;
coinex

هدیه لاکچری باشگاه فاینورد برای علیرضا جهانبخش به مناسبت قهرمانی [+ویدیو]

هدیه لاکچری باشگاه فاینورد برای علیرضا جهانبخش به مناسبت قهرمانی در واقع یک انگشتر سفارشی،‌ خاص و لاکچری است.

باشگاه فوتبال فاینورد روتردام که حالا بعد از 5 سال با حضور و درخشش علیرضا جهانبخش قهرمان هلند شده، به این مناسب برای تمام اعضای تیم قهرمان یک هدیه خاص و لاکچری تدارک دیده است. هدیه‌ای که یک نسخه ویژه علیرضا جهانبخش هم دارد.

بیشتر بخوانید: ماجرای سرقت فرش‌های کاخ سعدآباد چیست؟ [+واکنش وزیر میراث فرهنگی و دفتر حسن روحانی]

حلقه قهرمانان : هدیه لاکچری باشگاه فاینورد برای علیرضا جهانبخش

باشگاه فاینورد به مناسبت قهرمانی ارزشمند تیمش در رقابت‌های لیگ اردیویسه، هدیه ویژه‌ای برای اعضای تیم و بازیکنان خود در نظر گرفت و به‌صورت اختصاصی مخفف اسم هر فرد را روی آن حک کرد تا مشخص شود چه هدیه‌ای متعلق به آنهاست و تا چه اندازه برای این افتخارآفرینان ارزش‌گذاری شده است.

«حلقه قهرمانان» عنوانی است که باشگاه فاینورد برای هدیه منحصر به فردش برای قهرمانی تیم در نظر گرفته که یکی از آن‌ها به علیرضا جهانبخش، ستاره ملی‌پوش این تیم رسیده و مخفف A.J روی آن درج شده است.

علیرضا جهانبخش روز جمعه این هدیه فوق‌العاده را دریافت کرد؛ هدیه‌ای که باشگاه فاینورد با همکاری مجموعه سرشناس GASSAN که اشیای زینتی لوکس را به فروش می‌رساند، برای بازیکنان خود بخاطر موفقیت‌شان در فصل اخیر تهیه کرده و آن را تحویل داده است.

پیشتر بسکتبالیست‌های NBA و قهرمانان فوتبال آمریکایی (NFL)، بخاطر قهرمانی‌هایشان، این حلقه‌ها دریافت می‌کردند که حالا باشگاه فاینورد نیز تصمیم گرفته به علیرضا جهانبخش و دیگر بازیکنان خود چنین هدیه خاص و ویژه‌ای بدهد.

گفتنی است که روی نمای انگشتر، لوگوی بزرگ باشگاه فاینورد از الماس ساخته شده و بدنه انگشتر از طلا است تا این هدیه بیش از پیش سوپرلوکس و گرانقیمت باشد. در ادامه ویدیویی که باشگاه فاینورد از فرایند ساخت حلقه قهرمانان منتشر کرده را ببینید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هدیه لاکچری باشگاه فاینورد برای علیرضا جهانبخش و هم تیمی‌هایش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر