;
coinex

ببینید: پشت پرده علت پلمپ شدن مجتمع تجاری اپال و فک پلمپ آن [+فیلم]

پشت پرده ماجرای پلمپ شدن مرکز خرید اپال در تهران یکی از موضوعات پربازدید فضای مجازی شده است. ماجرای پلمپ اپال سنتر چیست؟

پلمپ مجتمع تجاری اوپال به دلیل بروز رفتارهای هنجارشکنانه واحدهای صنفی پلمپ شدند. مجتمع تجاری اپال علیرغم دریافت تذکرات پی در پی جهت جلوگیری از کشف حجاب به علت عدم رعایت و توجه به هشدارها، پلمب شد و تمامی واحدها در این مرکز خرید بسته شده‌اند. شما همراهان عزیز می‌توانید فیلم پاکسازی اپال از برهنگی را در سایت فیگار مشاهده کنید.

پشت پرده ماجرای پلمپ شدن مرکز خرید اپال در تهران

پلمپ اپال سنتر
پلمپ اپال سنتر

در نهایت و بعد از هشدارهای جدی مسئولین پلمب مجتمع تجاری اُپال به علت کشف حجاب اتفاق افتاد و کل مجموعه بسته شد. مجتمع تجاری اپال در تهران به‌علت کشف حجاب پلمب شد و دیگر حرف و حدیثی برای هیچ مرکز خریدی باقی نمی‌ماند که به کسی بدون حجاب اجازه‌ی ورود دهند.

ویدئویی از جزئیاتی از طرح مقابله با بی‌حجابی و پلمب مراکز تجاری را ببینید:

ویدئویی از بی حجابی در مرکز خرید اپال را ببینید:

پلمپ شدن مرکز خرید اپال

ویدئوی لختی نامشروع خانم‌های بی حجاب در مرکز خرید اپال تهران که باعث شد پلمپ شود را در ویدئوی زیر ببینید:

پلمپ مرکز خرید اپال

به نقل از همشهری، در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن و خودروها، در روزهای اخیر شاهد صدور تذکر و اخطار پلمب به واحدهای صنفی، رستوران‌ها و باغ تالارهایی هستیم که در آن جرم کشف حجاب صورت گرفته است.

پلمپ اپال سنتر

پلمپ اپال سنتر
پلمپ مرکز خرید اپال

مجتمع تجاری اپال به دلیل کشف حجاب پلمب شد و علتش ویدئوی زیر می‌باشد:

تصاویر عجیب یک زن بی حجاب در تیزر رسمی یک مرکز خرید در تهران را در ویدئوی زیر ببینید:

تیزر تبلیغاتی فروشگاه شرافیت در مجتمع تجاری بزرگ اپال که گرفتار پلمپ شدن مکز خرید اپال در تهران شده است را ببینید:

فک پلمپ مجتمع تجاری اپال

فک پلمپ مجتمع تجاری اپال
فک پلمپ مجتمع تجاری اپال

این مجتمع از ساعتی قبل مجددا بازگشایی شد و در پستی اینستاگرامی این خبر را اعلام کرده است. هنوز مشخص نیست که مسئله مشتریان متعدد بدون روسری این مجتمع چگونه حل خواهد شد؟! مجتمع اوپال از ساعتی قبل مجددا بازگشایی شد و در پستی اینستاگرامی این خبر را اعلام کرد و نوشت:

منتظر شما میهمانان عزیزمان هستیم

ساعتی قبل همانطور که بالاتر گفتیم و ماهم همین انبساط را داریم، شایعاتی مبنی بر بازگشایی مجدد اوپال مطرح شد، اما تصاویری که دقایقی قبل از اوپال منتشر شد نشان می‌دهد این مجتمع همچنان پلمب است:

آقای امانی مالک اوپال کیست

برخی با این سوال‌ها سعی در فهمیدن مسئولیت آقای امانی در اوپال سنتر را دارند؛ باید بگوییم که آقای امانی و فرحزادی معمار پروژه اوپال سنتر در تهران بوده‌اند. و برخی می‌گویند که مالک مرکز تجاری اپال در حال حاضر آقای امانی می‌باشد و علاوه بر اینکه صاحب اپال می‌باشند سازنده اپال نیز هستند.

آیا مجتمع اوپال همچنان پلمب است؟

در استوری یکی از این فروشگاه‌ها که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نوشته شده است:

سلام خوشگلا، ما برگشتیم. به مناسبت بازگشایی به تمام عزیزانی که امروز بدون حجاب اجباری به صورت حضوری از فروشگاه خرید کنند، پنجاه درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

تصویر این استوری را ببینید:

اما بعدتر پیامی با مضمون عذرخواهی از همان حساب کاربری منتشر شده است:

متن ارسالی در پیج کاری این فروشگاه هیچ گونه نیت، قصد و غرضی جهت تشویق اذهان عامه نداشته…

خبرگزاری فارس نوشته که برای صاحبان این فروشگاه‌ها پرونده قضایی تشکیل شده است. گفته شده که «زرگری سنجاق متعلق به شاهرخ استخری» نیز در این مجتمع به دلیل علت «کشف حجاب» فروشنده، پلمب شده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر