coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین رستوران بدون کارمند مک دونالد در تگزاس افتتاح شد [+فیلم]

اولین رستوران بدون کارمند مک دونالد در تگزاس شروع به کار کرد. رستوران جدید مک دونالد مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی شده است.

اولین رستوران بدون کارمند مک دونالد در تگزاس که به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز شده است، افتتاح شد. تصاویر این رستوران شگفت‌انگیز در فضای مجازی و رسانه‌ها در حال انتشار است که نشان از ورود فناوری هوش مصنوعی به مجموعه مک دونالد دارد و این تکنولوژی مجموعه‌ای عظیم مانند مک دونالد را بسیار موفق‌تر از قبل خواهد کرد.

اما مسئله دیگری که حائز اهمیت است، عدم استفاده از نیروی انسانی است که انگار پاشنه آشیل نیروی انسانی در مقابل هوش مصنوعی شده و با قدرت گرفتن این تکنولوژی، جایی برای انسان باقی نخواهد ماند. روز گذشته نیز در خبری اعلام کردیم که یک شرکت چینی معتبر که در زمینه استراتژی، تبلیغات و روابط عمومی فعالیت دارد، تعدادی از گرافیست‌ها و نویسندگان خود را اخراج کرده تا بتواند فناوری هوش مصنوعی را به جای آنها بکار گیرد. این موضوع دقیقاً بزرگترین زمینه ترسناک این فناوری نوظهور است که موجب بیکار شدن افراد بسیاری در سراسر جهان خواهد شد. حال در ویدئوی زیر ببینید که چطور رستوران جدید مک دونالد بدون نیروی انسانی درحال سرویس دادن به مشتریان است.

بیشتر بخوانید: شرکت جدید ایلان ماسک در حوزه هوش مصنوعی به نام X.AI به عنوان رقیب OpenAI راه‌اندازی شد

اولین رستوران بدون کارمند مک دونالد در تگزاس افتتاح شد

اولین رستوران مک دونالد بدون کارمند که با هوش مصنوعی اداره می‌شود در تگزاش آمریکا افتتاح شد. در فیلم زیر به‌خوبی شاهد استفاده از هوش مصنوعی در ارائه خدمات به مشتریان مجموعه مک دونالد هستیم.

همانگونه که در تصاویر مشاهده کردید، این رستوران هیچ میز و صندلی برای نشستن مشتریان ندارد و احتمالاً مشتریان آن با نصب یک اپلیکیشن غذای خود را سفارش داده و منتظر می‌مانند که سفارششان آماده و به آنها تحویل داده شود. البته نکته دیگری که وجود دارد این است که، غذاهای پخته شده در این رستوران هنوز توسط نیروهای انسانی تهیه می‌شود و هوش مصنوعی فعلاً به این حد از توانایی نرسیده که بتواند آشپزی بکند. اما یقیناً با این ابتکار عمل مک دونالد، به‌زودی شاهد افتتاح رستوران‌های اینچنینی در سرتاسر جهان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افتتاح اولین رستوران بدون کارمند مک دونالد در تگزاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر