coinex
راهنمای خرید تکراتو

فراگمان سریال خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی

برای دانلود فراگمان سریال خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی (Kardeşlerim) که یکی از سریال‌های محبوب ترکیه است، همراه ما باشید.

سریال ترکی خواهر و برادرانم به مسائل خاص جامعه‌ امروز می‌پردازد که دیدنش به شدت توصیه می‌شود. شما با دیدن فراگمان قسمت 88 سریال ترکی خواهر و برادرانم با توجه به تعلیق‌های دراماتیکی که دارد، بیش از پیش به تماشای ادامه‌ این سریال علاقه پیدا خواهید کرد.

سریال دوست داشتنی Kardeşlerim در دو فصل به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گول ابوس سرمچی ساخته شده است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی تولید شده و از شبکه atv منتشر می‌شود.

فراگمان سریال خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی

فراگمان سریال ترکی خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی
فراگمان سریال ترکی خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند. برای دانلود قسمت 88 سریال خواهر و برادرانم همراه ما باشید.

دانلود قسمت 88 سریال ترکی خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده (فراگمان) از کانال تلگرام فیگار:

دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 88 با زیرنویس فارسی

دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 87 با زیرنویس فارسی

خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی

تیزر سریال خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی
تیزر سریال ترکی خواهر و برادرانم قسمت 88

تیزر سریال ترکی خواهر و برادرانم قسمت 88 بخش‌هایی از آنچه در قسمت جدید سریال تماشا خواهید کرد را به شما نشان می‌دهد. ماجرای سریال: زندگی 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها کادیر، عمر، آسیه و امل عرن است. شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند.

در این بین شما شاهد فراز و نشیب‌های زیاد زندگی این 4 نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند. هر بار که زمین می‌خورند باز به کمک یک‌دیگر از جا بلند می‌شوند. اما این‌ها همه داستان نیست. در این میان پای آنان به مدرسه‌ای باز می‌شود که قاتل پدر و مادرشان به نام آکیف، مدیر و رئیس آن‌جا است.

سریال ترکی خواهر و برادرانم
فراگمان قسمت 88 سریال ترکی خواهر و برادرانم

فصل اول این سریال به سرانجام رسیده و فصل جدید آن ساخته و در حال پخش است. در پایان فصل اول این سریال شما شاهد دردسری که برای کادیر پیش آمد، بودید. کادیر به دلیل اتهام کشتن فردی به زندان می‌رود و حالا که بچه‌ها ازداشتن بزرگ‌تر محروم شده‌اند راهی یتیم خانه می‌شوند.

عوامل سریال

سریال خواهران و برادرانم
خواهر و برادرانم قسمت 88 زیرنویس فارسی
  • نام ترکی: Kardeşlerim
  • ژانر: درام، عاشقانه و خانوادگی
  • کارگردان: سرکان بیرینچی
  • نویسنده: گول ابوس سرمچی
  • کشور سازنده: ترکیه
  • زبان اصلی: زبان ترکی استانبولی
  • مکان تولید: استانبول
  • پخش: هر شنبه از ATV
  • بازیگران: جلیل نالچکان، آهو یاگتا، جونیت مته

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر