;
coinex

ارزان ترین شاسی بلندهای جهان ؛ معرفی 9 مدل جذاب و خوش‌قیمت

در این مقاله با ما همراه شوید تا ارزان ترین شاسی بلندهای جهان را معرفی کنیم و مشخصات آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

تا همین چند سال پیش، عاشقان دنیای خودرو سراغ سدان‌های لوکس می‌رفتند و از خرید آنها لذت می‌بردند؛ اما امروزه با پیشرفت صنعت خودروی جهان، سگمنت‌های مختلفی به وجود آمده که کراس اوور یا شاسی بلند نیز یکی از آنها است.

بیشتر بخوانید:

ارزانترین ماشین در ایران

ارزانترین شاسی بلند چینی در ایران

ارزان ترین شاسی بلندهای جهان

چه بخواهیم چه نخواهیم، سلیقه مردم طی سال‌های اخیر متفاوت شده و خودروسازان بزرگ نیز متوجه این موضوع شده‌اند؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون اغلب شرکت‌های بزرگ صنعت خودرو، شاسی بلند تولید می‌کنند. پیدایش سگمنت جدید در این صنعت و پرداخت خوبی که به آن شده، عامل موفقیت و محبوبیت شاسی بلندها در جهان است.

علاوه بر اینها، امکانات بسیاری به کراس اوورها افزوده شده است و سیستم چهار چرخ محرک نیز در برخی از آنها محبوبیت‌شان را بیشتر می‌کند. ارزش خرید ماشین‌های شاسی بلند برای مردم بالا است و این خودروها همواره مشتری‌اش را دارند. در ادامه قصد داریم به معرفی ارزان ترین شاسی بلندهای جهان بپردازیم.

هیوندای کونا SE

ارزان ترین شاسی بلندهای جهان
ارزان ترین شاسی بلندهای جهان

خودروهای هیوندای زبانزد خاص و عام هستند و نمی‌توان در کیفیت و دوام آنها شک کرد. این کمپانی کره‌ای با طراحی نوینی که دارد، خودروهای جذابی نظیر هیوندای کونا اس ای را عرضه کرده که عملکرد بسیار خوبی دارد. گیربکس این شاسی بلند نسبت به نسل قبلی تغییر کرده و حالا نیروی محرکه را از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته اتومات به محور جلو انتقال می‌دهد.

پیشرانه کونا اس ای چهار سیلندر است و متاسفانه مصرف سوخت بالایی به عنوان یک شاسی بلند ارزان قیمت در کلاس جهانی دارد. در هر 100 کیلومتر مسافتی که با این کراس اوور طی می‌کنید، 13.6 لیتر سوخت مصرف خواهد شد. کونا مجهز به صفحه نمایش خودکار و ترمزهایی قابل اطمینان است و سیستم نمایش 8 اینچی آن دستیار راننده دارد که در مواقع ضروری به کمک راننده خواهد آمد.

شورولت ترکس LS

ارزان ترین شاسی بلندهای جهان

شورولت در ایران شاسی بلند آنچنانی ندارد؛ چرا که پای تحریم‌ها همیشه در میان بوده است. شورولت ترکس یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای جهان محسوب می‌شود که فضای باربری آن کمتر از سایر محصولات این کمپانی است. پیشرانه ترکس ال اس چهار سیلندر و میزان مصرف سوخت آن 11.47 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش است. (به همراه ترمز اضطراری)

بیشتر بخوانید:

ارزانترین شاسی بلند در ایران

بهترین خودروهای ایرانی

میتسوبیشی اوت لندر اسپرت S

ارزانترین شاسی بلند جهان
ارزانترین شاسی بلند جهان

طرح اوت لندر اسپرت اس برای نخستین بار در سال 2021 پایه‌‌ریزی شد و در زمان خود به عنوان یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای جهان به حساب می‌آمد. ویژگی‌های جالب توجهی برای اوت لندر وجود دارد که برخی از آنها ترمز اضطراری، تشخیص خودکار عابر پیاده و سیستم اتومات قوی است. همچنین در هر صد کیلومتر مسافتی که طی می‌کنید، 11.47 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد.

شورولت تریل بلیزر LS

ارزان ترین شاسی بلند دنیا

شورولت اصولا شاسی بلند تولید نمی‌کند ولی یکی از محصولات فرعی این کمپانی آمریکایی، تریل بلیزر ال اس است که در سال 2021 معرفی شد و تنها 200 دلار گران‌تر از شورولت ترکس بود. زیر کاپوت این شاسی بلند به عنوان یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای جهان پیشرانه‌ای 1.2 لیتری تعبیه شده که می‌تواند حداکثر 137 اسب بخار قدرت تولید کند. مصرف سوخت کراس اوور مذکور در هر صد کیلومتر مسافت حدود 12.75 لیتر است. قابلیت اتصال به تلفن هوشمند و ترمز اضطراری از جمله امکانات این خودرو هستند.

هوندا HR VLX

ارزان ترین شاسی بلند جهان
ارزان ترین شاسی بلند جهان

هوندا اچ آر-وی ال ایکس را می‌توان یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای جهان و همچنین متفاوت ترین محصولات هوندا به حساب آورد که فضای راحتی در اختیار راننده و سرنشبنان قرار می‌دهد. زیر کاپوت این خودروی کراس اوور یک پیشرانه 1.8 لیتری تعبیه شده که می‌تواند در هر 100 کیلومتر مسافت، 12.75 لیتر سوخت مصرف کند.

تویوتا کرولا کراس L

ارزان ترین شاسی بلند جهان

خودروی بعدی که در فهرست ارزان ترین شاسی بلندهای جهان قرار می‌گیرد از کمپانی تویوتا است و کرولا کراس نام دارد. این خودرو جالب توجه‌ترین خودرویی بود که تویوتا تولید کرد. نام متفاوت کرولا کراس توانسته مشتریان بسیاری را مجاب به خرید آن کند. پیشرانه 2 لیتری این شاسی بلند می‌تواند حداکثر 169 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو در هر 100 کیلومتر مسافت به طور ترکیبی 13.6 کیلومتر سوخت مصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای چینی شاسی بلند

بهترین خودروهای بنز 2023

کیا سلتوس ال ایکس

ارزان ترین شاسی بلند جهان
ارزانترین شاسی بلند جهان

کیا سلتوس ال ایکس خودروی شاسی بلند جذابی است که مطابق با آخرین استانداردها به مرحله تولید رسیده است. زیر کاپوت این کراس اوور یک پیشرانه چهار سیلندر 146 اسب بخاری تعبیه شده و مجهز به رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی است. در هر 100 کیلومتر مسافتی که با کیا سلتوس LX طی می‌کنید، 12.32 لیتر بنزین مصرف می‌شود. ترمز اضطراری و سیستم هشداردهنده نقطه کور از جمله امکانات این محصول به شمار می‌روند.

فولکس واگن تائوس S

ارزانترین شاسی بلند جهان

فولکس واگن تائوس اس از جمله بهترین شاسی بلندهای ارزان قیمتی است که شباهت بسیاری با تویوتا کرولا کراس دارد. زیر کاپوت تائوس اس یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ تعبیه شده که می‌تواند 158 اسب بخار تولید کند. به طور میانگین در هر 100 کیلومتر مسافتی که با این شاسی بلند طی می‌کنید، 13.18 لیتر سوخت مصرف می‌شود که رقم بالایی است.

جیپ رنگید اسپرت

ارزانترین شاسی بلند جهان

یکی از جذاب ترین خودروهای جیپ و ارزان ترین آنها، رنگید اسپرت است که فروش خوبی در خارج از کشور داشت. مصرف سوخت این شاسی بلند نزدیک 11.47 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش است و زیر کاپوت آن یک پیشرانه 1.3 لیتری یک سیلندر قرار گرفته که از نوع توربوشارژ خواهد بود. یکی از آپشن‌های رنگید اسپرت، بهره‌مندی آن از صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی است.

سوالات متداول

ارزان ترین شاسی بلندهای جهان کدامند؟

هیوندای کونا، میتسوبیشی اوت لندر، کیا سلتوس و تویوتا کرولا کراس نسبت به سایر خودروها، برند بهتر و کیفیت برجسته‌تری دارند و جزو ارزان ترین شاسی بلندهای جهان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لیست خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست کمک کنه من کارگر سرگزر هفت روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و دو ماهه اجاره ندادم و مغازه دیگه بهم نسیه نمیده، ۳هزار تومن توی کارتم هست،به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره از بین میره و نمیتونم حتی دکتر ببرم، به امام رضا ع بچه ها دیشب چیزی نخوردن و چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی خونه برم، جز بغض هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری بتونم نون خالی بخرم
    5859831228932389
    محسن ب

    پاسخ