coinex
راهنمای خرید تکراتو

سرویس تسویه حساب پیشرفته پی پینگ معرفی شد

از سرویس تسویه حساب پیشرفته پی پینگ جهت تسهیل مراودات مالی با ذی‌نفعان کسب‌وکار، با تمرکز بر تجربه کاربری مناسب اخیراً رونمایی شده است.

سرویس تسویه‌حساب پیشرفته پی‌پینگ به‌منظور تسهیل هرچه بیشتر مدیریت وجوه دریافتی، برای کسب‌وکارهایی که تعداد یا حجم مراودات مالی بالایی دارند و انتقال وجوه برای آن‌ها به چالشی تکراری تبدیل شده، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات از افزایش دو و نیم برابری ترانزیت داده از خاک ایران خبر داد

معرفی سرویس تسویه حساب پیشرفته پی پینگ

برهمین اساس به گزارش روابط عمومی پی‌پینگ،‌ به‌وسیله سرویس تسویه حساب پیشرفته برای کسب‌وکارهایی که دریافت وجوه پرداختی مشتریان (Pay-in) خود را از طریق سرویس «درگاه پرداخت» به ‌انجام می‌رساندند، امکانی فراهم شده تا با سهولت بیشتر این وجوه را برای ذی‌نفعان خود واریز (Pay-out) و همینطور اقدام به مدیریت سیستم گردش مالی خود به‌صورت یک‌پارچه و در بستری آنلاین کنند.

سرویس تسویه حساب پیشرفته پی پینگ

لازم به ذکر است که در این سرویس شاهد هیچگونه محدودیت در واریز به شماره‌های شبای مختلف در طول شبانه‌روز نخواهید بود و همچنین تسویه آنی وجوه با 11 بانک اصلی شامل سامان، آینده، پارسیان، شهر، صادرات، کشاورزی، تجارت، ملی، ملت، اقتصاد نوین و پاسارگاد امکان‌پذیر خواهد بود.

از دیگر خدمات این سرویس می‌توان به امکان انتقال وجه به‌صورت پایا، پایداری درگاه پرداخت و بالاترین نرخ حساب به حساب موفق و امکان استعلام اطلاعات حساب و وضعیت مسدودی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی سرویس تسویه حساب پیشرفته پی پینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر