coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامانه همسریابی دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

سامانه همسریابی دانشگاه آزاد به نام همرسان آغاز به کار کرد. این سامانه همانطور که از نامش پیداست با هدف ایجاد بستری برای ازدواج در بین دانشجویان تشکیل شده است.

سامانه همسریابی دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد. سامانه همرسان به عنوان سامانه همسریابی مخصوص دانشجوهای جوانی که که تصمیم به ازدواج دارند راه اندازی شد. گفتنی است که هم اکنون در این سامانه 7هزار و 212 نفر ثبت نام کرده و 15 مورد ازدواج نیز به واسطه آن انجام شده است. البته این سامانه تنها سامانه موجود در این رابطه نیست چرا که مدتهاست اپلیکیشنی تحت عنوان “همدم” هم بدین منظور تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: دانلود اپلیکیشن همدم ؛ نحوه نصب و آموزش کار با برنامه همسریابی تبیان

سامانه همسریابی دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

«همرسان» یک سامانه همسریابی است که دانشجویان متقاضی ازدواج را با واسطه به یکدیگر معرفی می‌کند. بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت این سامانه همسریابی دانشجویی آمده است، این سامانه هفت هزار و ۲۱۲ کاربر دارد و از میان واسطه‌گری‌های انجام شده، تاکنون ۱۵ ازدواج ثبت شده است.

این سامانه به صورت رایگان عمل می‌کند و بر اساس آن چه در وب‌سایت «همرسان» آمده است، این سامانه زیر نظر هیئت علمی متشکل از متخصصان و کارشناسان نخبه‌ دانشگاهی و حوزوی فعالیت می‌کنند و در تلاش است تا گام نوینی را در زمینه ازدواج هوشمندانه و پایدار بردارد.

«همرسان» اولین سامانه راه‌اندازی شده در خصوص همسریابی و ازدواج نیست. در تیر ماه سال ۱۴۰۰ اولین اپلیکیشن رسمی همسریابی در ایران با نام «همدم» رونمایی شد. این اپلیکیشن که توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده بود، امکان جست‌وجوی زوج را پس از گرفتن مشخصات و برگزاری آزمون‌های روانشناسی، برای متقاضیان ازدواج فراهم می‌کند.

این برنامه بیش از ۲۰۰ هزار بار از کافه بازار دانلود شده اما نظرات اخیر کاربران نشان می‌دهد بسیاری از آن‌ها از هزینه بالای خدمات این برنامه و مدارک و اطلاعاتی که از کاربران دریافت می‌کند ناراضی‌اند.

سامانه همسریابی دانشگاه آزاد راه‌اندازی شد

محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در مراسم رونمایی از سامانه «همرسان» درباره این سامانه همسریابی دانشگاه آزاد گفت:

در این سامانه مشاورهای امینی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حضور دارند که کار مشاوره برای افراد را انجام می دهند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد: «امروز دانشگاه‌ها به لحاظ اینکه بچه ها را از ۱۸ سالگی از خانواده جدا کرده و زیست تجردی را به آنها می‌آموزند، نقش جدی در تخریب فرهنگ قبلی ازدواج داشتند.»

محمد شریفانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز با بیان اینکه رونمایی از سامانه «همرسان» گامی برای تسهیل در امر ازدواج است، گفت:

این سامانه در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سال گذشته راه‌اندازی شده و در حال حاضر در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و استان تهران در دسترس است و به تدریج در سایر استان‌ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر اساس آن چه دانشگاه آزاد اعلام کرده، قرار است در این سامانه همسریابی دانشجویی بسته‌های مشاوره‌ای ارائه شود که تا سال‌های ابتدایی ازدواج برای زوج‌هایی که از این سامانه استفاده کرده‌اند در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ راه‌اندازی سامانه همسریابی دانشگاه آزاد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگر مدیریت شود عمل خداپسندانه ای هست من چون کسی را ندارم خانواده سالمی را بهم معرفی کنه هنوز مجرد ماندم

    پاسخ