coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شناسایی تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی با اپلیکیشن AI or Not

هوشمندترین موتور تشخیص جهان از راه رسید. با استفاده از اپلیکیشن AI or Not می‌توان شناسایی تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی را راحت‌تر کرد.

شناسایی تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی توسط اپلیکیشن AI or Not به‌عنوان هوشمندترین موتور تشخیص محتوا در وب 3، ممکن شد. یکی‌از قابلیت‌های جالب و کاربردی تکنولوژی  هوش مصنوعی، قابلیت تصویرسازی‌ آن است که می‌توان با مدل‌‌های محتلف تصاویری واقعی از سوژه‌های مختلف ترسیم کرد. اما تشخیص تصویر اصل و تصویر ساخته شده با هوش مصنوعی کاری بسیار سخت و در عین حال مهمی است!

بیشتر بخوانید: روابط عاشقانه انسان و هوش مصنوعی در حال جدی‌تر شدن است، اما آیا این خیانت محسوب می‌شود؟

شناسایی تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن شد

سازندگان AI or Not می‌گویند فناوری به‌کاررفته در این برنامه، هوشمندترین موتور تشخیص محتوا برای وب ۳ است و ادعا می‌کنند امکان شناسایی تصاویر ساخته‌شده با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ازجمله Stable Deffusion، میدجورنی، Dall-E یا GAN را دارد. Optic به‌عنوان شرکت پشتیبان AI or Not می‌گوید:

«برنامه‌ی ما سرویس تحت‌وبی است که به کاربران کمک می‌کند عکس‌های ساخته‌شده با هوش مصنوعی را به‌سرعت و با دقت بالا تشخیص دهند. اگر تصویر با هوش مصنوعی تولید شده باشد، سرویس ما، مدل هوش مصنوعی مورداستفاده را نیز شناسایی می‌کند.»

مأموریت ما، ایجاد شفافیت برای رسانه‌ها در بلاک چین است تا همه بتوانند پتانسیل خلاقانه و اقتصادی خود را بهتر درک کنند.

شناسایی تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن شد

به‌نوشته‌ پتاپیکسل، استفاده از AI or Not بسیار آسان است. هرکسی می‌تواند تصویری آپلود کند یا لینک تصویر موردنظر را ارائه دهد و هوش مصنوعی این برنامه فقط در چند ثانیه، نتیجه را به کاربر نشان خواهد داد.

Optic می‌گوید ‌AI or Not از الگوریتم‌های پیشرفته و تکنیک‌های یادگیری ماشینی برای تجزیه‌وتحلیل تصاویر و سپس تشخیص اینکه با هوش مصنوعی ساخته شده یا خیر، استفاده می‌کند. Optic در بخشی از توضیحاتش می‌گوید:

«سرویس ما تصویر ورودی را با الگوها، مصنوعات و ویزگی‌های مدل‌های مختلف هوش مصنوعی و تصاویری که انسان‌ها ایجاد کرده‌اند، مقایسه و منبع آن را مشخص کند.»

برنامه‌ AI or Not به کاربران کمک می‌کند تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی را شناسایی کنند و این قابلیت به‌خصوص در موارد چالش‌برانگیز، می‌تواند به جلوگیری از کلاهبرداری یا سوءاستفاده‌های احتمالی از محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ شناسایی تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی با اپلیکیشن AI or Not چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر