;
coinex

موتورسیکلت وسپا میلیاردی شد؛ موتور محبوب ایرانی‌ها، گرانتر از برخی خودروهای داخلی!

قیمت موتورسیکلت وسپا خود را با اختلاف زیاد نسبت به رقبایش به رقم 1 میلیارد تومان رسانده است.

قیمت موتورسیکلت وسپا در بازار ایران به بیش‌از 1 میلیارد تومان رسید. این موتورسیکلت کوچک ولی پرامکانات در کشور ایران طرفداران بسیاری دارد و تا حالا قیمتی مناسب در بازار داشت. اما حالا و با افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت خودرو، قیمت این موتورسیکلت محبوب نیز افزایشی چشمگیر داسته است. این افزایش قیمت به حدی است که قیمت آن حتی از اکثر خودروهای داخلی نیز فرار رفته است.

وسپا اولین کمپانی تولید و طراحی موتور سیکلت در جهان است و همواره یکی از شرکت‌های پیشرو در این صنعت بوده است. همانطور که گفتیم این مدل موتور در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد اما حالا با وجود قیمت فضایی آن بعید است کسی به دنبال خرید آن باشد در صورتی که می‌توان با پول آن یک خودرو ایرانی مناسب خرید.

بیشتر بخوانید: خودرو اقتصادی کادیلا یا سدان P90 با حضور فاطمی امین رونمایی شد [+مشخصات فنی]

موتورسیکلت وسپا هم قیمت گران‌ترین خودرو داخلی شد

این روزها نه تنها در بازار خودرو بلکه موتورسیکلت با قیمت‌های عجیب و غریبی مواجه می‌شویم. یکی از معروف‌ترین برند‌های موتورسیکلت وسپا است که از گذشته در بازار ایران حضور داشت.

اگر به دنبال خرید نسخه‌های جدید موتورسیکلت وسپا باشید باید قیمت بالایی بپردازید. یک موتورسیکلت وسپا مدل پریماورا ۱۵۰ قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین مدل جی تی وی ۳۰۰ وسپا هم با قیمت ۱ میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

موتورسیکلت وسپا هم قیمت گران‌ترین خودرو داخلی شد

وسپا اولین کمپانی تولید و طراحی موتور سیکلت است که با خلاقیت در طراحی، انقلابی در چرخه تولید موتورهای غول آسا ایجاد کرد. محصولات وسپا اکنون به عنوان پرطرفدارترین موتورسیکلت‌ها در میان جوانان و بانوان شناخته می‌شود. اتفاقی که صنعت موتورسیکلت تاکنون به خود ندیده بود. دلیل این انقلاب را می‌توان خلاقیت، طراحی فوق‌العاده زیبای محصولات در کنار عملکرد وسپا برای ارائه بهترین کیفیت دانست.

وسپا Vespa VXL 150CC، یکی از بهترین و جذاب‌ترین موتورهای وسپا است که برای استفاده درون شهری طراحی شده است.

Vespa SXL 150CC، محصول جذاب کمپانی وسپا برای علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های درون شهری است. SXL 150CC با طراحی مدرن و رنگ‌بندی جذاب خود تمام انتظارات شما از یک موتورسیکلت درون شهری را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش قیمت موتورسیکلت وسپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر