coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رکوردشکنی ارزش سهام اپل در عرض یک هفته بعد از معرفی ویژن پرو!

با گذشت تنها یک هفته از معرفی هدست ویژن پرو اپل شاهد رکوردشکنی ارزش سهام اپل با قیمت هر سهم 183.79 دلار و ارزش بازار 2.89 تریلیون دلار هستیم.

هفته پیش اپل در جریان رویداد WWDC 2023 به معرفی محصولات نوآورانه جدیدی پرداخت و درحالی‌که قبل از برگزاری آن ارزش سهام اپل رکورد زده بود و به 183.87 دست یافته بود، اما بعد از پایان رویداد ارزش آن کاهش پیدا کرد و ارزش هر سهم به 179 دلار رسید.

حالا ارزش سهام اپل با رشد 1.5 درصدی تا هنگام بسته‌شدن بازار، به 183.79 دلار دست یافته تا شاهد رکوردشکنی ارزش سهام اپل باشیم. درواقع با این رشد قیمت، اپل هم‌اکنون در آستانه کسب عنوان یک شرکت 3 تریلیون دلاری بوده؛ البته شایان ذکر است که کوپرتینویی‌ها در اوایل 2022 نیز به عنوان نخستین شرکت 3 تریلیون دلاری دنیا رسیدند، بااین‌حال در حفظ چنین ارزشی موفق عمل نکردند. لذا با عنایت به ثابت‌ماندن ارزش سهام اپل تا هنگام بسته‌شدن بازار، 183.79 دلار یک رکورد جدید به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: انتقاد عجیب زاکربرگ از هدست اپل ویژن پرو ؛ چیز خاصی ندارد!

رکوردشکنی ارزش سهام اپل با معرفی هدست ویژن پرو

در حقیقت رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته بعد از معرفی هدست ویژن پرو رقم خورده است. هدست Vision Pro نخستین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال 2014 تاکنون به‌شمار می‌آید که از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

درحالی‌که در بازار تنوع فراوان هدست‌ها روبرو هستیم و هدست اپل با قیمت نجومی 3500 دلار فروخته خواهد شد، اما به زعم کارشناسان، با توجه به طراحی، فناوری‌های مورد استفاده و همچنین وفاداری کاربران، ویژن پرو احتمالا در کارنامه اپل موفقیتی بزرگ قلمداد می‌شود. البته به گزارش بلومبرگ در روز گذشته اپل از طراحی این هدست از اطمینان لازم برخوردار نیست و از ترس میم‌شدن مدیرانش، تصویری از آن‌ها که مشغول استفاده از این محصول هستند را منتشر نکرده است.

رکوردشکنی ارزش سهام اپل

اپل طی رویداد WWDC 2023 همراه هدست Vision Pro، اقدام به معرفی بزرگ‌ترین مک‌بوک ایر تاریخ، یعنی مک‌بوک ایر 15 نیز کرد؛ محصولی که تمجید بسیاری از بررسی‌ها را در پی داشت. لذا با توجه به پیش‌بینی فروش مناسب این دستگاه به‌نظر احتمالاً این امر هم در افزایش ارزش سهام اپل اثر داشته است.

به هر حال باید در انتظار سرانجام شرایط ارزش سهام اپل طی این روزها باشیم و تا درباره اینکه آیا مجدداً کوپرتینویی‌ها به یک شرکت 3 تریلیون دلاری تبدیل می‌شوند یا خیر نظر قاطعانه‌تری اعلام کنیم. همچنین ارزش بازار اپل هم‌اکنون چیزی معادل 2.89 تریلیون دلار است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی ارزش سهام اپل در عرض یک هفته پس از هدست ویژن پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر