;
coinex

لوکس ترین مراکز خرید استانبول ؛ برای خرید کالای لوکس در ترکیه کجا بریم؟

لوکس ترین مراکز خرید استانبول تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید محصولات مختلفی را با کیفیت بسیار بالایی در آن‌ها پیدا کنید. اگر می‌خواهید به استانبول سفر کنید و خرید خوبی داشته باشید، تا پایان این مقاله از تکراتو همراه ما باشید.

استانبول یکی از پرجمعیت‌ترین و مشهور‌ترین شهرهای ترکیه است و سالیانه، گردشگران زیادی از تهران و شهرهای دیگر به آنجا سفر می‌کنند. جذابیت و قیمت مناسب سفر به استانبول باعث رونق گردشگری این شهر شده و مسافران زیادی را به تهیه بلیط تهران استانبول ترغیب می‌کند. این امر موجب شده که مراکز خرید مشهور و باکیفیتی در استانبول دایر شوند تا گردشگران بتوانند از این مراکز خرید، محصولات موردنظر خود را بخرند.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای خیلی از گردشگران و مسافران پیش می‌آید، این است که در کدام یک از این مراکز خرید مشهور می‌توانند اجناس را با کیفیت بالاتری تهیه کنند؟ احتمالاً اغلب شما می‌دانید که بیشتر جنس‌های ترک، کیفیت بالایی دارند. بااین‌حال، شاید نتوانید به همه این اجناس اعتماد کنید و برای داشتن یک خرید مناسب، باید به یک مرکز خرید قابل اعتماد بروید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهند محصولات متنوعی را با کیفیت بالایی از استانبول خریداری کنند، این مقاله می‌تواند کمک زیادی به شما کند. در این مقاله برخی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، برای خود و یا عزیزان‌تان اجناس باکیفیت و جذابی را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

بهترین مراکز خرید استانبول

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

تعداد زیاد مراکز خرید استانبول باعث می‌شود که انتخاب برای گردشگران خیلی سخت باشد و ندانند که کدام یکی از این مراکز خرید گزینه مناسب‌تری است. در اینجا فهرستی از بهترین مراکز خرید استانبول را معرفی می‌کنیم که می‌توانید بعد از سفر به این شهر زیبا، سری هم به این مراکز خرید بزنید. در لیست زیر می‌توانید برخی از بهترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم را نیز مشاهده کنید.

مرکز خرید استانبول یا استانبول مال

لوکس ترین مراکز خرید استانبول
لوکس ترین مراکز خرید استانبول
  • آدرس: استانبول، باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

یکی از مشهور‌ترین و بهترین مراکز خرید لوکس استانبول که طرفداران بسیار زیادی در این شهر دارد، استانبول مال است. این مرکز خرید نه‌تنها به‌خاطر جنس‌های باکیفیت، بلکه به‌خاطر زیبایی ظاهری آن نیز طرفداران زیادی در سراسر ترکیه دارد. به‌همین‌دلیل هرکس که حداقل یک بار سری به استانبول بزند، از مرکز خرید استانبول مال هم دیدن می‌کند.

در این مرکز خرید می‌توانید برندهای مختلف دنیا را مشاهده کنید و بسته به نیاز خود، آن‌ها را با کیفیت بالا خریداری نمایید. این پاساژ بزرگ شامل 350 فروشگاه می‌شود و در آن برندهای مطرح دنیا مانند ویکتوریا سیکرت، ال سی وایکیکی، میس سلفریج و دکاتلون حضور دارند.

بزرگ‌ترین فروشگاه‌های برند‌های مشهور ویکتوریا سیکرت و ال سی وایکیکی در این مرکز خرید استانبول واقع شده‌اند و روزانه افراد زیادی از شهروندان ترکیه و گردشگران از آن‌ها بازدید می‌کنند.

نکته جالب‌توجه درباره این مرکز خرید که باعث شده آن را به‌عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول به شمار بیاوریم، مراکز خدماتی و تفریحی آن است. برخی از مهم‌ترین مراکز تفریحی این پاساژ، شامل مجموعه سینمایی فوق‌العاده بزرگ، شهربازی سرپوشیده و سالن هنرهای نمایشی و فوت‌کورت می‌شود.

شهربازی موجود در این مرکز خرید به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده در اروپا نیز شناخته می‌شود. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که استانبول مال به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید لوکس استانبول شناخته شود.

مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک

  • آدرس: استانبول، منطقه Sariyer، خیابان Istinye Bayiri
  • ساعت کاری: 10 صبح الی 10 شب

یکی دیگر از مراکز خرید گران قیمت استانبول که شهرت زیادی در این شهر دارد، مرکز خرید ایستینیه پارک است. در این مرکز خرید علاوه‌بر وجود فروشگاه‌های زیاد و متنوع، معماری خاصی را نیز مشاهده می‌کنید که می‌تواند توجه شما را جلب کند.

بیشتر جنس‌هایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند، بر اساس آخرین و جدیدترین مد روز جهانی طراحی شده‌اند و به‌همین‌دلیل‌ باید انتظار داشت که قیمت بالایی داشته باشند. در مرکز این مجموعه، یک گنبد شیشه‌ای وجود دارد که منظره آسمان را به طور کامل به نمایش می‌گذارد. نکته دیگری که باعث جذابیت بیشتر این مرکز خرید شده، این است که معماری آن تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است.

یکی از مهم‌ترین و مشهورترین مراکز سرگرمی موجود در استانبول که سالن تئاتر مشهور آن است، برای اولین بار در مرکز خرید ایستینیه پارک تأسیس شد. از دیگر مراکز تفریحی این پاساژ می‌توان به مواردی مانند آکواریوم بزرگ و تونل آبی آن اشاره کرد. اگر به استانبول سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مرکز خرید ایستینیه پارک بزنید.

مرکز خرید زورلو

لوکس ترین مراکز خرید استانبول
بهترین مراکز خرید لوکس استانبول
  • آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو، مرکز خرید زورلو
  • ساعت کاری: 10صبح تا 10 شب

اگر به استانبول سفر کردید و به دنبال مراکز خرید گران قیمت این شهر بودید، می‌توانید سری به مرکز خرید زورلو بزنید. این مرکز خرید که در منطقه اروپایی ترکیه واقع شده، از سال 2013 تاکنون فعالیت خود را شروع کرده و یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود.

این مرکز خرید علاوه‌بر عملکرد تجاری، یکی از بهترین مراکز تفریحی و سرگرمی نیز شناخته می‌شود. به‌همین‌دلیل می‌توانید بعد از یک خرید طولانی، به این مراکز تفریحی بروید. زورلو سنتر در زمینی به وسعت 105 هزار متر مربع بنا شده و در آن بیشتر از 200 فروشگاه از برندهای مختلف دنیا وجود دارند. برخی از محبوب‌ترین برندهایی که در این فروشگاه دیده می‌شوند، بولگاری، واکو، فندی، والنتینو و میومیو هستند.

از دیگر دلایلی که باعث شده این پاساژ را به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید لوکس استانبول معرفی کنیم، مراکز تفریحی و اداری فوق‌العاده متنوع آن هستند. برای مثال، شما می‌توانید از هتل 5 ستاره، مراکز هنرهای نمایشی، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف آن استفاده کنید.

علاوه‌براین، سالن‌های رسمی متنوعی نیز در این فروشگاه وجود دارند که برای برگزاری جلسات کاری از آن‌ها استفاده می‌شود. به‌طورکلی، مرکز خرید زورلو یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول شناخته می‌شود که از همه نظر توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

جاهای دیدنی کیش کجاست؟

مرکز خرید فروم

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

  • آدرس: استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

بدون شک مرکز خرید فروم نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از لوکس ترین و پرطرفدار‌ترین مراکز خرید استانبول به شمار بیاید که سالانه گردشگران زیادی از آن دیدن و خرید می‌کنند. این مرکز خرید در بخش اروپایی ترکیه واقع شده و شما می‌توانید محصولات بیشتر از 280 برند مطرح دنیا را در آن پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده این پاساژ را به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید لوکس استانبول معرفی کنیم، طرفداران بسیار زیاد آن است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بر اساس آمار و ارقام کنونی، سالیانه بیشتر از 20 میلیون نفر از این مرکز خرید دیدن می‌کنند. باتوجه‌ به این آمار، خیلی راحت می‌توان متوجه شهرت و محبوبیت این مرکز خرید شد.

در مرکز خرید فروم، بیشتر از 5000 نفر مشغول به کار هستند و شما می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از بیشتر از 300 فروشگاه این مرکز خریداری کنید. برخی از محبوب‌ترین برندهای مطرح دنیا مانند آدیداس، زارا، دکالتون، منگو، ناکی و سایر موارد این‌چنینی در این مرکز خرید وجود دارند. به‌همین‌دلیل هرکسی که به دنبال محصولات باکیفیت برای خرید باشد، به مرکز خرید فروم در استانبول می‌رود.

علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوع با اجناس باکیفیت، مراکز تفریحی زیادی نیز در این ساختمان بزرگ در نظر گرفته شده‌اند که شامل مواردی مانند سالن‌های سینما، سالن بولینگ و اسکی روی یخ می‌شوند.

از دیگر دلایلی که موجب شده این مرکز خرید را به‌عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول معرفی کنیم، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع آن هستند که غذا و دسر‌های مختلفی را با طعم بی‌نظیری سرو می‌کنند. فروم را می‌توان یکی از مشهورترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم به شمار آورد که فاصله کمی با این میدان دارد.

مرکز خرید کانیون

لوکس ترین مراکز خرید استانبول
مراکز خرید گران قیمت استانبول
  • آدرس: استانبول، منطقه Sisili، خیابان ‏Buyukdere، محله ‏Esentepe
  • ساعت کاری: 9 صبح تا 11 شب

فهرست بهترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم در اینجا به اتمام نمی‌رسد. پاساژ دیگری که می‌توانید محصولات باکیفیت را در آن پیدا کنید، مرکز خرید کانیون است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و حتی در سال 2006 هم توانست به‌خاطر طراحی منحصربه‌فردی که دارد، به‌عنوان یکی از زیباترین مراکز خرید استانبول شناخته شود و جایزه Cityscape Architectural Review را بگیرد.

در این مرکز خرید بیشتر از 160 فروشگاه مختلف وجود دارد که محصولاتی از برندهای مطرح دنیا را عرضه می‌کنند. مراکز تفریحی و سرگرمی زیادی نیز در این مرکز خرید وجود دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید.

از جمله محبوب‌ترین مراکز تفریحی این مرکز خرید می‌توان به سالن‌های سینما، تئاتر، باشگاه ورزشی و موسیقی زنده اشاره کرد. رستوران‌ها و کافه‌های متعددی نیز در این پاساژ وجود دارند که می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها و دسر‌ها را در آنجا پیدا کنید. تمام این دلایل باعث شده‌اند که مرکز خرید کانیون را یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول معرفی کنیم.

مرکز خرید آکمز

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

  • آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

اگر به دنبال مراکز خرید گران قیمت استانبول هستید که طراحی و معماری جذابی هم داشته باشند، مرکز خرید آکمز می‌تواند یک گزینه مناسب و جذاب باشد. این مرکز خرید چهار طبقه دارد که 250 فروشگاه از برند‌های مختلف و مطرح دنیا در آن حضور دارند. علاوه‌براین‌، موقعیت مکانی آن بسیار عالی است. شما می‌توانید هتل‌های مختلفی را نیز در اطراف آن پیدا کنید و به‌راحتی در آنجا مستقر شوید. همچنین رفت‌وآمد به این مرکز خرید بسیار راحت است و می‌توانید به‌صورت رایگان به مرکز خرید آکمز بروید.

یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت این مرکز خرید، قدمت زیاد آن است و از سال 1993 تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. دو سال بعد از افتتاحیه، یعنی در سال 1995 توانست به‌عنوان بهترین مرکز خرید در سراسر اروپا به شمار بیاید و در سال 1996، یک پله بالاتر رفت و به‌عنوان بهترین مرکز خرید در سراسر جهان شناخته شد. تمام این موارد نشان می‌دهند که مرکز خرید آکمز می‌تواند به‌عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول در نظر گرفته شود.

در پاساژ آکمز می‌توانید محصولات متنوعی مانند انواع لباس‌ها، اسباب‌بازی‌ها، لوازم ورزشی و بهداشتی را باکیفیت بالایی پیدا کنید. کافه و رستوران‌های متنوعی نیز در این مرکز خرید وجود دارند که با رفتن به این مکان‌ها می‌توانید از طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی لذت ببرید.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
لوکس ترین مراکز خرید استانبول
  • آدرس: استانبول، بارباروس، آتاشهیر، مرکز خرید پالادیوم
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

درصورتی‌که به استانبول سفر کردید، بد نیست سری به مرکز خرید پالادیوم بزنید. این پاساژ به‌خاطر داشتن فروشگاه‌های متعدد و مراکز تفریحی مختلف، توانسته در لیست لوکس ترین مراکز خرید استانبول قرار بگیرد.

در این مرکز خرید می‌توانید فروشگاه‌های متعددی از برندهای مختلف دنیا را پیدا کنید و از کیفیت بی‌نظیر آن‌ها شگفت‌زده شوید. پالادیوم در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در 32 طبقه ساخته شده و بیشتر از 190 فروشگاه مختلف در آن مشغول به فعالیت هستند. البته همه طبقات این مرکز، تجاری نیستند و ساختمان‌های مسکونی زیادی نیز در آنجا وجود دارد.

مشهور‌ترین برند‌های مطرح دنیا مانند زارا، آدیداس و پیرکاردین در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند. اگرچه مرکز خرید پالادیوم را به‌عنوان یکی از مراکز خرید گران قیمت استانبول معرفی می‌کنیم، اما حراج‌های آخر فصل این فروشگاه‌ها باعث می‌شوند که برخی مواقع، قیمت آن‌ها تا حد زیادی پایین بیاید. علاوه‌براین، تنوع بالایی در اجناس این مرکز خرید دیده می‌شود.

شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه فودکورت این مرکز خرید نیز لذت ببرید. امکانات تفریحی زیادی در این مرکز خرید وجود دارند که سالن‌های بزرگ سینما و تئاتر جزو بهترین و مشهورترین آن‌ها هستند. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که پالادیوم به‌عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول به شمار بیاید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد گردشگری بهار

راهنمای سفر کم هزینه در ایران

 

مرکز خرید نیشان تاشی

لوکس ترین مراکز خرید استانبول
مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم
  • آدرس: استانبول، محله نیشان تاشی، مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

محصولات متنوع و باکیفیتی در مرکز خرید نیشان‌تاشی وجود دارد. در این مرکز خرید، لباس‌های باکیفیتی بر اساس آخرین و جدیدترین مد روز جهان به فروش می‌رسند. علاوه‌براین، برندهای مختلف دنیا مانند لویی ویتون، کلوین کلین، ویکتوریا سیکرت، ناین وست و ده‌ها برند مشهور دیگر نیز در این مرکز خرید دیده می‌شوند. شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات از برندهای مشهور ترکیه را نیز در این مرکز خرید مشاهده کنید.

نیشان‌تاشی علاوه‌بر مراکز خرید متنوع، از نظر طراحی و معماری ظاهری نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیشتر از 120 میلیون دلار برای ساخت این مرکز خرید صرف شده است. برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی موجود در این مرکز خرید که باعث شده به‌عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول در نظر گرفته شود، شامل اتاق بازی کودکان، سالن‌های سینما، تئاتر، رستوران و کافه می‌شوند.

قرارگیری این مرکز خرید در یکی از بهترین محله‌های استانبول باعث شده که رفت‌وآمد به آن هم بسیار راحت باشد. بیشتر از 20 هتل در شعاع یک کیلومتری این مرکز خرید وجود دارند. نیشان‌تاشی یکی از بهترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم است و نیم ساعت تا این میدان فاصله دارد.

مرکز خرید توریم

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

  • آدرس: استانبول، منطقه اسن پورت، محله تورگوت اوزال، مرکز خرید توریم
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید لوکس استانبول که شهرت زیادی در این شهر دارد، مرکز خرید توریم است که فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرده است. در این بازار می‌توانید انواع پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و محصولات آرایشی را با کیفیت مناسب پیدا کنید. هیچ فرقی ندارد که سلیقه شما در هر یک از این زمینه‌ها چگونه است؛ زیرا هرکسی با هر سلیقه‌ای، دست خالی از مرکز خرید توریم بیرون نمی‌آید.

علاوه‌بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع موجود در این پاساژ بزرگ، مراکز تفریحی متعددی نیز در آنجا در نظر گرفته شده‌اند.‌ نکته جالب‌توجه درباره پاساژ توریم این است که مجموعه‌های تفریحی آن بیشتر از 4500 متر مربع از مساحت این مرکز خرید را اشغال کرده‌اند.

برخی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مراکز تفریحی موجود در این پاساژ، می‌توان به پارک برفی اشاره کرد که در آنجا می‌توانید ورزش‌های زمستانی و بازی‌های متنوعی را تجربه کنید. باتوجه‌ به این فاکتورها، خیلی دور از انتظار نیست که مرکز خرید توریم بتواند در فهرست لوکس ترین مراکز خرید استانبول قرار بگیرد.

مرکز خرید عمار (Emaar AVM)

لوکس ترین مراکز خرید استانبول
بهترین مراکز خرید لوکس استانبول
  • آدرس: استانبول، منطقه آسیایی اسکودار، محله اونالان، خیابان لیبادیه، پلاک 81
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

در نهایت، آخرین مکانی که از آن به عنوان بهترین مرکز خرید استانبول یاد می‌کنیم، مرکز خرید عمار است. در این مرکز خرید بیشتر از 300 فروشگاه متعدد وجود دارند که محصولات باکیفیتی از برندهای مطرح دنیا مانند گوچی، زارا، کلمبیا، آدیداس، هرمس، ال سی وایکیکی و ده‌ها برند دیگر را به فروش می‌رسانند. هیچ فرقی ندارد که چه سن و چه سلیقه‌ای برای خرید دارید؛ در هر شرایطی، دست خالی از مرکز خرید عمار بیرون نمی‌آیید.

امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی نیز در این مرکز خرید وجود دارند که خرید کردن را برای گردشگران به یک کار هیجان‌انگیز و تفریح تبدیل کرده‌اند. برخی از محبوب‌ترین بخش‌های تفریحی این مرکز خرید، شامل مواردی مانند اتاق واقعیت مجازی، آکواریوم، باغ وحش و چندین کافه و رستوران می‌شوند. پس با رفتن به این مرکز خرید، می‌توانید تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی از خرید در لوکس ترین مراکز خرید استانبول داشته باشید.

سوالات متداول

لوکس ترین مراکز خرید استانبول کدامند؟

از جمله لوکس ترین مراکز خرید استانبول می‌توان به استانبول مال، مرکز خرید عمار، توریم، پالادیوم، آکمز و کانیون اشاره کرد. در این مقاله همچنین مراکز خرید دیگری را معرفی کردیم که مطالعه ویژگی‌های آنها می‌تواند در خرید بهتر به شما کمک کند.

مشهور‌ترین مرکز خرید استانبول کدام است؟

در استانبول مراکز خرید مشهور متعددی وجود دارند که یکی از مشهورترین آن‌ها، مرکز خرید استانبول یا استانبول مال است.

بهترین مراکز خرید استانبول نزدیک به میدان تقسیم کدام‌اند؟

ازآنجاکه میدان تقسیم یا تکسیم اهمیت زیادی در استانبول دارد و اغلب گردشگران در اطراف این میدان هتل می‌گیرند، برای آن‌ها خیلی مهم است که مراکز خرید در نزدیکی این منطقه باشد. از میان مراکز خرید متنوع موجود در استانبول، مرکز خرید فروم یکی از بهترین و لوکس ترین پاساژ‌های نزدیک به میدان تقسیم به شمار می‌رود. البته بقیه مراکز خرید ذکرشده در این لیست هم فاصله خیلی زیادی با میدان تقسیم ندارند و شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی و یا حتی پیاده‌، به این پاساژ‌ها بروید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مراکز خرید گران قیمت استانبول چیست؟ کدام مرکز خریدی را می‌شناسید که باید در این فهرست به آن اشاره می‌کردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر