;
coinex

بسته هدیه قربان تا غدیر ایرانسل معرفی شد [+جزئیات و نحوه فعالسازی]

از بسته هدیه قربان تا غدیر ایرانسل رونمایی شده که شامل بسته ویژه اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه برای مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور تلفن همراه است.

طبق اعلام روابط عمومی ایرانسل به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از بسته هدیه قربان تا غدیر ایرانسل به‌مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، شامل بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه برای کلیه مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل رونمایی شده است. این اپراتور به‌منظور گرامی‌داشت ایام مبارک عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف ویژه به مشترکان خود عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فاز دوم سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال ایرانسل در نمایشگاه الکامپ به بهره‌برداری رسید

فعالسازی بسته هدیه قربان تا غدیر ایرانسل

شایان توجه است که کلیه مشترکان ایرانسل امکان خریداری فعالسازی این بسته ترکیبی ایرانسل با تخفیف ویژه را به دفعات متعدد در طول ایام عید قربان تا عید غدیر خم را دارند.

بسته هدیه قربان تا غدیر ایرانسل

براین‌اساس تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل، همزمان با این اعیاد بزرگ و فرخنده قادر خواهند بود تا بسته ترکیبی شامل سه ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی و سه گیگابایت اینترنت را تنها با قیمت 12 هزار تومان خریداری کنند. به‌منظور دریافت این بسته تخفیفی در روزهای 8 تا 16 تیرماه 1402 باید اقدام کنید. اعتبار این بسته نیز سه روز از تاریخ فعالسازی خواهد بود. برای فعالسازی این بسته نیز باید کد دستوری ستاره 5 مربع (5#*) را شماره‌گیری کرده یا با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من اقدام به خریداری این بسته کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بسته هدیه قربان تا غدیر ایرانسل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر