coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ در ایران ؛ تا اطلاع بعدی از اکانت خود خارج نشوید!

با وجود گذشت 6 ماه از فیلتر واتساپ نه‌تنها این فیلترینگ رفع نشده بلکه حالا فاز جدیدی از محدودیت با مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ در ایران آغاز شده است.

باتوجه به محدودیت‌های دسترسی به پیامرسان واتساپ کاربران با استفاده از ابزارهای تغییر IP (فیلترشکن یا VPN) توانایی ورود به آن را داشتند. اما حالا به نظر محدودسازی این پیام‌رسان در ایران وارد فاز جدیدی شده که در فروردین 1402 به گزارش برخی کاربران دیگر شاهد مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ در ایران هستیم.

درحال‌حاضر هنوز علت این اتفاق مشخص نشده اما به هر دلیلی که باشد، تا اطلاع ثانوی توصیه می‌شود که از واتس‌اپ خود خارج نشوید و منتظر اطلاعات بیشتر در این رابطه باشید.

بیشتر بخوانید: موافقت وزیر ارتباطات با رفع فیلتر گوگل پلی و کلاب هاوس

آغاز مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ در ایران

طی این رخداد کاربرانی که از اکانت ‌Whatsapp خود خارج شده‌اند یا قصد استفاده از حساب خود بر روی دستگاه دیگری را دارند با مشکل عدم ارسال پیامک مواجه شده‌اند. آن‌ها پس از کمی تلاش، با خطای اعلام شده توسط واتس اپ به این شرح روبرو شده‌اند: «ما نتوانستیم به شماره شما پیامک ارسال کنیم. لطفا شماره خود را بررسی و دوباره در 1 ساعت امتحان کنید.»

مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ در ایران

البته شایان توجه است که این خطا به‌گونه‌ای نبوده که واتس‌اپ تایید ارسال پیامک را اعلام کرده ولی به دست شما نرسد. فعلاً دقیقا مشخص نیست که علت اعلام این خطا چیست؛ بااین‌حال احتمال اعمال محدودیتی از سوی Whatsapp نیز دور از تصور نیست. پیش از این زمانی که دریافت پیامک تاییدیه شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان در ایران با مسدودیت روبرو می‌شد، شاهد چنین خطایی نبودیم و صرفاً منتظر پیامک بودید و اما هیچگاه این پیامک ارسال نمی‌شد.

به هر حال در این مسئله جدید واتس‌اپ کاربران را به بررسی صحیح بودن شماره تماس توصیه می‌کند. این موضوع شاید ارتباطی به عدم ارسال پیامک تاییدیه به کاربران ایرانی از سوی Whatsapp نیز باشد اما هنوز هیچ خبر قطعی درباره علت آن در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مسدودسازی پیامک تاییدیه واتساپ در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر