coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان [+شرایط و نحوه دریافت]

وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان ابلاغ شد. این وام قرار است از طرف بانک صادرات پرداخت شود که برای دریافت آن باید شرایط زیر را داشته باشید.

وام 100 میلیونی بازنشستگان توسط بانک صادرات با شرایطی خاص و بدون ضامن اعلام شد. طبق این اطلاعیه، همه بازنشستگان می‌توانند با داشتن یک سری شرایط مانند اعتبارسنجی سالم از A تا C، نداشتن بدهی در بانک صادرات یا دیگر بانکها، عدم سابقه چک برگشتی و غیره وام موردنظر را دریافت کنند. جزئیات کامل خبر و شرایط دریافت وام 100 میلیونی بانک صادرات را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران [+جزئیات و نحوه دریافت]

وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان

به گزارش اقتصاد آنلاین،‌ بازنشستگان می‌توانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند. در ادامه شرایط دریافت وام فوری بازنشستگان ۱۴۰۲ را توضیح خواهیم داد.

وام 100 میلیون تومانی بازنشستگان ابلاغ شد

شرایط دریافت وام فوری بازنشستگان

شرط این بانک برای پرداخت وام بازنشستگان ۱۴۰۲ این است که مستمری شما به حساب بانک صادرات واریز شود. همچنین اگر بازنشسته نیستید اما حقوق ماهانه خود را از طریق این بانک دریافت می کنید، می‌توانید درخواست وام بدون ضامن را ثبت کنید. دقت کنید وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

رقم وام فوری بدون ضامن بانک صادرات بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان متغیر است. اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B یا C بانک مرکزی باشید، تسهیلات بازنشستگان و حقوق بگیران بانک صادرات ایران بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد.

دوره بازپرداخت و سود وام و اقساط بدون ضامن بانک صادرات

دوره بازپرداخت وام فوری ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است. مبلغ ماهانه هر قسط ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به‌عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

نکته: تکراتو هیچ مسئولیتی در قبال محتوای این خبر ندارد و صرفا خبر را از منابع اقتصادی که نام آن‌ها درج شده نقل کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (46 نظر)

    میشه رییس جمهور بگه وبانک بگه دروغ گفته

    پاسخ

    سلام بازنشسته ۱۰۰ملیون وام بگیر۱۴۰ ملیون بده سود وبهره خوبی بانک میخوره صادرات نقشه خوبی کشیدی خیر ببینی

    پاسخ