینستاگرام باید چه کنیم؟

روش‌های مختلفی برای برطرف شدن این مشکل در اینستاگرام وجود دارند که باید همه آن‌ها را به‌ترتیب امتحان کنید. توجه داشته باشید که اگر همه این روش‌ها را امتحان کرده و باز هم این مشکل برطرف نشد، این احتمال وجود دارد که مشکل از خود اینستاگرام باشد و باید صبر کنید تا در آپدیت‌های بعدی این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: thetealmango

نظر شما درباره آموزش رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام چیست؟ آیا شما روشی را می‌شناسید که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من تو یک اکانتم این قابلیت رو ندارم و تو بقیه دارم،چجوری مشکلش رو حل گنم؟

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره عیده اجیل نتونستم بخرم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
    به جون بچه هام کلاه بردار نیستم🙏

    پاسخ