coinex
راهنمای خرید تکراتو

اظهارات بی‌سابقه مدیرعامل آنر: محصولات اپل ترکیبی از سخت‌افزار بنجل و طراحی منسوخ هستند!

مدیرعامل برند آنر اخیراً انتقادات تندی نسبت به محصولات اپل مطرح کرده و آن‌ها را دستگاه‌هایی با طراحی منسوخ و سخت‌افزار پایین‌رده قلمداد کرده است.

«ژائو مینگ»، مدیرعامل آنر، طی اظهاراتی ادعا کرده که گوشی‌های هوشمند اپل در برابر بسیاری از محصولات اندرویدی اعم از آنر مجیک 5 دارای «سخت‌افزار بنجل، طراحی منسوخ، بازخورد بد و عمر باتری ضعیف» هستند.

بیشتر بخوانید: تبلت آنر پد V8 معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

انتقاد مدیرعامل آنر از محصولات اپل

مدیرعامل آنر طی رویداد جدیدی در شهر شنژن چین اعلام کرد که این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه جهت رقابت جدی‌تر با سیستم‌عامل iOS اپل در سر دارد. طبق اعلام وی، آنر در سال پیش میلادی بالغ بر 10 درصد از کل درآمد خود را اختصاص به تحقیق‌و‌توسعه داده تا رابط کاربری MagicOS را ارتقاء دهد.

محصولات اپل

به ادعی مینگ اکوسیستم iOS اصلی‌ترین دلیل مردم برای خرید آیفون طی سال‌های اخیر بوده و کسی هم منکر روان بودن و قابل‌اتکا بودن iOS نیست. در همین زمینه آنر قصد دارد در نسخه‌های بعدی MagicOS در پی توسعه‌ اکوسیستمی قوی‌تری باشد. آنر با اکوسیستم MagicOS در تلاش برای رقابت جدی با اپل و هواوی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تخریب و انتقاد تند مدیرعامل آنر از محصولات اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر