;
coinex

هجوم هواداران تراکتور به پیج پیکه ؛ پیکه یادت باشه تراختور سرورته [+فیلم]

هجوم هواداران تراکتور به پیج پیکه در ماجرای اظهارنظر ستاره سابق بارسلونا رقم خورد. پیکه باور نمی‌کرد باشگاهی به اسم تراکتورسازی وجود داشته باشد.

هجوم هواداران تراکتور به پیج پیکه آنقدر شدت گرفته است که پیکه باورش شد که باشگاهی به‌نام تراکتورسازی تبریز نیز وجود دارد. ستاره سابق بارسلونا در اظهارنظری عجیب عنوان کرده بود که من نمی‌دانم باشگاهی به نام تراکتورسازی وجود داشته باشد. این اظهارنظر مدافع سابق بارسلونا منجربه به اعتراضاتی به این بازیکن سابق لالیگا شد و حالا او بهتر از هرکسی می‌داند که تراکتورسازی تبریز یک باشگاه فوتبال با قدمتی بالاست.

هجوم هواداران تراکتور به پیج پیکه خبرساز شد

برخی هواداران تراکتور پس از انتشار ویدیویی از پیکه که باور نمی‌کرد تراکتور نام یک تیم باشد به صفحه اینستاگرام ستاره سابق بارسلونا هجوم آوردند.

چند روز پیش ویدیویی از جرارد پیکه منتشر شد، او حیرت زده شده بود و باور نمی‌کرد تراکتور نام یک تیم فوتبال باشد و بارها پرسید شوخی می‌کنید یا واقعاً نام تیمی که پاکو خمز در آن فعالیت می‌کند تراکتور است؟ ویدئوی صحبت‌های جنجالی پیکه را در پایین ببینید:

پس از انتشار این ویدیو، برخی هواداران تراکتور به صفحه اینستاگرام ستاره سابق بارسلونا هجوم آوردند و در کامنت‌های پست آخر پیکه به نوعی از تیم محبوب خود حمایت کردند.

باید به یاد داشته باشیم جرارد پیکه ایرانی نیست که برخی نام‌ها برای او واضح و قابل هضم باشد. در گذشته نیز برخی هواداران ایرانی به اینستاگرام کایل واکر و کافو حمله کرده بودند.

بخشی از کامنت‌ها را در ادامه می‌بینید. برخی کامنت‌ها به علت توهین به جرارد پیکه قابل انتشار نیست.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ویدئوی جنجالی پیکه و هجوم هواداران تراکتور به پیج پیکه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر